Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Nieuws overlijden Berlusconi al ver weg in de scrollmatrix, overmorgen beginnen we hem te vergeten. Familielid stond ooit op 2 meter van hem in 't Europees Parlement en zei wat veel mensen over Trump zeggen: als hij binnenkomt verandert de samenstelling van de atmosfeer, geen enkele vrouw in de kamer zag hem als een Bunga Bunga Me Too vetzak, die waren in de ban van' t charisma...
 
Ik vraag me oprecht af welk algoritme ik hiermee ben aan het trainen



Naamloos.jpg
 
Gisteren video call ontvangen van de broer van mijn ex. Om te zeggen dat ze zwanger is.

Ok. Blij voor haar.
Maar wat heb ik daar mee te maken denk ik dan 😁.

Beetje gênante situatie want die vent spreekt enkel Thais dus mijn vrouw moest vertalen...
Ik denk, aan haar uitdrukkingen te zien, dat ze hem goed heeft ingepeperd in het Thaïs dat hij niet meer moet terugbellen 😜
 
De kennis van de taal van een paar pubers die passeerden op straat.
Zeg, meisje X uit onze klas, die is dus wel zwaar pedofiel he. Die is dus samen met een jongen van 15 jaar ouder. :crazy:

Nou ja blijkbaar zijn er dus ook nog eens gradaties in het pedofiel zijn ook. :unsure:
 
De kennis van de taal van een paar pubers die passeerden op straat.
Zeg, meisje X uit onze klas, die is dus wel zwaar pedofiel he. Die is dus samen met een jongen van 15 jaar ouder. :crazy:

Nou ja blijkbaar zijn er dus ook nog eens gradaties in het pedofiel zijn ook. :unsure:
En blijkbaar zijn slachtoffers ook al pedofielen? Of was jou dat ontgaan? 😬
 
En blijkbaar zijn slachtoffers ook al pedofielen? Of was jou dat ontgaan? 😬
Daarom dat ik dus zei: de kennis van de taal...

En slachtoffer zou ik ze nu nog niet meteen noemen. Ik heb het meisje in kwestie niet gezien, en de man waarmee ze zogezegd samen was ook niet. Ik schat de jongens een jaar of 15-16 jaar, maar als dat meisje uit dezelfde klas kwam dan acht ik de kans dat ze al een paar keer blijven zitten is ook groot. Tienerverhalen/roddels. Die 15jaar is misschien ook overdreven, etc. Het is natuurlijk wel een rode vlag.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben externe (consultant), dus dan weet je dat dit kan gebeuren: 'Vandaag aan het werk bij de klant, morgen mag je meteen terug naar de bench' :)

Ik had amper werk dus ipv dit weg te moffelen (ik zit toch al 3 jaar bij dezelfde klant), dacht ik: Ach ik zit hier al wat lang, dus ik ga dit gewoon eerlijk zeggen. Als het stopt dan stopt het. Amen!

Echt zo van
Manager: En wat is uw workload vandaag Makila?
Ik: Niks he.

Dus vorige week komt de persoon die de contracten regelt af en hij zegt:
'Ja Makila, helaas stopt uw contract vanaf eind deze maand'
'Goed nieuws Makila! (Externe) collega X vertrekt (Lees: Weg ermee), dan kan jij die workload overnemen. Goed hé! :confused:

This is a bit shitty (al neem hij mij niets kwalijk, we zijn allebei externen en dan weet je dat dit kan gebeuren)
 
Na het werk moeten gaan kijken op een adres , omdat die mensen hadden gebeld dat we moesten offerte opmaken voor afbraak.

Baas vroeg me om wat foto's te gaan nemen alvast, om te kijken of het de moeite is, qua inschatting naar prijs ook en dergelijke.

Ik kom daar toe, en lijkt een heel bouwvallig krot. Ik dacht , hier woont niemand meer. Ik bel aan, doet ook niemand open...
Begin alvast foto's te nemen, en ga door langs achter. Zie ik daar toch wel die vrouw niet topless liggen zeker.

Verdikke het was dan nog zo'n knap ding ook. Het water kwam me in de mond. Maar ik wist dat ze niet single was, want het was een man die had gebeld om prijs te geven. Gelukkig was ze niet boos, want ik deed tenslotte maar wat ze hadden gevraagd hé: komen kijken voor offerte

Verdikke, dat warm weer... Het doet toch iets met de mens.
 
Na het werk moeten gaan kijken op een adres , omdat die mensen hadden gebeld dat we moesten offerte opmaken voor afbraak.

Baas vroeg me om wat foto's te gaan nemen alvast, om te kijken of het de moeite is, qua inschatting naar prijs ook en dergelijke.

Ik kom daar toe, en lijkt een heel bouwvallig krot. Ik dacht , hier woont niemand meer. Ik bel aan, doet ook niemand open...
Begin alvast foto's te nemen, en ga door langs achter. Zie ik daar toch wel die vrouw niet topless liggen zeker.

Verdikke het was dan nog zo'n knap ding ook. Het water kwam me in de mond. Maar ik wist dat ze niet single was, want het was een man die had gebeld om prijs te geven. Gelukkig was ze niet boos, want ik deed tenslotte maar wat ze hadden gevraagd hé: komen kijken voor offerte

Verdikke, dat warm weer... Het doet toch iets met de mens.
Je hebt toch een aantal foto's kunnen nemen van de mooie infrastructuur he. 😂
 
Na het werk moeten gaan kijken op een adres , omdat die mensen hadden gebeld dat we moesten offerte opmaken voor afbraak.

Baas vroeg me om wat foto's te gaan nemen alvast, om te kijken of het de moeite is, qua inschatting naar prijs ook en dergelijke.

Ik kom daar toe, en lijkt een heel bouwvallig krot. Ik dacht , hier woont niemand meer. Ik bel aan, doet ook niemand open...
Begin alvast foto's te nemen, en ga door langs achter. Zie ik daar toch wel die vrouw niet topless liggen zeker.

Verdikke het was dan nog zo'n knap ding ook. Het water kwam me in de mond. Maar ik wist dat ze niet single was, want het was een man die had gebeld om prijs te geven. Gelukkig was ze niet boos, want ik deed tenslotte maar wat ze hadden gevraagd hé: komen kijken voor offerte

Verdikke, dat warm weer... Het doet toch iets met de mens.
allez Trump, het is niet omdat er ne keeper in de goal staat, dat ge niet kunt scoren he.

en 't is niet omdat er ne man belt, dat het hààr man is?
 
Vanochtend wou ik gaan tanken, in een Gabriëls station.

Ik steek m'n kaart erin, tik pin code in, op het schermpje komt "kies pompnummer". Ik kijk waar ik sta, pomp 4, dus ik tik in "4 + ok".
Komt er plots op: "niet akkoord" gevolgd door gepiep en "verwijder uw kaart".

Ik haal m'n kaart eruit, wacht even en steek ze er terug in. Direct gepiep en "verwijder uw kaart". Dan eens met m'n andere kaart geprobeerd, ook weer gepiep en "verwijder uw kaart".

Ben dan maar doorgereden naar een ander tankstation.
 
Gisteren in een gabriels tankstation weest gaan tanken.

Stak mijn kaart in, maar er kwam meteen op display :U kan nu tanken aan pomp 4,verwijder uw kaart.

Net gecheckt en er is niets afgegaan. Logisch ook want moest geen pin code ingeven.
grapje he ✌️
 
Terug
Bovenaan