Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

en als ge rijdt zonder rijbewijs, zijt ge ook niet gedekt door de verzekering.
Denk je echt dat iemand die onverzekerd durft rond te rijden na de zoveelste drugsinname, daar wakker van ligt?
Jammer genoeg niet he.

Zo iemand moet je gewoon een tijdje volledig uit de maatschappij halen en/of de nodige hulp bieden (als dit nog mogelijk is)
 
Eten voor een kind met ASS is niet vanzelfsprekend. Dus als je dan als ouder iets tegenkomt dat is ‘C = A (wat hij eet) + B (wat hij eet)’ dan wil je dat proberen.
Onderstaand een foto van de monumentale probeer-eens-voor-mama beet waar hij bijna ingebleven is…
IMG_9370.jpeg
 
Gisteren gebeurd, maar whatever.

Ik rijd achter een camionette tegen 40 km/u. We komen aan een spoorwegovergang. Het geluidssignaal gaat af en de lichten worden rood. De camionette voor mij gooit alles dicht en komt tot stilstand met de achterwielen op het spoor. De camionette rijdt achterwaarts terug over de spoorweg tot die voor de slagboom staat (aan de straatkant van de slagboom, slagboom was nog omhoog toen die achteruit reed) en wacht tot de trein passeert.

Als die gewoon was doorgereden, was het veel veiliger geweest. Ik snap perfect dat je even verward kan zijn en alles probeert dicht te gooien en dan dit doet. Het zag er echter wel goed belachelijk uit om iemand twee keer de spoorweg te zien oversteken om toch zeker geen overtreding te maken. :laugh:
 
Op de snelweg een auto voor mij die zeer dicht in’t gat blijft rijden van voorliggers en bij elk gaatje richting 150-160 gaat tot hij weer moet vertragen voor voorliggers. Op momenten dat hij niet sneller kan en ik terug inloop, zie ik dat die abnormaal veel met zijn hoofd zit te schudden. Allez ge kunt eens mee bewegen met uw hoofd op muziek, maar dit was eerder hyperkinetisch.

Thv mechelen noord neemt die dezelfde afrit richting r6 en volgt hij heel kort achter mij. Zodra ik kan, ga ik veilig opzij en dan versnelt hij richting rijbewijs kwijt snelheden op de baan van 90.
Weer wat verder wordt hij opgehouden door trager verkeer dus ik haal weer op hem in. En dan zie ik dat hij zijn hand uit het raam houdt en iets fluo oranje vast heeft. Ik zag eerst niet goed wat het was, tot ik hoorde dat hij zijn voorganger wou aansporen uit de weg te gaan mbv Zoiets :wtf:
 
Op de snelweg een auto voor mij die zeer dicht in’t gat blijft rijden van voorliggers en bij elk gaatje richting 150-160 gaat tot hij weer moet vertragen voor voorliggers. Op momenten dat hij niet sneller kan en ik terug inloop, zie ik dat die abnormaal veel met zijn hoofd zit te schudden. Allez ge kunt eens mee bewegen met uw hoofd op muziek, maar dit was eerder hyperkinetisch.

Thv mechelen noord neemt die dezelfde afrit richting r6 en volgt hij heel kort achter mij. Zodra ik kan, ga ik veilig opzij en dan versnelt hij richting rijbewijs kwijt snelheden op de baan van 90.
Weer wat verder wordt hij opgehouden door trager verkeer dus ik haal weer op hem in. En dan zie ik dat hij zijn hand uit het raam houdt en iets fluo oranje vast heeft. Ik zag eerst niet goed wat het was, tot ik hoorde dat hij zijn voorganger wou aansporen uit de weg te gaan mbv Zoiets :wtf:
De besparingen bij de politie gaan er toch echt zwaar over als ze geen geld meer hebben voor deftige sirenes. :unsure:
 
Op de snelweg een auto voor mij die zeer dicht in’t gat blijft rijden van voorliggers en bij elk gaatje richting 150-160 gaat tot hij weer moet vertragen voor voorliggers. Op momenten dat hij niet sneller kan en ik terug inloop, zie ik dat die abnormaal veel met zijn hoofd zit te schudden. Allez ge kunt eens mee bewegen met uw hoofd op muziek, maar dit was eerder hyperkinetisch.

Thv mechelen noord neemt die dezelfde afrit richting r6 en volgt hij heel kort achter mij. Zodra ik kan, ga ik veilig opzij en dan versnelt hij richting rijbewijs kwijt snelheden op de baan van 90.
Weer wat verder wordt hij opgehouden door trager verkeer dus ik haal weer op hem in. En dan zie ik dat hij zijn hand uit het raam houdt en iets fluo oranje vast heeft. Ik zag eerst niet goed wat het was, tot ik hoorde dat hij zijn voorganger wou aansporen uit de weg te gaan mbv Zoiets :wtf:
Knettergek.

Zo ooit eens naar de zee gereden en de hele baan zat een vrouw achter ons in een aftandse Peugeot 206 die op 2 meter van onze wagen, in ons poep plakte. Dat wijf was continu aan het tieren en roepen en had heel de tijd heel bizarre trekken. Remde dan af, en gas volle gas om dan net voor onze wagen vol in de rem te gaan. Ze had 50 keer kunnen inhalen maar deed het niet. Aan de lichten wou ik uitstappen (vrouw zat aan het stuur) maar dan ging ik meer boel hebben met m'n vrouw dan met crazy.

Anyhow, mijn moment was alweer in de supermarkt daarstraks: jonge kerel met pet achterstevoren op z'n hoofd met daarop 'CIVIC GANG' die toekwam met een 'stanced' Golf die zo versleten was als iets en meer lawaai maakte dan vooruit ging. Ik hoor hem bellen: 'ja schat, 't is niet normaal, de pannenkoeken kosten nu al 8 euro in plaats van 5 euro. De sigaretten zijn ook zot duurder geworden. Wat een tsjoolders zijn dat hier zeg!'.
 
Ik heb telefoon gehad. De zoon van een vriendin van ons moeder is 'plots' doodgevallen. Een zwaar hartinfarct.
Hij was nooit ziek en had geen historiek tov hartproblemen. Het was meteen gedaan ermee.

Leeftijd: Amper 52 jaar (4 jaar ouder als mijzelf). Dan is het toch altijd even slikken. :headshake:
 
Onlangs voor de grap zegt een collega tegen mij: Haha straks stopt uw contract bij de klant he!
En ik voor te lachen als tegenreactie: Haha dat zal wel! Maar volgende week gaat de klant tegen u zeggen: Uw contract stopt met onmiddellijk ingang!
Collega x: Haha, maar neen gast! Mijn contract loopt nog tot het einde van het jaar.

Een week later de baas. Hey Makila we hebben besloten het contract van collega x stop te zetten met onmiddelijke ingang wegens budgettaire redenen. :S
Heeft dit eigen directe financiële gevolgen voor die collega of zal de gewoon doorbetaald worden door zijn directe werkgever terwijl ze een andere klant voor hem zoeken?
 
Heeft dit eigen directe financiële gevolgen voor die collega of zal de gewoon doorbetaald worden door zijn directe werkgever terwijl ze een andere klant voor hem zoeken?
Dit had directe financiële gevolgen, want hij is zelfstandige.
Hij begreep natuurlijk wel dat ik niet wist dat zijn contract stopte, hij was er zelf ook van geschrokken.

Maar die grap kwam dus als een boemerang terug.
 

Reinig als een expert met de applicatiehulp​


Verbind de Smart Control hogedrukreiniger eenvoudig met de Kärcher Home & Garden-app op de smartphone - en het schoonmaken wordt nu al eenvoudiger en efficiënter. De applicatiehulp in de app geeft praktische tips en tricks bij veel schoonmaaksituaties, zoals het optimale drukniveau voor het te reinigen object.

Boost Modus​


De Smart Control-apparaten hebben een Boost-modus voor extra vermogen. Opdat nog hardnekkiger vuil geen probleem meer is, wordt gedurende 30 seconden meer druk uitgeoefend. De Boost-modus kan worden geactiveerd via het spuitpistool of de app.
maar echt, ge hebt dat ding in uw handen, waarom zou je die boost of andere functies gaan inschakelen via een app?
 


maar echt, ge hebt dat ding in uw handen, waarom zou je die boost of andere functies gaan inschakelen via een app?
Dat is voor als uw vrouw ermee bezig is, dat gij constant dat spel kunt aan en afzetten.
Jaja, ge kunt nogal lachen met die Duitsers van Karcher.
 
Is dat niet een beetje een ziekte van de laatste tijd? Alles moet via apps werken en smart zijn.
true, zelfs mijn tandenborstel heeft dat :p kheb dat veertien dagen gebruikt of zo. ksnap het eigenlijk niet dat fabrikanten daar geld insteken om dat te ontwikkelen. Bij sommige producten heeft dat toch echt nul meerwaarde. Allez, zo'n spuitpistool moet ge toch met twee handen vasthouden, hoe gaat ge dan die app bedienen? En dan nog in een natte omgeving. I don't get it.
 
true, zelfs mijn tandenborstel heeft dat :p kheb dat veertien dagen gebruikt of zo. ksnap het eigenlijk niet dat fabrikanten daar geld insteken om dat te ontwikkelen. Bij sommige producten heeft dat toch echt nul meerwaarde. Allez, zo'n spuitpistool moet ge toch met twee handen vasthouden, hoe gaat ge dan die app bedienen? En dan nog in een natte omgeving. I don't get it.
Een getrainde kan toch een spuit met 1 hand vasthouden? Hoe zou je anders nog uw blik bier kunnen vasthouden.
 
Spuit in 1 hand, blik bier in 2e hand.

Geen handen meer over voor app ..
Zoals elke volleerde marginaal kunt ge toch wel een blikske Cara in uw mond vasthouden, zodat ge weer een hand vrij hebt om iets anders te doen.
 
Zoals elke volleerde marginaal kunt ge toch wel een blikske Cara in uw mond vasthouden, zodat ge weer een hand vrij hebt om iets anders te doen.
Of dit gebruiken natuurlijk. Dat ik daar nog niet aan gedacht had.

547599990_max.jpg
 
Terug
Bovenaan