Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Knettergek.

Zo ooit eens naar de zee gereden en de hele baan zat een vrouw achter ons in een aftandse Peugeot 206 die op 2 meter van onze wagen, in ons poep plakte. Dat wijf was continu aan het tieren en roepen en had heel de tijd heel bizarre trekken. Remde dan af, en gas volle gas om dan net voor onze wagen vol in de rem te gaan. Ze had 50 keer kunnen inhalen maar deed het niet. Aan de lichten wou ik uitstappen (vrouw zat aan het stuur) maar dan ging ik meer boel hebben met m'n vrouw dan met crazy.

Anyhow, mijn moment was alweer in de supermarkt daarstraks: jonge kerel met pet achterstevoren op z'n hoofd met daarop 'CIVIC GANG' die toekwam met een 'stanced' Golf die zo versleten was als iets en meer lawaai maakte dan vooruit ging. Ik hoor hem bellen: 'ja schat, 't is niet normaal, de pannenkoeken kosten nu al 8 euro in plaats van 5 euro. De sigaretten zijn ook zot duurder geworden. Wat een tsjoolders zijn dat hier zeg!'.
Er zijn dus mensen met duitse wagens die dromen van een civic?😁😁
 
Anyhow, mijn moment was alweer in de supermarkt daarstraks: jonge kerel met pet achterstevoren op z'n hoofd met daarop 'CIVIC GANG' die toekwam met een 'stanced' Golf die zo versleten was als iets en meer lawaai maakte dan vooruit ging. Ik hoor hem bellen: 'ja schat, 't is niet normaal, de pannenkoeken kosten nu al 8 euro in plaats van 5 euro. De sigaretten zijn ook zot duurder geworden. Wat een tsjoolders zijn dat hier zeg!'.
Er zijn dus duidelijk mensen met duitse wagens die dromen van een civic😁😁
 
Ik zag een jonge vrouw op een ladder nabij een haag met een euh kort kort jukje een aantal bloemen plukken. Niet echt een "WTF" moment per se maar ik stapte net uit mijn wagen en had dat gewoon niet verwacht, lol.

Edit: spelling.
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet een beetje een ziekte van de laatste tijd? Alles moet via apps werken en smart zijn.
Dat is gewoon voor data te verzamelen 😉.

Die fabrikanten hadden tot enkele jaren geleden 0 info over de eindklant of het gebruik. De klanten zijn de elektro winkels en niet jij als eindklant.

Al die apps en wifi modules zijn gewoon om te kijken hoe elke eindgebruiker zijn toestel gebruikt, wanneer, ...

Daarop kunnen ze dan inspelen voor hun volgende toestellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515

Mogelijks alle 4 haar babies overleden door een genetische fout.
Mogelijks (maar niet 100% zeker) dus gewoon 20 jaar onterecht in de cel voor moorden op haar babies die ze mogelijk helemaal niet gepleegd heeft. :wtf:

Maar hoe kan dit? De moeder is toch kerngezond? Ik vermoed de vader (of vaders) dan ook.
Wat is dan de kans dat al die babies net de slechte genen ervan van de moeder (en/of vaders) en daaraan overlijden?

Maar ja, de kans dat je de euromillions wint is ook absurd klein en toch gebeurt het.

Nu we weten niet zeker of ze echt onschuldig is, maar de kans bestaat dus. Wat moet dit zijn als moeder om te worden veroordeeld voor de dood op 4 van je kinderen en dit echt niet gedaan te hebben? Ik moet daar niet eens aan denken. :unsure:
 

Mogelijks alle 4 haar babies overleden door een genetische fout.
Mogelijks (maar niet 100% zeker) dus gewoon 20 jaar onterecht in de cel voor moorden op haar babies die ze mogelijk helemaal niet gepleegd heeft. :wtf:

Maar hoe kan dit? De moeder is toch kerngezond? Ik vermoed de vader (of vaders) dan ook.
Wat is dan de kans dat al die babies net de slechte genen ervan van de moeder (en/of vaders) en daaraan overlijden?

Maar ja, de kans dat je de euromillions wint is ook absurd klein en toch gebeurt het.

Nu we weten niet zeker of ze echt onschuldig is, maar de kans bestaat dus. Wat moet dit zijn als moeder om te worden veroordeeld voor de dood op 4 van je kinderen en dit echt niet gedaan te hebben? Ik moet daar niet eens aan denken. :unsure:
Allemaal van dezelfde man hoor

En in genetica is het vaak dat je de slechte variant van een gen van beide ouders moet erven voor het kind de ziekte ook effectief heeft. Als beide ouders elk een goed gen en een slecht gen, zijn ze genetisch gezien wel drager, maar hebben ze de ziekte niet.
 
Ongelofelijk maar waar.

Dus ik heb een aluminium parasol. Die buis ervan is hol. Dus ik heb die opgevuld met moortel/beton. Om die dus wat te verzwaren.
Ik dacht: nu zal die wel niet meer uit de voet waaien en bij de buren belanden.

Mis poes. Vervolgens heb ik een diagonale boor gedaan DOOR de voet-houder en de (nu betonnen) stam van de parasol, en daar dan een metalen pin in gestoken. met veiligheidsbeugel , dat die pin niet los kan komen (dus die parasol kan nog onmogelijk uit die betonnen voet komen, zonder pin los te maken).


Kom ik gisterenavond thuis, die parasol, dus met betonnen voet en betonnen opgevulde stam, over mijn omheining van 1.80 meter bij de buren!
WTF

Heb ik ff geluk dat die mensen nog niet thuis waren, want hun electrische nieuwe Audi wagen staat steeds daar geparkeerd....
En ik heb geen familiale verzekering :p

Maar ik begrijp dit dus niet hé. Moet toch makkelijk 20 kilo all incl. zijn, dat dit alsnog daar over kan waaien.
 
Waarom moet ik hierbij aan een welbepaald lid denken?🤔



Wilt @kay-gell zich even melden bij de balie en ons vertellen wat dit te betekenen heeft?
Dit kan écht niet hoor!🧐
 
Ongelofelijk maar waar.

Dus ik heb een aluminium parasol. Die buis ervan is hol. Dus ik heb die opgevuld met moortel/beton. Om die dus wat te verzwaren.
Ik dacht: nu zal die wel niet meer uit de voet waaien en bij de buren belanden.

Mis poes. Vervolgens heb ik een diagonale boor gedaan DOOR de voet-houder en de (nu betonnen) stam van de parasol, en daar dan een metalen pin in gestoken. met veiligheidsbeugel , dat die pin niet los kan komen (dus die parasol kan nog onmogelijk uit die betonnen voet komen, zonder pin los te maken).


Kom ik gisterenavond thuis, die parasol, dus met betonnen voet en betonnen opgevulde stam, over mijn omheining van 1.80 meter bij de buren!
WTF

Heb ik ff geluk dat die mensen nog niet thuis waren, want hun electrische nieuwe Audi wagen staat steeds daar geparkeerd....
En ik heb geen familiale verzekering :p

Maar ik begrijp dit dus niet hé. Moet toch makkelijk 20 kilo all incl. zijn, dat dit alsnog daar over kan waaien.
Doet uwe parasol dicht als ge weggaat?
 
Ongelofelijk maar waar.

Dus ik heb een aluminium parasol. Die buis ervan is hol. Dus ik heb die opgevuld met moortel/beton. Om die dus wat te verzwaren.
Ik dacht: nu zal die wel niet meer uit de voet waaien en bij de buren belanden.

Mis poes. Vervolgens heb ik een diagonale boor gedaan DOOR de voet-houder en de (nu betonnen) stam van de parasol, en daar dan een metalen pin in gestoken. met veiligheidsbeugel , dat die pin niet los kan komen (dus die parasol kan nog onmogelijk uit die betonnen voet komen, zonder pin los te maken).


Kom ik gisterenavond thuis, die parasol, dus met betonnen voet en betonnen opgevulde stam, over mijn omheining van 1.80 meter bij de buren!
WTF

Heb ik ff geluk dat die mensen nog niet thuis waren, want hun electrische nieuwe Audi wagen staat steeds daar geparkeerd....
En ik heb geen familiale verzekering :p

Maar ik begrijp dit dus niet hé. Moet toch makkelijk 20 kilo all incl. zijn, dat dit alsnog daar over kan waaien.
Al aan gedacht om uw parasol gewoon dicht te doen als ge die niet gebruikt? Een stevige rukwind kan op een typische terrasparasol (+-4m2) parasol makkelijk een stuwkracht van 50-75kg veroorzaken.

Als dat geen optie is: de voet verankeren in de grond.
 
Amai dat van die stuwkracht kilo's wist ik niet :eek:

Maar inderdaad, steeds dicht doen als ik weg ga. Was dit gewoon vergeten.

Maar ik heb een nieuw middel gevonden. Gewoon met een touw onderaan vast maken aan mijn pergola. En touw zodanig kort maken dat ze niet al te veel bewegingsruimte meer heeft. Voor het geval ik het nog ooit eens zou vergeten.

Thx!
 
Amai dat van die stuwkracht kilo's wist ik niet :eek:

Maar inderdaad, steeds dicht doen als ik weg ga. Was dit gewoon vergeten.

Maar ik heb een nieuw middel gevonden. Gewoon met een touw onderaan vast maken aan mijn pergola. En touw zodanig kort maken dat ze niet al te veel bewegingsruimte meer heeft. Voor het geval ik het nog ooit eens zou vergeten.

Thx!
In before “parasol met pergola richt ravage aan in West-Vlaanderen”.
 
Amai dat van die stuwkracht kilo's wist ik niet :eek:

Maar inderdaad, steeds dicht doen als ik weg ga. Was dit gewoon vergeten.

Maar ik heb een nieuw middel gevonden. Gewoon met een touw onderaan vast maken aan mijn pergola. En touw zodanig kort maken dat ze niet al te veel bewegingsruimte meer heeft. Voor het geval ik het nog ooit eens zou vergeten.

Thx!
Hier zit de parasol in een granieten voet met nog eens 2 granieten stenen er bovenop (van elks 25kg, dus ik denk dat de gehele voet +-100kg zal wegen). En dan nog voelt dat echt niet veilig als er wat wind staat hoor. Ben er zeker van dat die bij een serieuze windstoot gewoon vertrekt.
 
Ongelofelijk maar waar.

Dus ik heb een aluminium parasol. Die buis ervan is hol. Dus ik heb die opgevuld met moortel/beton. Om die dus wat te verzwaren.
Ik dacht: nu zal die wel niet meer uit de voet waaien en bij de buren belanden.

Mis poes. Vervolgens heb ik een diagonale boor gedaan DOOR de voet-houder en de (nu betonnen) stam van de parasol, en daar dan een metalen pin in gestoken. met veiligheidsbeugel , dat die pin niet los kan komen (dus die parasol kan nog onmogelijk uit die betonnen voet komen, zonder pin los te maken).


Kom ik gisterenavond thuis, die parasol, dus met betonnen voet en betonnen opgevulde stam, over mijn omheining van 1.80 meter bij de buren!
WTF

Heb ik ff geluk dat die mensen nog niet thuis waren, want hun electrische nieuwe Audi wagen staat steeds daar geparkeerd....
En ik heb geen familiale verzekering :p

Maar ik begrijp dit dus niet hé. Moet toch makkelijk 20 kilo all incl. zijn, dat dit alsnog daar over kan waaien.
Dit lijkt me toch een reden om er wel eentje te gaan aanvragen?
En ook weet iedereen dat je bij het volgieten van die paal en het boren van die veiligheidspin altijd moet zeggen: "zo, dat gaat nergens meer naartoe" anders zit het nooit vast.
 
Hier zit de parasol in een granieten voet met nog eens 2 granieten stenen er bovenop (van elks 25kg, dus ik denk dat de gehele voet +-100kg zal wegen). En dan nog voelt dat echt niet veilig als er wat wind staat hoor. Ben er zeker van dat die bij een serieuze windstoot gewoon vertrekt.

Veel hangt ook af van het formaat van de parasol. Vroeger zo'n hangend model maar zelfs met een voet van 100 kg bewoog die inderdaad teveel bij stevige wind. Sinds kort vervangen door 2 kleinere vierkante met elk een voet van 50 kg, staan toch een stuk stabieler.
 
Veel hangt ook af van het formaat van de parasol. Vroeger zo'n hangend model maar zelfs met een voet van 100 kg bewoog die inderdaad teveel bij stevige wind. Sinds kort vervangen door 2 kleinere vierkante met elk een voet van 50 kg, staan toch een stuk stabieler.
Ja, hier is het zo'n hangende van 9m² en door combinatie van de oppervlakte en de vorm (vleugelvorm) van een parasol merk je gewoon dat die niet echt stabiel is. Meestal wiebelt hij gewoon, maar dat is eigenlijk bij "matige" wind. Als er echt windstoten zijn, moet je echt niet proberen om die open te laten... Hij is hier zelfs al een keer verschoven terwijl hij stil stond met de remmen op (gelukkig niet omgevallen).
 
Terug
Bovenaan