Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

En dan krijg ik soms opmerkingen van mensen die met me meewandelen omdat ik standaard wuif als chauffeurs stoppen aan het zebrapad om me als voetganger over te laten.
Ja ik weet dat ze dat "moeten" doen, maar dat wuifje is toch net hetzelfde als een goeiedag knikken naar andere voetgangers?
Hoffelijkheid op ZOVEEL gebieden zou de wereld een mooiere plaats maken! 😔
Ik probeer dit ook zoveel mogelijk te doen, knikken sowieso standaard.
 
Je hoort toch ook van sommige mannen die van extreme opwinding na twee seconden klaar komen?
klaarkomen duurt nu toch wel (MINSTENS :oi22:) enkele minuten.
Ik praat er niet graag over maar nu we hier toch over bezig zijn.

Mijn vader kwam (blijkbaar) altijd klaar na amper 2-3 rukken. Meer was het niet. Elke keer opnieuw. Hij is daarvoor naar de arts geweest want voor mijn moeder was dit niet zo leuk. En ja daar bestaan oplossingen voor (besnijdenis + bepaalde medicijnen)

maar waarom komen ze MEER DAN EEN JAAR na de feiten vragen of iemand iets gezien heeft of de dader herkent.
Dat is inderdaad vrij laat. Maar soms ben je beschaamd van jezelf dat je dat hebt laten gebeuren en kom je er niet voor uit he.
 
Ik probeer dit ook zoveel mogelijk te doen, knikken sowieso standaard.
Sssttttt

Niet te luid...

Toen ik hier eens vertelde dat ik het normaal vond dat ik knikte en dank toonde aan de busschauffeur bij opstappen en afstappen,
Waren er hier die dat wereldvreemd vonden, en dat zij maar gewoon HUN JOB deden... .
Vriendelijkheid hoeft niet voor deze mensen blijkbaar.
 
Thuiswerkdag afsluiten en gaan eten. Na het eten mijn koptelefoon gaan halen in de bureau en geconfronteerd worden met +/- 30 wespen. :scream:
 
Doe dat dan niet? :unsure:
Trump zijn bewering was gewoon fout, want er zijn effectief mannen die na een paar seconden al klaar komen. Dan kan ik beter ook een echt praktijkvoorbeeld nemen.

Verder wens ik er niet op in te gaan.

Eigenlijk moet je opletten van iets te beweren op dit forum, want de kans dat je bewering toch gewoon fout is (uitzonderingen maken de regel), is eigenlijk heel groot.
 
Trump zijn bewering was gewoon fout, want er zijn effectief mannen die na een paar seconden al klaar komen. Dan kan ik beter ook een echt praktijkvoorbeeld nemen.

Verder wens ik er niet op in te gaan.

Eigenlijk moet je opletten van iets te beweren op dit forum, want de kans dat je bewering toch gewoon fout is (uitzonderingen maken de regel), is eigenlijk heel groot.
Ok Ok, ik wist dus niet dat dit mogelijk was na enkele seconden klaar komen. Maar goed, ik leer dus weer bij.

Maar ergens verwonderd me dit ook niet. Seks is een raar beestje.
Verkrachtingen bijvoorbeeld. Dat is ook iets dat ik niet begrijp.

Ik zou bijvoorbeeld nooit een erectie kunnen krijgen bij een vrouw, waarvan ik weet dat de seks zou plaats vinden "onder dwang" en met "machtsvertoon". Ik snap niet dat mensen daar toe in staat zijn. bah bah.

(ooit eens bij een prostitutie bezoek echt een vrouwmens gehad die totaal ongeïnteresseerd was, het precies tegen haar zin deed, ze deed zelfs de moeite niet om te doen alsof. Waardoor ik zelf ook alle plezier verloor, en dan maar opgestapt. zonder klaar te komen btw. Spijtig dat je daar geen negatieve reviews bij kan geven, bij zulke etablissementen :oi22:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uw vlakke hand opsteken zoals we hier doen in belgie om dank u te zeggen is in bepaalde delen van Spanje een belediging, net zoals in Griekenland trouwens.
CcdXT-0WoAAONDN.jpg
 
Loopt hier ene rond, ze kan nauwelijks een voet voor een ander zetten, knalrood en zo ziek als een hond. Zelfs haar boterham vasthouden is een inspanning. Ze heeft een doktersbriefje. Maar neen, ons dapper soldaatje doet verder. Echt, vrouwmens, wat zijn we hier nu aan het bewijzen?
 
Loopt hier ene rond, ze kan nauwelijks een voet voor een ander zetten, knalrood en zo ziek als een hond. Zelfs haar boterham vasthouden is een inspanning. Ze heeft een doktersbriefje. Maar neen, ons dapper soldaatje doet verder. Echt, vrouwmens, wat zijn we hier nu aan het bewijzen?
Dat je ook een ijzeren wil hebt, als een corona hero A.K.A aldi medewerkers op eerdere pagina :p
 
Waarom moest hij dan 300 euro ophoesten?

Ok dat jij in je recht was , kan ik wel begrijpen. Maar die 300 euro, waar slaat dit op?
Is dat dan op schade aan uw auto? ik denk van niet, aangezien je het wou gerust laten eerst.
En lichamelijke schade aan u kan het ook al niet zijn.


Soit, in elk geval is het stom van hem, om alsnog papieren te willen invullen, wetende dat gij 'eventuele' schade had die moest vergoed worden. Hij is de domme kloot van het verhaal imo.
De fietser was in fout en diens familiale verzekering heeft holocene zijn schade vergoed. 300 euro is momenteel de vrijstelling/franchise in een familialeverzekering.
 
Loopt hier ene rond, ze kan nauwelijks een voet voor een ander zetten, knalrood en zo ziek als een hond. Zelfs haar boterham vasthouden is een inspanning. Ze heeft een doktersbriefje. Maar neen, ons dapper soldaatje doet verder. Echt, vrouwmens, wat zijn we hier nu aan het bewijzen?
Kunt ge haar niet wat helpen ?

Een theetje met bittere amandelsmaak doet naar het schijnt wonderen.
 
Terug
Bovenaan