Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik nam de trein richting Heist en ik moet dringend plassen. Maar alle WC's van de trein waren doodleuk allemaal op slot. :unsure:
Yup ik heb ze allemaal geprobeerd, MY luck!
Nu geen probleem aan het station in Heist, is er ook een WC die meestal open is. Hoogdringend wil ik de deur openen: Was deze natuurlijk op slot. :unsure:

En dan vraagt men zich af, waarom mensen soms gaan wildplassen. Er moeten wel voldoende publieke WC's beschikbaar zijn he.
En niet telkens op slot of in onderhoud

Ik heb het zelf nog net kunnen inhouden tot thuis, maar wat als je wat ouder bent ???
 
Ik nam de trein richting Heist en ik moet dringend plassen. Maar alle WC's van de trein waren doodleuk allemaal op slot. :unsure:
Nu geen probleem aan het station in Heist, is er ook een WC die meestal open is. Hoogdringend wil ik de deur openen: Was deze natuurlijk op slot. :unsure:

En dan vraagt men zich af, waarom mensen soms gaan wildplassen. Er moeten wel voldoende publieke WC's beschikbaar zijn he.

Ik heb het zelf nog net kunnen inhouden tot thuis, maar wat als je wat ouder bent ???
Dit is een klassiek Belgisch probleem. Op een weekendavond zijn de toiletten in Brussel-Centraal ook dicht want ja, niemand om ze open te houden en vandalisme enzo. Beter geregeld in een ontwikkelingsland.
 
Dan verlaat je het huis niet meer zonder pamper hé :p
Ja maar dat trekt op niks. Ik heb natuurlijk wel pech, want 95/100 is er altijd wel een WC die werkt op de trein, maar net die ene keer dat het echt superdringend is, dan heb je natuurlijk altijd wel pech :D

Als je dan uw blaas die op springen staat 1,5 uur lang moet ophouden .., dat lukte nog wel, maar eigenlijk was het onverantwoord dat ik dan naar huis gereden ben als bestuurder :tongue:
 
Ik ben begonnen aan het nieuwste seizoen van Masterchef Australia, en 1 van de juryleden (Jock Zonfrillo, zit nog in dit nieuwste seizoen) is blijkbaar overleden. :S Totaal niet zien aankomen.
 
2 meisjes van ik schat een jaar of 15 of 16 die over hun collectie barbiepoppen bezig zijn op de trein. (Ik hoorde ze duidelijk)
Allebei zo rond 1m60 groot, schat ik. Ze stappen net als ik uit in Heist Op Den Berg.

Zie ik ze beiden naar een wagen wandelen (geen L op de achteruit), instappen en er zelf mee wegrijden als chauffeur. :unsure:

Besluit: Ze waren dus al minstens 18 jaar oud. Ik ben echt slecht in leeftijden inschatten en al zeker als het over barbiepoppen gaat. Ouchies
 
Bij meisjes / jonge vrouwen is het vaak heel moeilijk in te schatten hoe oud ze juist zijn. Sommige zien er jonger uit dan ze eigenlijk zijn en anderen dan weer ouder dan ze eigenlijk zijn.
 
Jailbait is de engelse term daarvoor.
Is dat niet enkel als ze jonger dan 18 zijn maar wel ouder dan 18 lijken? Da's het omgekeerde van wat Makila voorhad (daar hebt ge dan mss wel ethische bezwaren, maar geen legale).

OT: accidentje hier 50 meter van ons deur, da's serieus verschieten als ge op het gemak naar de voetbal ligt te kijken. Gelukkig iedereen ongedeerd, maar 2 Audi's vrij rijp voor de schroothoop.
 
Een ex collega waar ik "boel" mee had, heeft nieuwe FB gemaakt.
(ik had hem geblokkeerd op mijn FB, dus met zijn nieuwe account kon hij me weer contacteren)


Concreet, ik heb hem 3 jaar niet meer gezien, ondertussen:
- vriendin is het afgetrapt
- ruzie met zijn buren aan z'n appartement
- zijn enige familie, moeder en broer , willen hem niet meer zien.
- is zijn rijbewijs afgepakt geweest (weer gedronken)
- is zijn job kwijt geraakt
- zit nu aan de ziekenbond wegens psychisch ziek. (mag wel nog wat bij klussen )
- is zijn beste vriend ook kwijt door ruzie.


Zoekt nu terug contact.. :wtf:
Ik ben een mens die steeds luistert en probeert te helpen, maar zo iemand is hopeloos denk ik (ondertussen 45 jaar is hij).
Heb hem gezegd dat hij best van al eens een verse start ergens neemt. Appartement verkoopt en naar Aruba of Bonaire gaat, start from scratch.
Want heb geen zin om daar nog mijn tijd in te steken. Aan zo iemand heb je enkel problemen en bekommernissen.
Hij heeft hier niets of niemand meer zo te horen. En dat zou komen "omdat hij zich nu eindelijk verzet tegen het systeem". Right :)
 
Hoe fucked up is uw leven, beste meneer in de Citroën, dat je al rijdend een fles rosé naar binnen aan het klokken bent? 🤔
 
De beelden van de overstromingen in Emilia romagna. We zouden eigenlijk in Forlí zijn deze week, maar om andere reden op t laatste moment uitgesteld. Staat helemaal onder water tot Ravenna.
 
Hoe fucked up is uw leven, beste meneer in de Citroën, dat je al rijdend een fles rosé naar binnen aan het klokken bent? 🤔

sign of the weird times, waar hipsters nu zelfs naar gabber house luisteren!

ps. zijn limo is misschien op onderhoud, en hij moest het met deze plebs vervang wagen doen zonder bar.
 
Terug
Bovenaan