Euhm, ok dan, niet echt. Alleen maar omdat gij daar precies een specifiek punt van wilt maken.Nu staat gij een beetje voor lullo :v
Dus... yay @Tha_nOn, foei Lint
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm, ok dan, niet echt. Alleen maar omdat gij daar precies een specifiek punt van wilt maken.Nu staat gij een beetje voor lullo :v
Laat haar eens een mop tappen. Dat zijn van die zeldzame momenten in het leven dat je moet koesteren.Euhm, ok dan, niet echt. Alleen maar omdat gij daar precies een specifiek punt van wilt maken.
Dus... yay @Tha_nOn, foei Lint
Bekijk bijlage 7520
Maar ja dat mag je niet doen want anders is de maatschappij ook boos op uCollega die hier een halve voormiddag loopt te zagen en te klagen. Zijn vrouw is zwanger en moet in de zomer bevallen. Gisteren zijn ze nog voor een echo geweest en informeren over de opname. Blijkt dat hun hospitalisatieverzekering enkel een 2 persoonskamer dekt, maar niet de kosten + erelonen van een 1 persoonskamer.
Regelrechte schande, en ze weten niet wat dat gaat kosten zeker, en zij werken alletwee en dan nog moeten ze bij betalen, en ze kunnen misschien nog meer belastingen heffen
Voorzichtig proberen aan te halen dat "de maatschappij" al tussen komt in de kosten maar als jij KIEST voor de "luxe" van een één persoonskamer dat je daarvoor moet bijbetalen dat dat logisch is. Het is een ziekenhuis, geen hotel.
en als zij KIEST voor het gratis basispakket van de verzekering dat het ook haar eigen schuld is
+ ge kunt ook gewoon opteren voor die 2 persoonskamer natuurlijk, maarja het moet EN 1 persoons zijn EN gratis
Ja dan staan wij opeens aan "hun" kant, geen idee wie die andere zijn. Maar boe maatschappij slecht!
Soms zou ge ze gewoon met hun kop tegen de muur willen kletsen

Medailles uitdelen voor zulke oprechte en spontane uitbarstingen van burgerzin zeg ik u!Maar ja dat mag je niet doen want anders is de maatschappij ook boos op u![]()
Ah ik had niet door dat het een mop wasLaat haar eens een mop tappen. Dat zijn van die zeldzame momenten in het leven dat je moet koesteren.
.Gratis is dat niet hé, daar betaalt ge ook voor.en als zij KIEST voor het gratis basispakket van de verzekering dat het ook haar eigen schuld is
+ ge kunt ook gewoon opteren voor die 2 persoonskamer natuurlijk, maarja het moet EN 1 persoons zijn EN gratis

De tweepersoonskamers bij mij waren zo opgebouwd dat ge de andere persoon zelfs niet zag (en eigen badkamer) dus zoveel intimiteit moet ge niet delen. Alleen mag de partner dan wel niet blijven slapen.Gratis is dat niet hé, daar betaalt ge ook voor.
En ergens snap ik wel dat als ge u al blauw betaalt aan verzekeringen dat het frustrerend is om dan deze intimiteit te moeten delen met iemand anders.
Dus wees niet te hard voor uw collega![]()
Goh jah, als je al jaren een hospitalisatieverzekering hebt die geen eenpersoonskamer dekt, kan je dat verschil wel opleggen met wat je uitgespaard hebt. Indien niet, tjah, dan had je een andere verzekering moeten nemen.Gratis is dat niet hé, daar betaalt ge ook voor.
En ergens snap ik wel dat als ge u al blauw betaalt aan verzekeringen dat het frustrerend is om dan deze intimiteit te moeten delen met iemand anders.
Het wordt aangeboden door de werkgever en kost u niks, mss een beetje ja, maar niet te vergelijken. Zo goed als gratis danGratis is dat niet hé, daar betaalt ge ook voor.

True to that1. Het is hun keuze geweest 2. Ik kan er nie aan doen 3. Er is een simpele oplossing
Dus 4. Zaag gene halve dag aan mene kop![]()

Da zal er weer zo 1 geweest zijn met een rot karakter. Van dat soort die niet meer wil stoppen omdat er een paar kinderen belleke trek deden.Daarstraks op mijne fiets moest ik 2 busstroken over. Bij den ene mag ik gewoon doorrijden, bij de volgende moest ik stoppen. Ma wtf eigenlijk.
Afgelopen dinsdag:
persoon A steekt straat over
papier valt uit zijn broekzak
ik nader dat stuk papier en het blijkt een 50 euro biljet te zijn
ik raap dat biljet op en stap richting die kerel om zijn verloren biljet te geven
plots spreekt een andere kerel (persoon B) mij aan
heb niet verstaan wat die kerel zei (sprak een andere taal)
ik negeer deze gast want ik dacht dat hij die 50 euro gewoon voor zichzelf wou (achteraf gezien was dit een onlogische redenering, ik had het hier eigenlijk al moeten door hebben)
uiteindelijk hoort persoon A mij hem roepen en overhandig ik hem zijn verloren biljet
het was geen type Marc Coucke of Fernand Huts dus ik verwachtte een soortgelijke reactie als deze: “Oei, is er 50 euro uit mijn broekzak gevallen? Dankjewel om mij dat te bezorgen.”
zijn reactie was: [geen reactie], zelfs geen dankjewel en zijn gezichtsuitdrukking was “f**k”
mijn gedachte: “wtf, wie reageert er nu zo als iemand jou een verloren biljet van 50 euro geeft?”
toen pas viel mijn frank
wat een fijne buurt
Ik zou het ook niet doorhebben.Ik heb het nog niet door?Ik zou het ook niet doorhebben.
Ik heb het nog niet door?
Ahhhh… ja, ik ben niet mee met dien business natuurlijk.