Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ter plaatse stelde de brandweer vast dat de bewoners een houtskoolbarbecue in de keuken hadden aangemaakt.

Ma echt he, er bestaan toch wel echt domme mensen (niet dat ik daar nog van overtuigd moest worden)

Hebben dat hier ook voorgehad bij de nieuwbouw, op verdiep dan nog.
Net gemetst en paar uur later ook zo'n windstoten.
Hebben nog proberen steunen maar te laar.
Zo'n net gemetste muur(of gewoon een muur op zich) is niets waard, en deze muur zal ook pas zijn functie krijgen als de predallen erop liggen.
van alleenstaande muren en topgevels kan ik het begrijpen,
maar hier zouden er op zijn minst toch verbindingsijzers tussen de lagen moeten zitten als ge te amateuristisch zijt voor de lagen te verbinden, dan zou dat al niemeer vallen van de wind

waardeloze firma die deze bouw zet, ge zal er maar juist neffest lopen als werknemer.

ziet er ne muur die niks van slag had of niks.. puur steunend op den dpc, had er nen hond tegen gepist het lag nog omver.
Alhoewel die isolatie links wel zou vermoeden dat er iets van L zou geweest zijn, het is duidelijk niet te zien.
Ik vermoed dat de ringbalk er nog op moest maar dat ze nog niet hoog genoeg zaten. Wel ne zuren, ik zou zot worden.

van @straight_six ook?

edit: ah die is niet meer banned blijkbaar :biglaugh:
power-to-the-people-33665394798.gif

Genoeg internet voor vandaag!

De praktijken zouden gelinkt zijn aan een subcultuur waarin mensen hun geslachtsdelen laten verwijderen om niet langer binnen een genderhokje te passen. Het zijn ‘nullos’,
Was "lullos" niet beter geweest? Want jah... dat... dat is... dat is zowat het enige dat er nog hangt :unsure:

Redelijk wtf, ik krijg net telefoon van société wallonne des eaux, watermaarschappij uit Namen ofzo. :wtf: heb afgeduwd, wa zitten die na middernacht mij op te bellen? Was hun vast nummer in mijn gsm kan dat blijkbaar herkennen wie dat is.. Was dan nog op mijn Prive nummer ook, moest dat nu nog op mijn werk nummer zijn
android?
die haalt die info van google search results dacht ik

Redelijk wtf, ik krijg net telefoon van société wallonne des eaux, watermaarschappij uit Namen ofzo. :wtf: heb afgeduwd, wa zitten die na middernacht mij op te bellen? Was hun vast nummer in mijn gsm kan dat blijkbaar herkennen wie dat is.. Was dan nog op mijn Prive nummer ook, moest dat nu nog op mijn werk nummer zijn
Benaming klopt ook niet altijd heb ik al ondervonden. Zo belt een garagist mij soms uit het Kortenbergse met zijn vaste lijn.
Enkel zijn gsm staat in mijn contacten, welke benamingen ik soms zie passeren van achteraf gezien bestaande bedrijven.
Gelukkig herken ik de nummer want zou niet opnemen anders.

Benaming klopt ook niet altijd heb ik al ondervonden. Zo belt een garagist mij soms uit het Kortenbergse met zijn vaste lijn.
Enkel zijn gsm staat in mijn contacten, welke benamingen ik soms zie passeren van achteraf gezien bestaande bedrijven.
Gelukkig herken ik de nummer want zou niet opnemen anders.
Heb dan nog eens die nummer gegoogled en was effectief Just.

Bij castratie zijn het enkel de ballen normaal. Penis verwijderen is iets anders, dat een specifieke naam heeft, die ik niet meer weet en ook niet durf op te zoeken :help:.
Ja, maar in het artikel staat specifiek dat ze alles verwijderden: In de kelder van het appartementsgebouw zouden zij castraties en operatieve verwijderingen van geslachtsdelen gefilmd en live uitgezonden hebben tegen betaling via een account op Twitter.

Ja, maar in het artikel staat specifiek dat ze alles verwijderden: In de kelder van het appartementsgebouw zouden zij castraties en operatieve verwijderingen van geslachtsdelen gefilmd en live uitgezonden hebben tegen betaling via een account op Twitter.
Ah, ja dan is Nullos wel een goede. benaming, yay journalistiek :unsure:

Terug
Bovenaan