Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Dat de paaseieren al een week in de rekken liggen bij ons. Vind ik precies toch wel heel vroeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 miljoen voor 27 kilo. Nice catch.![]()
Thaise gids vindt walviskots op strand: ‘Ik kan met pensioen’
Maar liefst 27 kilogram. Zo veel weegt de klomp walviskots die werd gevonden op een strand in Thailand. Begin januari ging de 43-jarige Isdarit Baodaeng vuil rapen op het strand in de kuststad Songkhla, toen hij plots op iets merkwaardigs had getrapt. Al snel besefte hij dat het om iets zeer...www.standaard.be
![]()
Idd. Heb er dit weekend ook al zien liggen in de winkelDat de paaseieren al een week in de rekken liggen bij ons. Vind ik precies toch wel heel vroeg.
.True. Ik weet wat ik ga doen bij mijn volgende bezoek aan de kust.1 miljoen voor 27 kilo. Nice catch.
Zekers als ge van 320euro/maand komt.

Waar ik winkel lagen de vijgen er al. Dat is pas vroeg.Dat de paaseieren al een week in de rekken liggen bij ons. Vind ik precies toch wel heel vroeg.
Vrijdagnamiddag krijgen we een doortocht van een actieve neerslagzone die gepaard gaat met veel wind. Dat meldt het KMI, dat waarschuwt voor felle rukwinden tot plaatselijk 80 kilometer per uur. Het noodnummer 1722 is geactiveerd.
Meanwhile hier bij de geburenGisteren begon een dakwerker hier aan het tuinhuis/bijgebouw van de buren. Dak afgebroken en rond 17u een zeil erover. Vandaag rond de middag is hij dan begonnen met het effectieve opbouwen.
Het gaat niet zo vlot...

Er is alvast een kruiwagen om alles weg te voeren.Meanwhile hier bij de geburen
![]()
Is dat zo een alternate reality gimmick?Vandaag ontdekt dat Temse een reuzevlinder op het gebouw van toerisme heeft hangen

wut, ge bedoelt via een app of zo? nope, dat is een echt mechanisch spul dat daar aan dat gebouw hangt.Is dat zo een alternate reality gimmick?![]()
Tis wel mooi op zich maar ik denk bij Temse nu toch niet spontaan ‘vlinder’?Vandaag ontdekt dat Temse een reuzevlinder op het gebouw van toerisme heeft hangen
blijkbaar hangt dat daar al sinds april vorig jaar (lol, ik ben daar dus al zoveel x gepasseerd en nu pas opgemerkt.) en gemaakt door Marijke Meersman, een bekende kunstenares die afkomstig is van TemseTis wel mooi op zich maar ik denk bij Temse nu toch niet spontaan ‘vlinder’?
heb afgeduwd, wa zitten die na middernacht mij op te bellen? Was hun vast nummer in mijn gsm kan dat blijkbaar herkennen wie dat is.. Was dan nog op mijn Prive nummer ook, moest dat nu nog op mijn werk nummer zijn