Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

In Engeland moest je dan op zoek naar het tweekleurige Creme Egg en als je die dan vond mocht je meedoen voor £10.000. Ik lust die dingen niet maar was wel tempting.

Gisteren begon een dakwerker hier aan het tuinhuis/bijgebouw van de buren. Dak afgebroken en rond 17u een zeil erover. Vandaag rond de middag is hij dan begonnen met het effectieve opbouwen.
Vrijdagnamiddag krijgen we een doortocht van een actieve neerslagzone die gepaard gaat met veel wind. Dat meldt het KMI, dat waarschuwt voor felle rukwinden tot plaatselijk 80 kilometer per uur. Het noodnummer 1722 is geactiveerd.

Het gaat niet zo vlot...

Gisteren begon een dakwerker hier aan het tuinhuis/bijgebouw van de buren. Dak afgebroken en rond 17u een zeil erover. Vandaag rond de middag is hij dan begonnen met het effectieve opbouwen.

Het gaat niet zo vlot...
Meanwhile hier bij de geburen :unsure:

1OzdTTA.jpeg

ziet er ne muur die niks van slag had of niks.. puur steunend op den dpc, had er nen hond tegen gepist het lag nog omver.
Alhoewel die isolatie links wel zou vermoeden dat er iets van L zou geweest zijn, het is duidelijk niet te zien.

Hebben dat hier ook voorgehad bij de nieuwbouw, op verdiep dan nog.
Net gemetst en paar uur later ook zo'n windstoten.
Hebben nog proberen steunen maar te laar.
Zo'n net gemetste muur(of gewoon een muur op zich) is niets waard, en deze muur zal ook pas zijn functie krijgen als de predallen erop liggen.

Tis wel mooi op zich maar ik denk bij Temse nu toch niet spontaan ‘vlinder’?
blijkbaar hangt dat daar al sinds april vorig jaar (lol, ik ben daar dus al zoveel x gepasseerd en nu pas opgemerkt.) en gemaakt door Marijke Meersman, een bekende kunstenares die afkomstig is van Temse

“De bewegingen van de vlinder zijn precies dezelfde als in de natuur. De vlinder zit in een soort rustpauze zoals hij op een bloem zou zitten. ’s Nachts gaan de vleugels toe. We hebben ook een windmeter geïnstalleerd aan de gevel van het gemeentehuis. Als de wind iets te hard waait, gaan de vleugels ook automatisch toe.”

Maar een echte link tussen de vlinder en Temse is er niet.

Redelijk wtf, ik krijg net telefoon van société wallonne des eaux, watermaarschappij uit Namen ofzo. :wtf: heb afgeduwd, wa zitten die na middernacht mij op te bellen? Was hun vast nummer in mijn gsm kan dat blijkbaar herkennen wie dat is.. Was dan nog op mijn Prive nummer ook, moest dat nu nog op mijn werk nummer zijn

Er werd ook een man uit het verkeer gehaald die aan het rondrijden was terwijl zijn broek en onderbroek op zijn enkels hingen. Omdat hij in deze toestand zijn voertuig niet deftig kon besturen, kreeg hij een pv. De politie vroeg hem nog waarom hij zo rondreed, maar de man gaf enkel als antwoord dat hij daar gewoon zin in had.

Terug
Bovenaan