Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Aan het stationsgebouw in Hasselt heb ik ook al een paar keer zo louche transacties zien gebeuren.
En dat ze nadien op de hoek van de straat al krabbend, friemelend, zenuwachtig staan te wachten tot de dealer terug keert 😬

Offerte van een chauffagist voor plaatsing nieuwe gasketel + zonneboiler.

Ten eerste: veel te duur

Ten tweede:

Alvorens de werken gestart worden wordt er gevraagd het volledige bedrag op mijn zakenrekening te storten

Ja, zal ik snel even xxxxx EUR zonder boe of ba volledig op voorhand storten zeker :scream:

Offerte van een chauffagist voor plaatsing nieuwe gasketel + zonneboiler.

Ten eerste: veel te duur

Ten tweede:

Alvorens de werken gestart worden wordt er gevraagd het volledige bedrag op mijn zakenrekening te storten

Ja, zal ik snel even xxxxx EUR zonder boe of ba volledig op voorhand storten zeker :scream:
Wordt dat echt nog gevraagd? Voorschot van ca. 10% en pas na oplevering de overschot is toch eerder de normale gang van zaken?

Wordt dat echt nog gevraagd? Voorschot van ca. 10% en pas na oplevering de overschot is toch eerder de normale gang van zaken?
Zelfs de beste meest betrouwbare stielman zou ik nooit meer geven dan een voorschotfactuur totdat het werk deftig opgeleverd is.

Het was een heel speciale mens 'nuf said.

WTF moment van de dag
Tijdens zijn eerste verhoor door de politie leek de jongen “ongewoon emotieloos en ontspannen"

Hoe kan een tiener van 15 jaar géén enkele vorm van berouw tonen na het uitmoorden van zijn eigen gezin? :confused:
Psychopathie, psychopathische persoonlijkheidsstoornis en soms ook primaire en secundaire psychopathie is een zeldzame persoonlijkheidsstoornis waarbij de gewetensfunctie, die zich in de baby- en peuterfase ontwikkelt, achterblijft in de ontwikkeling of geheel niet tot stand komt.
Ze zijn niet tot nauwelijks in staat om empathie en berouw te voelen en reageren vaak abnormaal op angst en pijn. Andere emoties worden vaak oppervlakkiger gevoeld dan door niet-psychopaten. Psychopaten hebben geen respect voor de sociale en morele normen, omdat zij niet beïnvloed worden door gevoelens als schuld, wroeging en soms ook angst.

Alom bekend dankzij vaak cliché slechterik te spelen in films en series maar deze mensen bestaan echt en hun stoornis is een reëel probleem voor de hele samenleving.

pic.png

oude vrouw met Kalashnikov

Dronken bestuurder rijdt 13 kilometer lang in verkeerde richting: “Nooit iets opgemerkt”​

:eek: :eek:

Terug
Bovenaan