Mulan
Well-known member
Voor het juiste bedrag kan je hun businessplan bijstellen!Ik denk in ieder geval dat het een werkwijze is die ze niet meer zullen gebruiken. Wat een stelletje amateurs.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het juiste bedrag kan je hun businessplan bijstellen!Ik denk in ieder geval dat het een werkwijze is die ze niet meer zullen gebruiken. Wat een stelletje amateurs.

Maar stel je neemt die €50 gewoon mee, had je dan klop gekregen? Want het is nu ook weer niet zó vanzelfsprekend dat iemand die opraapt ook teruggeeft.correct, ik was maar een paar meters van die kerel verwijderd maar die gasten waren blind

Wordt dat echt nog gevraagd? Voorschot van ca. 10% en pas na oplevering de overschot is toch eerder de normale gang van zaken?Offerte van een chauffagist voor plaatsing nieuwe gasketel + zonneboiler.
Ten eerste: veel te duur
Ten tweede:
Alvorens de werken gestart worden wordt er gevraagd het volledige bedrag op mijn zakenrekening te storten
Ja, zal ik snel even xxxxx EUR zonder boe of ba volledig op voorhand storten zeker![]()
Zelfs de beste meest betrouwbare stielman zou ik nooit meer geven dan een voorschotfactuur totdat het werk deftig opgeleverd is.Wordt dat echt nog gevraagd? Voorschot van ca. 10% en pas na oplevering de overschot is toch eerder de normale gang van zaken?

Er bestaan genoeg persoonlijkheidsstoornissen die ervoor zorgen dat men geen empathie of schuldbesef heeft.WTF moment van de dag
Tijdens zijn eerste verhoor door de politie leek de jongen “ongewoon emotieloos en ontspannen"
Hoe kan een tiener van 15 jaar géén enkele vorm van berouw tonen na het uitmoorden van zijn eigen gezin?![]()

Psychopathie, psychopathische persoonlijkheidsstoornis en soms ook primaire en secundaire psychopathie is een zeldzame persoonlijkheidsstoornis waarbij de gewetensfunctie, die zich in de baby- en peuterfase ontwikkelt, achterblijft in de ontwikkeling of geheel niet tot stand komt.WTF moment van de dag
Tijdens zijn eerste verhoor door de politie leek de jongen “ongewoon emotieloos en ontspannen"
Hoe kan een tiener van 15 jaar géén enkele vorm van berouw tonen na het uitmoorden van zijn eigen gezin?![]()
Plus de omvang van de gebeurtenis is zó groot en zo finaal dat het brein er soms echt pas na een hele tijd mee kan beginnen omgaan. Een soort van bescherming tegen het volledig versplinteren van de geest.WTF moment van de dag

Die blijven daar nog redelijk kalm onder
.Help, we’re sinking!Please leave das Schiff in einem ordentlich fashion ja?
Ah, een klassieker!Help, we’re sinking!
Vat are you zinking about?