Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mijn collega die het principe van "teambuilding" niet door heeft :rofl:. We krijgen een budget per persoon.

"Ik doe niet mee, maar krijg ik dat geld dan? Dan kan ik er met mijn gezin mee gaan eten."
Wij hebben ook zo een. Die komt nooit mee naar de jaarlijkse teambuilding, maar blijft thuis. Da's telkens op een vrijdag tijdens de werkuren, maar die gaat elk jaar klagen in de bureau dat ze die dag niet hebben betaald, terwijl de rest ook niet moest werken. :laugh:
 
Mijn collega die het principe van "teambuilding" niet door heeft :rofl:. We krijgen een budget per persoon.

"Ik doe niet mee, maar krijg ik dat geld dan? Dan kan ik er met mijn gezin mee gaan eten."

Wij hadden ooit klanten uitgenodig voor een event met eten. En 1 van die klanten vroeg of het mogelijk was geen eten voor hem te voorzien maar wel een kilometervergoeding in de plaats om tot bij ons te rijden. :laugh:
 
Mijn collega die het principe van "teambuilding" niet door heeft :rofl:. We krijgen een budget per persoon.

"Ik doe niet mee, maar krijg ik dat geld dan? Dan kan ik er met mijn gezin mee gaan eten."
Er zijn ook scholen die dat vragen aan de minister:
'Wij vinden niemand voor deze lesuren, maar mogen wij dat geld dat je aan die mensen zou betalen als ze les geven wel hebben voor de school?'
 
Mijn collega die het principe van "teambuilding" niet door heeft :rofl:. We krijgen een budget per persoon.

"Ik doe niet mee, maar krijg ik dat geld dan? Dan kan ik er met mijn gezin mee gaan eten."
Hier onlangs iets over een teambuilding gehoord van één van onze afdelingen... "Ja die zijn samen gaan wandelen gedurende 1-2u en daarna kreeg iedereen een drankje. Wel maar eentje...de tweede was op kosten van de mensen" :oink: :rofl:
Da moet nu toch echt eens de saaiste teambuilding ooit geweest zijn...gaan wandelen haha
 
Over teambuildings gesproken; hier was 't van de week ook van dat. Van 't jaar wilden ze een iets actievere teambuilding (farm games) i.p.v. iets rustig zoals bowlen en eten. Iedereen heeft er wel iets aan overgehouden; ikzelf kan amper gaan door een verrokken spier in mijn bovenbeen, iemand anders zit ondertussen in de plaaster met een gebroken hand. Volgend jaar toch voorstellen voor een namiddagje kaarten ofzo... :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Over teambuildings gesproken; hier was 't van de week ook van dat. Van 't jaar wilden ze een iets actievere teambuilding (farm games) i.p.v. iets rustig zoals bowlen en eten. Iedereen heeft er wel iets aan overgehouden; ikzelf kan amper gaan door een verrokken spier in mijn bovenbeen, iemand anders zit ondertussen in de plaaster met een gebroken hand. Volgend jaar toch voorstellen voor een namiddagje kaarten ofzo... :unsure:
Ik vind teambuildings voor de bewoners van woon zorg centrums overrated.
 
Hier onlangs iets over een teambuilding gehoord van één van onze afdelingen... "Ja die zijn samen gaan wandelen gedurende 1-2u en daarna kreeg iedereen een drankje. Wel maar eentje...de tweede was op kosten van de mensen" :oink: :rofl:
Da moet nu toch echt eens de saaiste teambuilding ooit geweest zijn...gaan wandelen haha
onze teambuildings zijn echt hallucinant.
-Een fietstochtje.
Blijkt dat dat een 60km durende fietstocht is waar menig tour de france rijders hun kuiten op kapot rijden. De collega's dan nog met zo een oude piepende damesfiets vol roest en zonder versnellingen.
-Een boottochtje naar het windmolen park op de Noordzee.
Eerst allemaal een broodje americain met worteltjes en sla laten eten om een creatief kleurenpalet te bekomen. Daarna bij windkracht 10 een goei 6 uur op nen boot gaan zitten. Van de 40 man op die boot hebben er letterlijk 30 overgeven. Een collega heeft gewoon 6 uur stokstijf naar de horizon staan kijken om toch maar niet te moeten kotsen. Collegas die op handen en voeten over het dek kruipen terwijl ze door hun eigen kots aan het schuifelen zijn. De kajuit binnen was gewoon jackson pollock reincarnated met worteltjes en americain! Best teambuilding.... ever!
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan een scheidsrechter bij ons amateurvoetbal. Die krijgen tijdens de rust een gratis drankje. Oude man bestelde altijd een thee, dronk het warme water op en nam het theezakje mee naar huis voor zijn vrouw.

That's so sad.🥺
Liefde is....warm water opdrinken en theezakje meenemen voor je partner. Om te lachen en te huilen tegelijk, waren ze dan zo arm?
 
onze teambuildings zijn echt hallucinant.
-Een fietstochtje.
Blijkt dat dat een 60km durende fietstocht is waar menig tour de france rijders hun kuiten op kapot rijden. De collega's dan nog met zou een oude piepende damesfiets vol roest en zonder versnellingen.
-Een boottochtje naar het windmolen park op de Noordzee.
Eerst allemaal een broodje americain met worteltjes en sla laten eten om een creatief kleurenpalet te bekomen. Daarna bij windkracht 10 een goei 6 uur op nen boot gaan zitten. Van de 40 man op die boot hebben er letterlijk 30 overgeven. Een collega heeft gewoon 6 uur stokstijf naar de horizon staan kijken om toch maar niet te moeten kotsen. Collegas die op handen en voeten over het dek kruipen terwijl ze door hun eigen kots aan het schuifelen zijn. De kajuit binnen was gewoon jackson pollock reincarnated met worteltjes en americain! Best teambuilding.... ever!
HAHAHAHAHAH! Precies een onvergetelijke teambuilding :rofl:
 
onze teambuildings zijn echt hallucinant.
-Een fietstochtje.
Blijkt dat dat een 60km durende fietstocht is waar menig tour de france rijders hun kuiten op kapot rijden. De collega's dan nog met zou een oude piepende damesfiets vol roest en zonder versnellingen.
-Een boottochtje naar het windmolen park op de Noordzee.
Eerst allemaal een broodje americain met worteltjes en sla laten eten om een creatief kleurenpalet te bekomen. Daarna bij windkracht 10 een goei 6 uur op nen boot gaan zitten. Van de 40 man op die boot hebben er letterlijk 30 overgeven. Een collega heeft gewoon 6 uur stokstijf naar de horizon staan kijken om toch maar niet te moeten kotsen. Collegas die op handen en voeten over het dek kruipen terwijl ze door hun eigen kots aan het schuifelen zijn. De kajuit binnen was gewoon jackson pollock reincarnated met worteltjes en americain! Best teambuilding.... ever!
Die boot hebben ze hier ook gedaan. De commissarissen met hun grote mond zijn nog nooit zo stil geweest. Schitterend was het.
 
-Een boottochtje naar het windmolen park op de Noordzee.
Eerst allemaal een broodje americain met worteltjes en sla laten eten om een creatief kleurenpalet te bekomen. Daarna bij windkracht 10 een goei 6 uur op nen boot gaan zitten. Van de 40 man op die boot hebben er letterlijk 30 overgeven. Een collega heeft gewoon 6 uur stokstijf naar de horizon staan kijken om toch maar niet te moeten kotsen. Collegas die op handen en voeten over het dek kruipen terwijl ze door hun eigen kots aan het schuifelen zijn. De kajuit binnen was gewoon jackson pollock reincarnated met worteltjes en americain! Best teambuilding.... ever!

:laugh:

In De Gloria is er niks tegen.
 
Wij zijn ooit es gaan zeilen als teambuilding. Vertrokken in Vlissingen en dan richting Zierikzee.
Wie de haven van Zierikzee wat kent weet dat ze de boten daar gewoon naast mekaar leggen en dat je dan over de andere boten moet overklefferen om aan wal te geraken.
Bij aankomst ging dat nog, maar terugkeren na het eten en 5 caféékes, poepeloereschijtezat in den donkeren en die boot ni meer vinden. Was het ook laagtij geworden dus die boten lagen daar 2-3 meter lager en moesten we dus met een ladderke naar beneden in den donkeren en op de laatste sport voelden we écht geen boot met onze voet, lag nog 50cm dieper dus gewoon op goed geluk ons laten vallen :laugh:

en dan over 2 mosselschuiten met een open ruim, had daar ene ingestuikt met zijn zatte muil ze hadden die nooit meer teruggevonden :laugh:
 
Doet me denken aan een scheidsrechter bij ons amateurvoetbal. Die krijgen tijdens de rust een gratis drankje. Oude man bestelde altijd een thee, dronk het warme water op en nam het theezakje mee naar huis voor zijn vrouw.

Eerder oude mensen die krentzakken zijn
In m'n stamcafé is er de zondagmorgen kaarting voor de oudere garde. Als ze elk om de beurt ene trakteren aan hun tafeltje zit er altijd wel iemand tussen die een bonnetje vraagt i.p.v. een drankje, voor later.


Onze teambuilding (first time) was enkele weken geleden wel top. Vrijdagnamiddag tijdens de uren. Starten met een lekkere lunch. Daarna in de velden van de firma opgedeeld in groepen. Allerlei opdrachten uitvoeren om punten te verdienen. Met quads racen, vuur maken en om het snelste een touw die erboven hangt doorbranden, boogschieten, lasershooting, parcour op een springkasteel van 50 meter lang waarbij je uw halve liter water zo vol mogelijk moest proberen te houden tot aan de finish, enz.

Van de 150 moest de top 12 dan strijden tegen elkaar op zo'n mechanische rodeo om de beste tijd neer te zetten. Terwijl de laatste op de stier zat passeerde een helikopter die in het veld naast ons landde. De 6 met de beste tijd wonnen een vlucht boven de streek, direct uit te voeren.

De avond werd dan afgesloten met een traiteur die kwam en vooral veel drank.
 
Terug
Bovenaan