Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zit hier buiten op terras en er landt een lieveheersbeestje op mijn hand.

Ik zit dat beest wat te volgen terwijl ie over mijn hand kruipt, klimt langzaam 1 vinger omhoog tot ie op het topje zit, wss om weg te vliegen.

Wat doet dat beest? Ik zie opeens zo een insectekeutel uit zijn mini aars vallen en meneer vliegt weg.

Wtf gast?
 

Wat er precies gebeurd is, is onduidelijk, maar volgens meerdere bronnen zou een toerist een paard op stang hebben gejaagd door zijn vingers in de neusgaten van het dier te stoppen.

barack-obama-why.gif
 
Trouwfeest gisteren gehad.

Vriend van ons krijgt knallende ruzie met zijn vriendin omdat hij niet "ja" zei op haar "ziet ge mij graag?" vraag. Vervolgens rijdt zij doodleuk weg met zijn auto waardoor hij helemaal te voet naar huis moet. :wtf:

Wat heeft ie dan geantwoord op die vraag? Als ie nee zei is de te voet sessie verdiend imho.
 
Trouwfeest gisteren gehad.

Vriend van ons krijgt knallende ruzie met zijn vriendin omdat hij niet "ja" zei op haar "ziet ge mij graag?" vraag. Vervolgens rijdt zij doodleuk weg met zijn auto waardoor hij helemaal te voet naar huis moet. :wtf:
Zalige feestjes.
 
Trouwfeest gisteren gehad.

Vriend van ons krijgt knallende ruzie met zijn vriendin omdat hij niet "ja" zei op haar "ziet ge mij graag?" vraag. Vervolgens rijdt zij doodleuk weg met zijn auto waardoor hij helemaal te voet naar huis moet. :wtf:
Jaren geleden gingen we uit eten met schoonbroer en zijn vriendin.
Schoonbroer bestelde lasagne, zijn vriendin spaghetti, eten komt en zij besluit dat ze toch meer zin heeft in zijn eten. Schoonbroer wou niet wisselen en het eindigde dat zij haar drinken over zijn hoofd heeft omgekapt...
 
Wat heeft ie dan geantwoord op die vraag? Als ie nee zei is de te voet sessie verdiend imho.
Ik heb het niet zelf gehoord, maar ik heb mij laten vertellen dat het iets tussenin was. Alleszins ook geen "nee" blijkbaar.

En zelfs al zei hij nee, je gaat niet zomaar wegrijden met iemands eigendom. En al zeker niet als je al wat gedronken hebt.
 
Trouwfeest gisteren gehad.

Vriend van ons krijgt knallende ruzie met zijn vriendin omdat hij niet "ja" zei op haar "ziet ge mij graag?" vraag. Vervolgens rijdt zij doodleuk weg met zijn auto waardoor hij helemaal te voet naar huis moet. :wtf:
Toxische relatie!
 
Zit hier buiten op terras en er landt een lieveheersbeestje op mijn hand.

Ik zit dat beest wat te volgen terwijl ie over mijn hand kruipt, klimt langzaam 1 vinger omhoog tot ie op het topje zit, wss om weg te vliegen.

Wat doet dat beest? Ik zie opeens zo een insectekeutel uit zijn mini aars vallen en meneer vliegt weg.

Wtf gast?
Ballast weggooien voor start heh
 
Viel me de vrijdag ook op. Triestig zuh. Zeker 10 koetsen tegen gekomen met zeer kleine baby's op de dj stages. Zelfs 2 vaders die door de drugs zo begaaid waren.(1 ken ik van vroeger op school. Was toen ook al op het verkeerde pad)

Maar het is natuurlijk Genk... :unsure:

Gisteren naar Camille in Zonhoven geweest, staat gewoon diezelfde familie opnieuw in mijn buurt :laugh:
Toch ook weer even een WTF-momentje toen de baby opeens "Lion King"-gewijs in de lucht werd gehouden :unsure:
 
Same.
Net binnen: een moeder heeft het absolute zelfbeschikkingsrecht over leven/dood van een kind zolang de navelstreng nog aan het kind hangt. :eek:
Het is moeilijk voor mij om er één uitspraak uit te pikken, soms toch verbazingwekkend hoe we allemaal onder de kerktoren opgroeien in Vlaanderen en er dan zo'n extremen ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan