Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Laat ons dan nu naadloos overgaan naar de Kenji's....
200w.webp
 
Zonder gehoorbescherming is dat inderdaad onverantwoord. En voor de rest... Kevin De Bruyne heet ook Kevin. Cindy Crawford haar naam eindigt op -y. Beiden zijn in staat om heel Genk te kopen zodat er daar geen domme commentaren over hun namen worden gemaakt :)
Het is niet omdat je geld hebt omdat je het geluk hebt van met een talent geboren te zijn dat je geen grote marginaal kan zijn.
 
Kevin is de meest voorkomende jongensnaam in Frankrijk. Tot zelfs Jean-Kevin toe. Of dat positief of negatief is, laat ik in het midden.
 
Het is ook niet omdat je Kelly, Cindy of Andy of Kevin heet dat je een grote marginaal bent :)
Goh in hoeverre die studie destijds klopte weet ik niet, maar de redenering was dat bij mensen met lagere socio-economische status er sneller een naam van de TV werd gebruikt ofzo, wat veel namen waren die eindigden op y.
Correlatie, geen causaliteit.

Je kan dat moeilijk vergelijken met Engelstaligen die Cindy heten, andere cultuur.

Feit is dat als ik nu zo'n puber of jonge twintiger tegenkom die Lakeisha heet ofzo ik ook wel meteen in stereotypes denk.
 
Gezien op Genk On Stage: twee vrouwen (ofja meisjes nog) die helemaal frontrow stonden met twee kinderwagens en hun halfslapende baby/peuters er bij op de arm (eentje was net zes maanden oud was ze aan het verkondigen tegen anderen) om daar vervolgens op het gemak flesje beginnen te maken.

Ben ik de enige die dat redelijk onverantwoord gedrag vindt? Nu niet dat ge met hele kleine kindjes niet op zulke evenementen moogt komen van mij, maar zo helemaal vooraan met duizenden mensen achter u, zonder ook maar iets van gehoorbescherming aan terwijl ikzelf halverwege het plein al even dacht "verdoeme mijn doppen vergeten thuis!"?

De hele familie zag er op alle vlakken ook gewoon uit alsof ze waren weggeplukt uit een of ander reality-uitlach-tvprogramma vanop VT4 in de jaren 2000. Sowieso dat de namen van mama's en/of kids (want dat soort mensen noemt kinderen dus "kids") op -y eindigen en de vermoedelijke papa (al kon het ook de grootvader zijn) Kevin heet. :unsure:
Viel me de vrijdag ook op. Triestig zuh. Zeker 10 koetsen tegen gekomen met zeer kleine baby's op de dj stages. Zelfs 2 vaders die door de drugs zo begaaid waren.(1 ken ik van vroeger op school. Was toen ook al op het verkeerde pad)

Maar het is natuurlijk Genk... :unsure:
 
Viel me de vrijdag ook op. Triestig zuh. Zeker 10 koetsen tegen gekomen met zeer kleine baby's op de dj stages. Zelfs 2 vaders die door de drugs zo begaaid waren.(1 ken ik van vroeger op school. Was toen ook al op het verkeerde pad)

Maar het is natuurlijk Genk... :unsure:
Krijg je geen extra kindergeld voor dove kinderen?
 
Sommige kleinere bioscopen werken nog zonder vaste plaatsen.
Is dat sinds Covid? Ik heb nooit anders geweten. Krijg je dan nu een vaste plaats in de Kinepolis? (de grootste keten van België).
Want voor de Covid crisis ging ik daar toch ook gewoon zitten waar ik wilde.

Maar sindsdien ben ik daar dus niet meer geweest ..
 
Is dat sinds Covid? Ik heb nooit anders geweten. Krijg je dan nu een vaste plaats in de Kinepolis? (de grootste keten van België).
Want voor de Covid crisis ging ik daar toch ook gewoon zitten waar ik wilde.

Maar sindsdien ben ik daar dus niet meer geweest ..
Je krijgt normaal gezien de optie om te kiezen als je online boekt of naar de kassa gaat. Aan de automaat weet ik het niet zeker maar denk het ook wel. Imo veel beter dan vroeger zo random.
 
Terug
Bovenaan