Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

@Tomski Dit is een gezin van vier volwassenen (kinderen over de twintig). Help die mensen, dees is niet normaal! Of zoek waar die mirakelfrituur is.

Bekijk bijlage 10778

Rudi zijn profielfoto zegt genoeg.

main-qimg-66df680c154bc51e653d4cd54718ceaa-lq
 
In dat geval mijn welgemeende excuses en proficiat dan is het een schoon resultaat. Je moet mij excuseren, in Kortrijk wonen doet iets met uw perceptie van financiën. (Mevrouw Tomski dan wel goed gevlogen!)

Heb zelfs moeten kiezen tussen een nieuwe auto of nog es 5 jaar met deze bollen.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Twicht streamer aan kijken tijdens wat zappen die al een kwartier aan het proberen vissen was in een game maar niets vangt.
En niet snapt noch iemand in zijn chat, dat het ligt aan feit dat hij geen bait gebruikt.

" Bruh, i have a stick a cord and a hook, why dont i catch anything" :rofl:

Ik snap dat de jeugd van tegenwoordig niet meer buitenkomt, verre van gaat vissen... maar dan nog.
 
Twicht streamer aan kijken tijdens wat zappen die al een kwartier aan het proberen vissen was in een game maar niets vangt.
En niet snapt noch iemand in zijn chat, dat het ligt aan feit dat hij geen bait gebruikt.

" Bruh, i have a stick a cord and a hook, why dont i catch anything" :rofl:

Ik snap dat de jeugd van tegenwoordig niet meer buitenkomt, verre van gaat vissen... maar dan nog.
Bwa, ik moest vroeger toch ook nooit aas gebruiken om een Magikarp te vangen :unsure:
 

Dit valt toch in ongeloof als je dit leest?
Wrede wereld toch.

Dan nog twee van hier uit de stad.

Een voormalig Burgemeester die met zijn elektrische fiets een één richting uitkomt in de verkeerde richting.
In een andere straat, ook enkele richting, chauffeur draait zich 180° en parkeert zich dan tegen de rijrichting in.
 
Laatst bewerkt:

Dit valt toch in ongeloof als je dit leest?
Wrede wereld toch.
Als ik zo'n dingen lees denk ik altijd aan het verhaal van James Bulger in Liverpool begin jaren 90.

Wees gewaarschuwd indien je het opzoekt. Eens gelezen kan het serieus onder uw vel kruipen.
 
Als ik zo'n dingen lees denk ik altijd aan het verhaal van James Bulger in Liverpool begin jaren 90.

Wees gewaarschuwd indien je het opzoekt. Eens gelezen kan het serieus onder uw vel kruipen.
Ik denk dat je dat hier al eens hebt gepost? Ik heb dat toen opgezocht (ik kan het dan toch niet laten, ook al weet ik dat ik het niet moet doen) ... kruipt inderdaad serieus onder uw vel :headshake:
 
Als ik zo'n dingen lees denk ik altijd aan het verhaal van James Bulger in Liverpool begin jaren 90.

Wees gewaarschuwd indien je het opzoekt. Eens gelezen kan het serieus onder uw vel kruipen.
Ik herinner me dat ook nog... 😖
Ik weet ook nog dat ze die mannekes hebben vrijgelaten op 21. Dacht dat die daarna terug strafbare feiten hebben gepleegd.
Wat ik denk dat niet verwonderlijk is gezien wat ze als tienjarig hebben gedaan. 😬
 
Ik herinner me dat ook nog... 😖
Ik weet ook nog dat ze die mannekes hebben vrijgelaten op 21. Dacht dat die daarna terug strafbare feiten hebben gepleegd.
Wat ik denk dat niet verwonderlijk is gezien wat ze als tienjarig hebben gedaan. 😬
Een heeft weer strafbare feiten gepleegd, misbruikbeelden, drank, drugs en heeft weer achter de tralies gezeten (als Wiki juist is).

Ik kan me die beelden precies nog herinneren van op tv.
 
Ik denk dat je dat hier al eens hebt gepost? Ik heb dat toen opgezocht (ik kan het dan toch niet laten, ook al weet ik dat ik het niet moet doen) ... kruipt inderdaad serieus onder uw vel :headshake:
Dat kan inderdaad. Misschien moet ik daar mee opletten in 't vervolg. Dat zijn nu eigenlijk geen zaken die een mens moet weten.

Ik herinner me dat ook nog... 😖
Ik weet ook nog dat ze die mannekes hebben vrijgelaten op 21. Dacht dat die daarna terug strafbare feiten hebben gepleegd.
Wat ik denk dat niet verwonderlijk is gezien wat ze als tienjarig hebben gedaan. 😬
Klopt.

De families van die kerels hebben ook moeten onderduiken en verhuizen als ik me niet vergis. Er was een ware heksenjacht van de lokale bevolking.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Gisteren was ik aan het trainen in de fitness toen de postbode toe kwam. Alleen niet om brieven te leveren.

Hij was duidelijk aan zijn ronde bezig (9u30, uniform, dienstvoertuig, ...) toen hij binnenwandelde en een half uurtje kwam mee trainen. Mocht hij zich nu gaan omkleden en iets sportiever aan gedaan hebben zou ik minder opgekeken hebben, maar hij trainde gewoon in zijn uniform. Hij heeft zelfs niet de moeite gedaan om zijn vest uit te doen of zijn pet ff weg te leggen. Raar zicht toch :)
 

damn, stel je voor dat je als arts zo'n fout maakt.... ik zou mezelf van kant maken denk ik
Moeilijker dan je denk als ge niks meer ziet :shutup:
 

damn, stel je voor dat je als arts zo'n fout maakt.... ik zou mezelf van kant maken denk ik
Een gynaecoloog in Schotland heeft in 2014 zo hard aan het hoofd van een baby getrokken tijdens de bevalling dat ze het hoofd in haar handen had terwijl de rest van het lichaam nog in de buik zat.
 
Terug
Bovenaan