DamnGisterenavond rond 23u komt er een mailtje binnen op m'n oudste zoon zijn schoolmail.
En dat met die gek in merksplas dan? Efkes met een machete het gezin van uw ex willen gaan uitmoorden.
Wat een weekend weer

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DamnGisterenavond rond 23u komt er een mailtje binnen op m'n oudste zoon zijn schoolmail.

) automatisch gebeurt zodra je gas geeft en ik vond de handrem pas na opnieuw een paar minuten. Het bleek pedaal te zijn die je niet kon zien vanop de bestuurdersstoel. Begin maar te zoeken als je dat nog nooit meegemaakt hebt.
Ik heb al handremmen op gekke plekken weten staan, maar nog nooit als pedaal.
Naar het schijnt is een sleutel hebben van de wagen handigIk heb net een auto, waar ik nog nooit mee gereden heb, verplaatst. Ik ben 15 minuten bezig geweest.
Eerst ging het alarm af toen ik de auto opende en ging het niet direct uit, wat ik ook deed.
Dan bleven de spiegels ingeklapt toen ik de auto opendeed en ik vond het knopje pas na een tweetal minuten.
Dan was de handrem niet afgesprongen toen ik de auto in Drive had gezet, wat bij de meeste moderne auto's (als in: wij hadden in 2006 al zo'n auto) automatisch gebeurt zodra je gas geeft en ik vond de handrem pas na opnieuw een paar minuten. Het bleek pedaal te zijn die je niet kon zien vanop de bestuurdersstoel. Begin maar te zoeken als je dat nog nooit meegemaakt hebt.
Tenslotte wilde de auto niet meer starten. Blijkbaar kan je de motor (automatic) afzetten terwijl de auto nog in Drive staat, maar kan je de motor niet meer starten wanneer de auto in drive staat.
Ik vind het niet heel onlogisch dat je niet kan starten in drive. Als je net de ene na de andere verrassing hebt meegemaakt, denk je wel 'wat nu weer'.![]()

Ooit ook eens even naar gezocht bij een Nissan X-trail, huurauto in het buitenland. Ik had het ook nog nooit eerder gezien.Dan was de handrem niet afgesprongen toen ik de auto in Drive had gezet, wat bij de meeste moderne auto's (als in: wij hadden in 2006 al zo'n auto) automatisch gebeurt zodra je gas geeft en ik vond de handrem pas na opnieuw een paar minuten. Het bleek pedaal te zijn die je niet kon zien vanop de bestuurdersstoel. Begin maar te zoeken als je dat nog nooit meegemaakt hebt.

Sinds ze gezegd hebben dat we spaarzaam moeten omgaan met energie.Wie laat er nu een diepvriespizza ontdooien?
Op lagere temperaturen in de oven steken. Die lasagne toch, gewoon geen rekening houden met wat er op de doos staat en de oven op 150-170 zetten en gewoon wachten tot hij klaar is. Minder verbruik want lagere temperatuur en binnenkant mooi meegebakken!Sinds ze gezegd hebben dat we spaarzaam moeten omgaan met energie.
Ontdooid is 8 minuten oven.
Anders 15.
Same met lasagne. Als je dat nie ontdooid dan is na een kwartier de buitenkant haast aangebrand maar de binnenkant nog bevroren.
Da's meestal van niet genoeg te laten afkoelen voor je invriest.Lasagne vries ik nooit in. Die saus vind ik dan niet meer te eten.
Sowieso. Of van den Aldi.Vers maken verdomme!

Sinds ze gezegd hebben dat we spaarzaam moeten omgaan met energie.
Ontdooid is 8 minuten oven.
Anders 15.
Same met lasagne. Als je dat nie ontdooid dan is na een kwartier de buitenkant haast aangebrand maar de binnenkant nog bevroren.
Don't say that!dorie