Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Net ontdekt dat je in de full screen mode van youtube toch nog steeds naar onder kan scrollen om comments te lezen of een volgende video aan te klikken. Ik sloot altijd eerst de full screen af :unsure:
Ben ik de enige die dit nog niet wist...?
Ik wist zelfs nog niet dat er enig nut of genot te halen viel uit het lezen youtube comments!! :eek:

Laatst bewerkt:
Gisterenavond kipfilet met wortelpuree klaargemaakt. Speciaal extra kip voorzien om vandaag de overschot mee te nemen naar m'n werk.

Ik had de eetlust van m'n kinderen serieus onderschat..

2kg kipfilet opgefret gisteren. (2volwassenen, 3 kinderen van 13, 12 en 8).

De jongsten alleen al 3 kipfilets gegeten. En da manneke is zo mager dat ge hem door een sleutelgat kunt trekken.

“30 seconden zonlicht op je kontgat staat gelijk aan een volledige dag zonlicht met je kleren aan”

link

vraag me weer af waarom dit op mijn fb feed stond :unsure:

“30 seconden zonlicht op je kontgat”​

Meagan staat elke ochtend tussen zeven en negen uur op. Ze zoekt dan een goede plek uit om haar billen naar de hemel te strekken en haar kringspier maximaal vijf minuten te zonnebaden.

:rofl:

Ge hebt u gemist van thread @Tomski:

Toch iets dat al een tijdje bestaat, dacht ik. Of toch al in 't nieuws is gekomen.

Die website ook 'Leef spiritueel'. Als ik al de reclame krijgt weg geklikt, zal ik misschien iets spiritueels vinden.

edit: Josh Brolin disapproves :laugh:

Toch iets dat al een tijdje bestaat, dacht ik. Of toch al in 't nieuws is gekomen.

Die website ook 'Leef spiritueel'. Als ik al de reclame krijgt weg geklikt, zal ik misschien iets spiritueels vinden.

edit: Josh Brolin disapproves :laugh:
Seriously. #blackholefriday #blackholesun #severeperineumburns #santamonicafiredepartment #assholecare

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Dit schreeuwt 'MURICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik weet niet of ik dit nu hilarisch vind of dieptriest. Het is alleszins wel iets dat ik graag eens zou zien besproken worden in het Waals parlement ofzo :)

Doet me aan een presentatie op mijn werk denken: https://www.beyondgaming.be/threads/je-werkglimlach-van-de-dag.1063/page-6#post-482195

Vandaag en morgen hebben we de hele namiddag een virtual global event waarmee het bedrijf een vooruitblik op 2022 wil geven en ons wil inspireren om onze goals te bereiken.

De eerste guest speaker is een ex-aviator van de US Thunderbirds, die al een halfuur zichzelf humble brags is aan het geven ("people always said 'WOW you're SO elite' ") en nu is er een filmpje aan het lopen van de US Thunderbirds in full combat met super dramatische muziek op de achtergrond. Nadat ze eerst inspirerende quotes van Henry Ford zat af te ratelen.

Wat is dit, dit heeft letterlijk niets met ons bedrijf te maken. Ik kom niet meer bij omdat het zo surrealistisch is.

Edit: bittere nasmaak. De collega's in Servië zijn enorm tegen de borst gestoten dat deze guest speaker werd gekozen. Ik kan ze geen ongelijk geven. Weer blind patriottisme van ons US management.

Some folks are born made to wave the flag
Hoo, they're red, white and blue

Als het de bedoeling was om ironisch te zijn is het alleszins goed gelukt. Die video is wss gemaakt door mensen dat 'America Fuck Year' uit Team America een lofzang voor Amerika is.

IMG-20220708-151842390-HDR.jpg

Kerel stapt op, begraaft zijn hoofd in zijn rugzak en ligt nu te snurken :lint:

Alsof het nog niet erg genoeg is dat mijn trein weer vertraging heeft

Dat zal ik zijn binnen een paar weken in de terug rit als ik al van 4u smorgens op tjool ben naar Brussel en weer terug. 🤮

Hele nacht niet kunnen slapen vanwegens de kleine, daarna een lange werkdag gehad. Stap ik op de trein, merk ik dat ie vertraging heeft, besluit om eindelijk wat slaap te winnen. Begint er vent naast mij te zagen dat ik lig te snurken.

Ne mens is ook niks gegund tegenwoordig...

Een van de minst storende dingen die naast u kunnen gebeuren op de trein toch? Een van mijn pendel-'top'momenten was iemand die mij ongevraagd onverwacht een kus op de mond gaf, mn zus heeft al meegemaakt dat iemand los over haar kotste en volgens BGgetuigenissen knippen mensen hun (teen?)nagels op de trein 😐

Echt klotedag op het werk, al de ganse dag dat er miserie is met de trein waar ik conducteur van was vandaag, niet anders dan problemen. Vanavond was echt het toppunt, de trein had al vertraging, stapt er daar een op die doodmoe was (man die zag er echt niet uit, waarschijnlijk had die de ganse nacht in de pinten gezeten en daarna na zijn werk vertrokken, typisch) begint die daar wel niet te pitten op de tafel zeker waarna de medereizigers begonnen te kreften en te doen. Sorry maar voor mij was dat de druppel. Maandag dien ik mijn ontslag in.

Cliënt die onaangekondigd en ongevraagd een foto laat zijn van zijn voet na zijn werkongeval en voor zijn amputatie. Dit gaan een paar slapeloze nachten worden.

Terug
Bovenaan