Jouw ultieme “feel good” liedjes

Goede 'happy' of 'feel good' muziek is echt moeilijk om te vinden, vind ik.
Meestal luister ik sombere, downtempo of depressieve jazz, zonder vocals. dat maakt het, denk ik, voor een groot deel minder 'levendig'.
en ik zie dat dit hier op het forum een beetje de trend is, veel metal of dergelijke gaat niet vlug feel good klinken.
Toch een poging gedaan ooit om een playlist op te stellen, met enkel het frivolere deel van muziek waar ik naar luister.
Enkele samples:






 
Aahhhhh die Mononome schijf is zo zo hard. Die categoriseer ik wel eerder onder een "en nu ga ik eens werken" gevoel, om dan vervolgens telkens dat nr op repeat te brengen en nauwelijks iets productief uit te steken.
 
Aahhhhh die Mononome schijf is zo zo hard. Die categoriseer ik wel eerder onder een "en nu ga ik eens werken" gevoel, om dan vervolgens telkens dat nr op repeat te brengen en nauwelijks iets productief uit te steken.
awel ja, eens die opkomt krijg ik een glimlach, leun ik achterover in de stoel en geeft mij een instant 'feel good' gevoel. heerlijk :love2:
 
Cliché en op allerlei social media profielen, maar plaatje klopt gewoon:

En deze om mee te brullen
 
Ultiem is een groot woord, maar wel heel toepasselijk voor de tijd van het jaar.
Ik draai het dan ook redelijk grijs tegenwoordig

 
Terug
Bovenaan