Jouw carrièrepad

  • Onderwerp starter Deleted member 5800
  • Startdatum
D

Deleted member 5800

Guest
In het licht van de recente Saudi-Arabië ontwikkelingen... Begrip... En geen begrip.. Geld dus..

Wat zou jou ideale pad als fan van pro voetballers zijn moest je de gave van R10 of R9 hebben
..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor United spelen tot het niet meer kan en enkel open staan voor avontuurtjes bij traditieclubs als Juve, Milan, Real, Barça, Bayern.

Misschien een pensioenjaartje in België met Antwerp ofzo naar de titel stormen. En dan afsterven in Amerika met een hoop geld en geile madammen.

Alles van loon na mijn 32-33 recht naar goede doelen van voornamelijk kansarme jongeren, mensen met een mentale beperking, en dieren.

En ik had gezegd wat een aanfluiting dat WK in Qatar was en die sjeik had mij geen nachtjapon aangedaan zoals bij Messi.

Bij de Rode Duivels spelen, maar stoppen voor ik een Witsel word. En ook niet zitten en zwijgen als daar een Wilmots zit die duidelijk een slechte coach is. Martinez naar buiten duwen als ik merk dat hij eerder het lijk van Hazard opstelt dan een fitte Trossard.

En dan als bobo de FIFA intrekken als machtig icoon en enkel smeergeld aanpakken van landen die ik wel fijn vind. :unsure:
 
Eerst en vooral: het is 'jouw' want een bezittelijk voornaamwoord in jouw tekst en in de titel. :biglaugh:

Eerst en vooral een KVK legend worden en daar een jaar of 5 spelen als vaste waarde in de A-ploeg (als jeugdproduct). De volgende stap mag dan Dortmund zijn en daarmee kampioen spelen.

De volgende stap is lastiger want ik heb geen echte favoriete topploeg meer in het buitenland. Vroeger was dat het Man U van Ferguson maar daar zijn ze nu ver van verwijderd. Dus laat me dan gewoon maar naar LA Galaxy gaan voor een jaar of 3 om dan terug te keren naar KVK om daar nog voor 2 jaar een absolute meerwaarde te zijn en in schoonheid te kunnen stoppen.

Bij de Rode Duivels spelen zou een eer zijn, al was het maar als basisspeler die zich steeds 100% geeft en waarvan iedereen weet dat ik een boost geef aan de ploeg.

Als clublegend KV Kortrijk verder uitbouwen vanuit een bestuurlijke rol zou het plaatje volledig maken.
 
Gezien mijn leeftijd zou ik nog voor KSK Beveren kunnen gespeeld hebben dus laat ons daar maar mee beginnen.
In 2011 moet ik daar dan weg waarna ik, waarschijnlijk via omzwervingen, graag bij United zou belanden om daar een belangrijke rol te spelen in het elftal en er voor te zorgen dat ze niet zo diep zakken als enkele jaren geleden (ik weet dat 1 speler dat niet kan maar we zijn aan het dromen he!) Ik hoef geen standbeeld op het plein voor het stadion maar 1 van mijn truitjes in hun museum zou wel de ultieme eer zijn.

Op mijn 35 wil ik wel gaan uitbollen voor een loon dat ervoor zorgt dat ik geen klop meer hoef uit te steken en nog genoeg kan uitdelen aan belangen die dat geld veel beter gaan spenderen dan ikzelf. Waar dat dan moet zijn kan me eerlijk gezegd gestolen worden, zo'n Arabier is namelijk echt niet properder dan één of andere megalomane eigenaar van een MLS club.

Eindigen doe ik waar ik begon. Op mijn 38 kan ik door mijn techniek nog perfect een jaar of 2-3 meedraaien in 1e provinciale en 3e amateur dus laat me maar voor de symbolische euro gaan ploeteren op Vlaamse velden met het mooiste logo van de wereld terug op mijn borst :love2:
Als cultheld eindig ik elke match met nen tournée voor heel de kantine.
Bijverdienen doe ik dan wel op VTM door Gilles De Bilde elke 2 minuten te verbeteren tot hij het zo beu wordt dat hij opstapt (of mijn oogkas breekt)

De nationale ploeg zou uiteraard een eer zijn maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik qua mentaliteit zou omkunnen met de pure onkunde qua trainerschap. De kans dat er veel eerder op tafel geklopt gaat worden is best groot dus ik zie mezelf daar ofwel een absolute voortrekker worden ofwel een zwart schaap dat geofferd wordt voor de goeie vrede.
 
Ik zou gewoon van begin tot einde voor Genk spelen. Niet te ver van huis, fijn publiek, fijne stad, fijne club. De miljoenen die ik daar opstrijk zijn meer dan genoeg om niet meer te moeten werken zonder het leven van een superster te moeten leiden. Laat mij ma gewoon stokskes eten in de zomer en wandelen met m'n gezin op de 1mei kermis dedju.
 
Simpel eigenlijk, ik ben als jong manneke mee gaan kijken met mijn vader in Westerlo en daar de 1ste opgang naar eerste klasse meegemaakt met de gouden jaren met Jos Heyligen en Jan Ceulemans daarna. Later ben ik mee beginnen gaan met mijn broer naar Genk en zo ben ik Genk supporter geworden. Rond de jaren 2000 heb ik AS Roma leren kennen en Totti was het gewoon. Daarvoor ga je naar voetbal kijken.

Dus jeugdopleiding bij Westerlo en daar doorbreken, daarna naar Genk voor een aantal jaren. Daarna dikke transfer maken naar Roma en leven als God in Rome (zoals Mertens gedaan heeft in Napels) om daarna terug naar het Genkse nest te keren en na een paar mooie jaren terug bij Westel uitbollen.
 
Laatst bewerkt:
Beginnen als talent bij Union. Meegroeien vanuit 2de klasse en zo naar de top van eerste, maar de titel net mislopen.
Omdat ik te hoge looneisen heb (maar toch vanwege mijn voetbaltechnische kwaliteiten) gunnen ze me een mooie transfer naar Napoli waar ik zorg voor een onwaarschijnlijke titelverlenging, door oa in de laatste match tegen het Inter van Lukaku een droompartij te spelen. Ik word vanaf dan net zoals Maradona vereerd in de straten in en rondom Napels.

Door dat topseizoen in Italië maak ik een regelrechte toptransfer naar Barcelona, gefinancieerd door de laatste centen van FC Barcelona, die dan alle tv rechten reeds verkocht hebben. Salaris is gigantisch en verwachtingen navenant, maar die worden meer dan dik ingelost. Hun stadion is net vernieuwd dus ik speel in dat ultramoderne stadion nog een dikke 10j. In het team met oa Pedri, Gavi & Ansu spelen we fantastisch voetbal en winnen we minstens één treble. De gouden tiki-taka periode herhaalt zich. Na Cruiff, Messi spreekt men van Wilto. Door alle successen worden ze opnieuw financieel rendabel en wordt FCB een FFP correcte ploeg.

Daarna keer ik terug naar waar alles begon, bij RUSG en geef ik al mijn ervaring door aan de nieuwe generatie. En maak ik de laatste goal voor de titelviering à la Alderweireld. Na die match hang ik mijn schoenen aan de haak.

Rode Duivels carrière zie ik mezelf als een Haaland/Zlatan. Zo goed zijn, maar de rest is waardeloos. Ik doe mijn verplichte nummers maar successen zal ik daar nooit halen.
 
Uitgroeien tot verzamelaar van Rolex doosjes en dik cashen op voetballers die het woord voetbal niet waard zijn. Dat lijkt me wel iets voor in ons land te doen.
 
Terug
Bovenaan