Jeroom Cardoens!

jeroom.webp
 
Hij begint wel erg voorspelbaar te worden.
Vroeger vond ik hem geweldig, maar die laatste 2 vind ik maar “meh”.
Ze zijn grappig, maar ze zijn ook gewoon “meer van tzelfsten”.
 
Staat er in dat boekje dat je deze mag verspreiden? Anders zal deze post niet kunnen blijven bestaan.
Ik zal is checken

Edit, staat er expliciet in wel, verwijder uw post maar, en de deze ook als je dit leest.

Zeer spijtig wel, wou er nog een hele resem posten, zitten paar geniale tussen

Als ik ze online kan terugvinden, mag dat dan wel?

Bijvoorbeeld deze kunnen dan wel?

bWVkaWEvcHJvZC80MjYxMDk4LmpwZz9zdj0yMDE5LTA3LTA3JnN0PTIwMjAtMDEtMDFUMDAlM0EwMCUzQTAwWiZzZT0yMDQwLTAxLTAxVDAwJTNBMDAlM0EwMFomc3I9YiZzcD1yJnNpZz1TRklYRzdjeFZsVTlqWmUwRmZ2ejRaaUQzamt4a2h6ZVVhRGglMkYlMkJJWHpSSSUzRA==

277099020_10224259700619010_6860564176966985152_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met bronvermelding willen we het toestaan.
Bornvermelding die in de url zit? Bijvoorbeeld die 2de komt van een website van/voor de artist.

Ik haal deze afbeeldingen via Google search en eventueel doorklikken op de website waar de content op staat zelf. Ik doe het trouwens zo voor al mijn afbeeldingen die ik hier post op BG hoor. Maar misschien vermelding van naam van artist erbij + link? Of hoe zien jullie dit?

Dat boekje mag ik niet reproduceren, dat is een feit
 
Bornvermelding die in de url zit? Bijvoorbeeld die 2de komt van een website van/voor de artist.

Ik haal deze afbeeldingen via Google search en eventueel doorklikken op de website waar de content op staat zelf. Ik doe het trouwens zo voor al mijn afbeeldingen die ik hier post op BG hoor. Maar misschien vermelding van naam van artist erbij + link? Of hoe zien jullie dit?
Dat is prima!
 
Terug
Bovenaan