Enj0i^

Member
"Jeroom maakt binnenkort de roadtrip waarvan zijn overleden broer Boris altijd van droomde. Samen met zijn goede vrienden Jonas en Bockie trekken ze door heel Canada."

Vanaf vandaag beschikbaar op Streamz.

Vanaf 05/04 op Play4.
 
Lijkt mij top televisie te gaan worden met twee van mijn favoriete tv-mensen!

Ik kijk er alvast naar uit.
 
Gisteren eerste afl gezien, zeer vermakelijk.

Het trio Jeroom, Bockie en Jonas levert zeer goede tv op.

Prachtige beelden ook.
 
Eerste aflevering gezien, en echt wel een goed programma.

Het trio Bockie, Geirnaert en Jeroom is prachtig gebalanceerd, Bockie met de onnozele praat, Jeroom die er geïrriteerd op reageert, en Jonas met de geniale woord en situatie mopjes.

Een lach en een traan met 3 van onze beste tv persoonlijkheden van het moment. Canada ook prachtig podium natuurlijk.
 
Ik ben toch wel een heel andere mening toegedaan.:confused:
Wat ongetwijfeld een leuke roadtrip had kunnen worden met drie absolute comedytoppers... blijkt totaal verpest te worden door de ziekte en overlijden van Jerooms onbekende broer waar het programma dus 80% van de tijd over gaat.

Goebels had iets gelijkaardigs geprobeerd maar dit type van programma zegt me totaal niets, ik zou zelf durven spreken van reputatieschade bij de hoofdrolspelers.
Een soort van urbanus in "de zevende hemel"...

De grappige momenten waren ook gewoon niet scherp genoeg, wat ik van deze heren wel gewoon verwacht.
ongemakkelijk, teleurstellend en overbodig.
 
Mooi TV. Dynamiek tussen de personen, de mooie locatie, het idee, de uitwerking.
Enigste wat ik wat 'storend' vind, is dat ik elk moment een "Surprise!' verwacht van Jeroom. Of op het einde van de de roadtrip als ze de urne open doen, dat er dan een chocotoffs ofzo inzitten ipv zijn broer. Ik heb moeite om Jeroom serieus te vinden denk ik. :p
 
Ik ben toch wel een heel andere mening toegedaan.:confused:
Wat ongetwijfeld een leuke roadtrip had kunnen worden met drie absolute comedytoppers... blijkt totaal verpest te worden door de ziekte en overlijden van Jerooms onbekende broer waar het programma dus 80% van de tijd over gaat.

Goebels had iets gelijkaardigs geprobeerd maar dit type van programma zegt me totaal niets, ik zou zelf durven spreken van reputatieschade bij de hoofdrolspelers.
Een soort van urbanus in "de zevende hemel"...

De grappige momenten waren ook gewoon niet scherp genoeg, wat ik van deze heren wel gewoon verwacht.
ongemakkelijk, teleurstellend en overbodig.

Dat het u ding niet is, alle respect voor. Maar reputatieschade? :) Dat zal dan toch alleen bij u zijn. Taboe 1 van Geubels (ik hoop toch dat het een typfout was, want de reputatie van Goebbels was nooit echt top ;) ) zijn beste programma’s trouwens, daar zijn de meeste mensen het ook wel over eens.

Geen reden om deze zeer talentvolle tv makers in hokjes te gaan plaatsen waar ze zogezegd enkel scherpe moppen moeten produceren. Niets mis met een lach en een traan.

Zowel in Taboe als in Boris vind ik de 4 mensen die er in meedoen alleszins een pak interessanter dan in pakweg De Slimste Mens Ter Wereld. Hier tonen ze alle 4 dat ze ook zonder voorbereide moppekes, gewoon heel grappige mensen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat het u ding niet is, alle respect voor. Maar reputatieschade? :) Dat zal dan toch alleen bij u zijn. Taboe 1 van Geubels (ik hoop toch dat het een typfout was, want de reputatie van Goebbels was nooit echt top ;) ) zijn beste programma’s trouwens, daar zijn de meeste mensen het ook wel over eens.

Geen reden om deze zeer talentvolle tv makers in hokjes te gaan plaatsen waar ze zogezegd enkel scherpe moppen moeten produceren. Niets mis met een lach en een traan.

Zowel in Taboe als in Boris vind ik de 4 mensen die er in meedoen alleszins een pak interessanter dan in pakweg De Slimste Mens Ter Wereld. Hier tonen ze alle 4 dat ze ook zonder voorbereide moppekes, gewoon heel grappige mensen zijn.
Bij Geubels had ik het over Dr. Livingstone wat toch wel wat de minder grappige kant van de komiek liet zien en ik ben van mening dat de emotionele kant laten zien van komieken, het komische imago evenredig devalueert.
Urbanus, Jaques vermeire ed hebben zich nooit gewaagd aan zulke emo tv, net om die reden, mensen hebben daar geen boodschap aan.
Maar tegenwoordig moet er in elk programma een (geforceerde) traan komen, zeer bizar maar het zal in de huidige tijd wel verkopen zeker?

Het zijn de programma makers die de scherpe grappen hebben verwijderd en vervangen door ongemakkelijke stiltes, het is nu eenmaal het format om de emotionele kant van Jeroom te belichten. (wiens broer 26jaar geleden... is overleden.)
Ben daarom zeker dat het maken van dit programma een stuk grappiger was dan wat effectief wordt uitgezonden.

Bij die urne scene:

"Hebt ge dat nu speciaal laten "verzegelen" omdat ge dacht dat we daar iets mee zouden uitsteken?"
Jammer maar helaas, geen van beide komieken heeft dit gezegd in het programma, heb het er dan maar zelf moeten "bijdenken".
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2023%2F03%2F28%2F2d826867-9469-413f-8578-a2dd8c2f3b38.jpg


Dus nee, voor mij is het programma een teleurstelling.
 
Leuk programma al vraag ik mij constant af: moet dat nu? Een programma maken over uw overleden broer van 25 jaar geleden? Ergens voelt dat raar en hoeft dat niet.

Maar uiteraard wel leuk dankzij de cast.
 
Terug
Bovenaan