EVENT: 05/09 - 14u30 | KOTK | Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest

event_banner-png.3662

KOTK | 100km-run | Meet & Greet​

Op 5/09 is het eindelijk zover, dan gaat de KOTK-run van 2020 door! En wel in Koksijde. Supporters mogen overal langs het parcours staan, maar de voorzieningen voor de supporters zijn nu niet meer aan de start en finish (daar mogen alleen lopers komen), maar in 2 supportersdorpen. Eentje aan de zeedijk en eentje aan het natuurgebied. Dan is het misschien het handigste dat we die aan de zeedijk kiezen als locatie voor de meet-and-greet om 14u30. Aan elke supporterspost komen de lopers 2x voorbij, maar pas in de laatste ronde zijn ze compleet en lopen ze met vier.

Om 10u is de start, onze richttijd is om dan voor 14u aan te komen, maar net veel verder daarvoor. Supporters hoeven dus nog niet van 8u daar te zijn, maar dat mag natuurlijk altijd. Dan kun je daar afspreken om al te proeven van de sfeer (of de lokale glazen boterhammen) en de deelnemers goede moed in te schreeuwen, of naar hartelust te verwensen. De kans dat die zombies dan nog iets horen, is klein. De meters en peters zijn trouwens nog altijd Jeroom en Élodie, dus die kun je misschien ook strikken.

Waar?
Aan de Horloge de Coxyde
Zeedijk 124, 8670 Koksijde
Dit ligt op wandelafstand van kusttramhalte Koksijde-Bad.

Wanneer?
05/09/2021 om 14u30

Extra info
Website KOTK

Updates
Op Discord zullen we ook weer live updates geven, en kan er ook afgesproken worden.
 
Zoals gezegd in het looptopic ga ik ook is proberen te passeren. Er zijn wel nog een of twee zaken die er mogelijks kunnen tussen komen, dus beloof nog niks ;) Als ik kom, zou het met de koersvelo zijn, dus moesten er toevallig streekgenoten ofzo willen meerijden, hit me up!
 
Ik ga er helaas niet kunnen bij zijn zondag :frown:
Toch heel veel succes gewenst aan de lopers en 't amusement aan iedereen die komt supporteren!
 
We laten morgen nog weten waar we staan, hier en op de Discord, dus late aansluitend zijn zeker ook welkom. We zullen wel herkenbaar zijn met onze BG-shirts!
 
Vandaag hebben we zoals de meeste weten met 4 forumleden deelgenomen aan de 100km loop voor Kom op tegen kanker in Koksijde. Ik heb de 40km voor mijn rekening genomen, @eniac de 30km, @Loser de 20km en @Booka Shade de 10km.

Ons plan van aanpak was redelijk eenvoudig. Ik ging gewoon de eerste 10km solo op een degelijk tempo lopen en na 10km Eniac dan oppikken om rustig aan zijn tempo verder te lopen. Na 10km ben ik doorgekomen aan een gemiddeld tempo van 3:52 (op een 8e positie van de 500 of zo) en dan gingen we aan de 30km van Eniac beginnen, voor hem onbekend terrein.

Zijn eerste 10km gingen zeer vlot, mooi rondgedraaid in 5:45/km zonder zot te doen, maar toen was het al duidelijk dat het warm zou worden, misschien iets te warm voor sommigen. Na 20km hebben we Loser dan opgepikt en rustig verder gegaan. Na ongeveer 16km kreeg Eniac het even lastig en hebben we het wat rustiger aan gedaan, goed onze tijd genomen op de bevoorradingen en zo. Voor de laatste 10km hebben we dan Booka opgepikt en zijn we rustig blijven verder huppelen, met af en toe een wandelpauze. De laatste 5km gingen dan weer beter en hebben we vlotjes kunnen lopen. Uiteindelijk aangekomen na 4u04 als 180e team van de 500, waarmee we de eer van het forum meer dan hoog hebben gehouden.

Echter is dat eigenlijk allemaal van ondergeschikt belang. Het gaat om het evenement voor Kotk, inclusief pakkende getuigenissen. Langs het parcours was er mede door het uitstekende weer zeer veel volk, wat zorgde voor een ongelofelijke sfeer. Kindjes die ons een high five gaven, luide aanmoedigingen, bewoners die de tuinslang boven haalden, enz… Het was gewoon een geweldige dag.

Verder willen we nogmaals iedereen bedanken die een donatie heeft gedaan. Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest en het is hartverwarmend dat Beyondgaming op deze manier mee Kotk kan steunen. Wij hebben uiteindelijk alleen maar moeten lopen en genieten van de sfeer en het weer, zonder jullie niets van dat. Daarom uit de grond van ons hart, bedankt allemaal!

Verder ook een speciale vermelding voor @JohnnyricoMC die de verre verplaatsing heeft gemaakt om aanwezig te zijn, zeer mooi en vriendelijk van u!

Wij kunnen nu alle 4 gaan slapen met een uitstekend gevoel, wetende dat we toch maar mooi ons steentje hebben bijgedragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan