Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste regel is voor mij dan ook absoluut een reden om het wel te doen.Niet echt een ergernis, maar ik vind niet direct een topic waar het in past.
Er staat een vacature open in een andere politiezone. Het is hetzelfde werk als ik nu doe, alleen is het iets dichter en zijn er meer voordelen en vooral meer zekerheid naar de toekomst toe aangaande komende politiehervormingen.
Alleen is het probleem dat we ons dossier tot eind volgende week kunnen indienen en onze baas er dus niet is tot eind volgende week. Ik had hem graag persoonlijk aangesproken hierover, want ze hebben vrij veel geïnvesteerd in me qua opleidingen e.d en ik vind het nogal boertig om via mail te doen. Al zal ik niet veel keuze hebben want ik wil die mens ook niet in zijn verlof privé storen.
Ook heb ik wel wat schrik als ik het niet zou worden in de sollicitaties dat ik in de onderste schuif ga zitten bij de huidige baas en ergens 1 of ander klotejobke ga krijgen.
Ja, maar van jou is het binnen hetzelfde bedrijf denk ik dan? Waardoor er niet echt een verlies is. Ik ga weg naar een andere zone dus is dat eigenlijk een verlies voor hen.Die laatste regel is voor mij dan ook absoluut een reden om het wel te doen.
Een manager moet blij zijn wanneer zijn mensen kunnen muteren en verbeteren. Dat is een onderdeel van het takenpakket van een manager.
Hier ook twee van mijn medewerkers die doorgroeien naar een nieuwe functie, de ene heb ik echt proberen te overtuigen dat dat een goede stap was, de andere heb ik ook gewoon oprecht gefeliciteerd.
Wanneer je mensen probeert te kortwieken op dat vlak, vertrekken ze gewoon naar een ander bedrijf, heb je ook niets mee gewonnen
Ja, maar van jou is het binnen hetzelfde bedrijf denk ik dan? Waardoor er niet echt een verlies is. Ik ga weg naar een andere zone dus is dat eigenlijk een verlies voor hen.
Voila.Manager op vorig werk was ook zo. Die was iets voor 6u de deur uit om van het Waasland naar hartje Brussel te rijden, alwaar hij stelselmatig tot 18-19u bleef. "Thuiswerk? Ik zal u eens een dag bij mijn vrouw zetten, je zal het dan wel snappen!"

zet dat dan gewoon in de sollicitatie denk ik dan.Niet mijn huidige werk, maar een gesprek gehad voor een Belux rol.
Eerste gesprek met de recruiter goed, job ligt in lijn van wat ik nu doe, nieuwe werkgever lijkt me wel iets, dus gesprek ingepland met de manager.
Alles goed tot ik vraag waar het hoofdkantoor is.
"Aja, da's in Amsterdam. Is dat een probleem?"
't is sales, dus soit, als dat sporadisch voorvalt geen probleem
"Aja nee, we verwachten u twee keer per week daar aanwezig" --> een rit van drie uur enkel. Da's twee werkdagen in de wagen zitten bovenop de vijf die ge moogt werken.
Ik vond het al raar dat die vacature drie maand openstond, want 't is wel een heel mooi bedrijf, maar ze mogen het toch hebbenzet dat dan gewoon in de sollicitatie denk ik dan.
Of, ik zeg maar iets, recruit lokaal ?Niet mijn huidige werk, maar een gesprek gehad voor een Belux rol.
Eerste gesprek met de recruiter goed, job ligt in lijn van wat ik nu doe, nieuwe werkgever lijkt me wel iets, dus gesprek ingepland met de manager.
Alles goed tot ik vraag waar het hoofdkantoor is.
"Aja, da's in Amsterdam. Is dat een probleem?"
't is sales, dus soit, als dat sporadisch voorvalt geen probleem
"Aja nee, we verwachten u twee keer per week daar aanwezig" --> een rit van drie uur enkel. Da's twee werkdagen in de wagen zitten bovenop de vijf die ge moogt werken.
Ik vond het al raar dat die vacature drie maand openstond, want 't is wel een heel mooi bedrijf, maar ze mogen het toch hebbenzet dat dan gewoon in de sollicitatie denk ik dan.
Tsjah, ze hebben geen Belgische salesafdeling blijkbaar. Daar kan ik nog inkomen, maar om ne zot te vinden die dan telkens op en afbolt snap ik niet in deze tijden van remote werkenOf, ik zeg maar iets, recruit lokaal ?

Geen optie om 1 nacht per week te overnachten dan?Tsjah, ze hebben geen Belgische salesafdeling blijkbaar. Daar kan ik nog inkomen, maar om ne zot te vinden die dan telkens op en afbolt snap ik niet in deze tijden van remote werken![]()
Waarschijnlijk wel, al ontgaat het nut mij nog steeds om een Belgisch/Luxemburgse rol te gaan verplichten om zoveel office based vanuit Nederland te werken. Dat zijn uiteindelijk gigantisch veel verloren uren, hoe je het ook draait of keert.Geen optie om 1 nacht per week te overnachten dan?
Zo wel, lijkt het mij geen abnormale regeling. Mits goede verloning uiteraard.
Ken er via via zo een paar die in Parijs of Lux zitten een paar dagen per week, maar wel in België wonen.
Dat niet iedereen zo’n setup fijn vindt, is uiteraard ook begrijpelijk.
En nochtans zou je er financieel echt beter kunnen worden, op voorwaarde dat dat bedrijf ook een Belgische vestiging heeft. Je moet dan wel drie dagen per week in NL werken.Waarschijnlijk wel, al ontgaat het nut mij nog steeds om een Belgisch/Luxemburgse rol te gaan verplichten om zoveel office based vanuit Nederland te werken. Dat zijn uiteindelijk gigantisch veel verloren uren, hoe je het ook draait of keert.
En de verloning is (afgaand op de range) niet navenant, dusja. Soit, het is in elk geval niets voor mij, maar ik vond het wat jammer dat het niet direct aangegeven was.
De stelselmatigheid waarmee ik zo een uitspraken hoor van getrouwde mensen, daar schrik ik toch wel van. Hun echtgenote als demoon wegzetten. Ik begrijp dan toch iets niet van het huwelijk.Manager op vorig werk was ook zo. Die was iets voor 6u de deur uit om van het Waasland naar hartje Brussel te rijden, alwaar hij stelselmatig tot 18-19u bleef. "Thuiswerk? Ik zal u eens een dag bij mijn vrouw zetten, je zal het dan wel snappen!"

Thuis praten ze vermoedelijk helemaal anders...De stelselmatigheid waarmee ik zo een uitspraken hoor van getrouwde mensen, daar schrik ik toch wel van. Hun echtgenote als demoon wegzetten. Ik begrijp dan toch iets niet van het huwelijk.![]()
thuis praten wij niet want daar hebben we niks te zeggenThuis praten ze vermoedelijk helemaal anders...
Tegen onze CWO* zijn we altijd vriendelijk hehThuis praten ze vermoedelijk helemaal anders...


Hangt van je exacte woonplaats af, maar Antwerpen Centraal-Amsterdam Centraal is een geweldige treinverbinding, je kan dan 5u per week vanop de trein werken, dus op zich niet onoverkomelijk ook, toch?Niet mijn huidige werk, maar een gesprek gehad voor een Belux rol.
Eerste gesprek met de recruiter goed, job ligt in lijn van wat ik nu doe, nieuwe werkgever lijkt me wel iets, dus gesprek ingepland met de manager.
Alles goed tot ik vraag waar het hoofdkantoor is.
"Aja, da's in Amsterdam. Is dat een probleem?"
't is sales, dus soit, als dat sporadisch voorvalt geen probleem
"Aja nee, we verwachten u twee keer per week daar aanwezig" --> een rit van drie uur enkel. Da's twee werkdagen in de wagen zitten bovenop de vijf die ge moogt werken.
Ik vond het al raar dat die vacature drie maand openstond, want 't is wel een heel mooi bedrijf, maar ze mogen het toch hebbenzet dat dan gewoon in de sollicitatie denk ik dan.
Klopt, heb ik ook voorgesteld, maar "if you have a company car we expect you to come with the car". Tsjah..Hangt van je exacte woonplaats af, maar Antwerpen Centraal-Amsterdam Centraal is een geweldige treinverbinding, je kan dan 5u per week vanop de trein werken, dus op zich niet onoverkomelijk ook, toch?
Klopt, heb ik ook voorgesteld, maar "if you have a company car we expect you to come with the car". Tsjah..
