Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Aan max. 100 kW, omgerekend 270 km range bij laden op een uur tijd :censored: Hopelijk is die meer bedoeld voor relatief korte werkverplaatsingen...
Het is geen uitzondering dat ik bv. naar Kortrijk moet, daarna naar Nieuwpoort en dan nog even naar Knokke...
Dagelijks doe ik toch minstens 100km dus dat wordt 1 grote miserie.
Goh, dat lijkt mij een wagen die je voornamelijk voor het werk, tijdens de werkuren bezigt?
Met wat chance mag je dan regelmatig eens een betaalde pauze nemen aan een of andere snellader eh. 😋
Wij mogen deze ook privé gebruiken en dat doe ik dus ook a volonté.
Bij de bedienden hebben ze al gezegd "het liefst zo weinig mogelijk tijdens de uren laden" maar als dat voor ons dezelfde regel gaat zijn...
Ik ga niet elke dag een uur vrije tijd verspillen om te tanken...

Het is geen uitzondering dat ik bv. naar Kortrijk moet, daarna naar Nieuwpoort en dan nog even naar Knokke...
Dagelijks doe ik toch minstens 100km dus dat wordt 1 grote miserie.

Wij mogen deze ook privé gebruiken en dat doe ik dus ook a volonté.
Bij de bedienden hebben ze al gezegd "het liefst zo weinig mogelijk tijdens de uren laden" maar als dat voor ons dezelfde regel gaat zijn...
Ik ga niet elke dag een uur vrije tijd verspillen om te tanken...

100km, neem verbruik 26kwh. Dat wil zeggen tijdens de nacht opladen aan 2.6kw voor 10 uur.
200 km, 52kwh -> 10 uur aan 5.2kw.

Desnoods is dat 10kwh die je mist in uw batterij nadat je thuis hebt bijgeladen, snel even stoppen aan een snellader en 6 minuutje bijtanken aan 100kw voordat je terug doorgaat.

Gewoon er met een andere mentaliteit naar kijken.

Sowieso lijkt het mij dat ze voor de operationele dit anders gaan bekijken. Als je moet laden moet je laden.

100km, neem verbruik 26kwh. Dat wil zeggen tijdens de nacht opladen aan 2.6kw voor 10 uur.
200 km, 52kwh -> 10 uur aan 5.2kw.

Desnoods is dat 10kwh die je mist in uw batterij nadat je thuis hebt bijgeladen, snel even stoppen aan een snellader en 6 minuutje bijtanken aan 100kw voordat je terug doorgaat.

Gewoon er met een andere mentaliteit naar kijken.

Sowieso lijkt het mij dat ze voor de operationele dit anders gaan bekijken. Als je moet laden moet je laden.
Ja als je 's nachts thuis kan laden zal het al bij al wel meevallen maar voorlopig is er nog geen mogelijkheid om een laadpaal thuis te hebben.

De vuilbak dat onze Confluence omgeving is.
Teveel teams, iedereen een andere structuur, projecten die dubbel staan, projecten die gesplitst zijn over meerdere teams.

Dan heb ik een vraag, ik begin te zoeken maar 30 pagina's met info over dat project, dus ik stel m'n vraag in Teams aan het betreffende team.
Antwoord: het staat in Confluence beschreven.

Ja, wij hebben hier ook een Projectmgr lopen die koste wat het kost alles in teams/sharepoint wil, en dat gewoon eigenhandig heeft ingevoerd zonder overleg. En dan doodleuk kan vragen “zeg Fingers, ik kan dat bestand niet vinden, kun jij eens zoeken”. Heb die persoon toch eens duidelijk gemaakt dat in de bestaande mappenstructuur die er reeds was dit héél makkelijk te doen is, maar niet op sharepoint, dus zoek het maar zelf uit.

Dit is iets waar copilot integratie wel mee helpt. Ik zoek bijna niets meer manueel in confluence of sharepoint, ik vraag copilot gewoon om de relevantie documentatie over x te geven, of stel rechtstreeks mijn inhoudelijke vraag aan copilot (check dan wel de link even die erbij wordt gegeven)

Dit is iets waar copilot integratie wel mee helpt. Ik zoek bijna niets meer manueel in confluence of sharepoint, ik vraag copilot gewoon om de relevantie documentatie over x te geven, of stel rechtstreeks mijn inhoudelijke vraag aan copilot (check dan wel de link even die erbij wordt gegeven)
Wacht mor, binnenkort wordt die CoPilot CoWork ook betalend heb ik recent gehoord. Dus binnenkort zal mgmt nog komen klagen als ge die te veel gebruikt. 😋

't Is de eerste CoPilot/AI agent/tool niet die de prijs opdrijft & 't zal wss de laatste niet zijn.

Wacht mor, binnenkort wordt die CoPilot CoWork ook betalend heb ik recent gehoord. Dus binnenkort zal mgmt nog komen klagen als ge die te veel gebruikt. 😋

't Is de eerste CoPilot/AI agent/tool niet die de prijs opdrijft & 't zal wss de laatste niet zijn.
Ik heb pas een premium account gekregen. Als ze het terug draaien: I'll manage. :P

Terug
Bovenaan