Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ja, wij hebben hier ook een Projectmgr lopen die koste wat het kost alles in teams/sharepoint wil, en dat gewoon eigenhandig heeft ingevoerd zonder overleg. En dan doodleuk kan vragen “zeg Fingers, ik kan dat bestand niet vinden, kun jij eens zoeken”. Heb die persoon toch eens duidelijk gemaakt dat in de bestaande mappenstructuur die er reeds was dit héél makkelijk te doen is, maar niet op sharepoint, dus zoek het maar zelf uit.

Collega's die hardop denken in een landschapskantoor. Geen probleem als je dat eens even af en toe doet, maar heel de dag door is dat vervelend. Zeker als ze tussendoor nog eens neuriën.

Eigenlijk gewoon landschapskantoren in het algemeen. De pipo's die zulke beslissingen maken hebben natuurlijk hun eigen kantoor, want zij zijn LEkKeR beLanGRijK. :sop:

Ja, wij hebben hier ook een Projectmgr lopen die koste wat het kost alles in teams/sharepoint wil, en dat gewoon eigenhandig heeft ingevoerd zonder overleg. En dan doodleuk kan vragen “zeg Fingers, ik kan dat bestand niet vinden, kun jij eens zoeken”. Heb die persoon toch eens duidelijk gemaakt dat in de bestaande mappenstructuur die er reeds was dit héél makkelijk te doen is, maar niet op sharepoint, dus zoek het maar zelf uit.
In teams, in de mappenstructuur (bij "gedeeld") , klikken op de drie puntjes en dan op "snelkoppeling toevoegen aan OneDrive", en dan staat gewoon een mapje (snelkoppeling) in uw explorer onder het titeltje van oneDrive.

Vanaf dan werkt het identiek als een netwerkdrive in uw explorer. Copy past uw standaard mappenstructuur er in bij start van het project en iedereen is blij.

De absolute !KWALITEIT! van een moderne helpdesk. Pluxee in dit geval.

Originele support indiening laat mij vanalles invullen & geeft een mail ter bevestiging:
###[email protected]###
Sender : Ikke
E-mail : [email protected]
Phone : MyPhone
Language : Dutch
Birthday : Damn I'm old
Employer : MyWG
Antwoord vandaag
Hallo Ikke,

Om je verder te mogen helpen, wil ik je vriendelijk verzoeken mij de volgende informatie toe te sturen in een reactie op deze mail:

- Je werkgever
- Jouw e-mailadres dat geregistreerd is in onze systemen

Zodra ik deze informatie van je heb ontvangen, kan ik je gegevens erbij pakken en je zo snel mogelijk verder helpen.

Prettige dag,

Customer Care Team Pluxee
Euuuuh ... dude? Seriously?!?

Echt waur mannekes, ni anders of misere me die Pluxee.
EdenRed was 100 keren beter. Da marcheerde gewoon.

In teams, in de mappenstructuur (bij "gedeeld") , klikken op de drie puntjes en dan op "snelkoppeling toevoegen aan OneDrive", en dan staat gewoon een mapje (snelkoppeling) in uw explorer onder het titeltje van oneDrive.

Vanaf dan werkt het identiek als een netwerkdrive in uw explorer. Copy past uw standaard mappenstructuur er in bij start van het project en iedereen is blij.
I know, en heb dat gedaan voor alle folders. Maar dat helpt niet als je iemand hebt die bestanden overschrijft via autosave (en dat weigert af te zetten)

I know, en heb dat gedaan voor alle folders. Maar dat helpt niet als je iemand hebt die bestanden overschrijft via autosave (en dat weigert af te zetten)
Zeer hatelijk die autosave online.
Hebben op kantoor ook zo'n aantal documenten die dan voor iedereen zichtbaar moeten zijn (maar af en toe eens moeten een update krijgen).
Heb ze nu uiteindelijk in een folder gestopt waar alleen ik de schrijfrechten op heb dus nu moeten ze die wel downloaden en lokaal bewerken :hurrr:.

Iemand had het geweldig voorstel om al onze persoonlijk mails te laten binnenkomen in de mailbox van onze afdeling. Ik had al aangegeven dat ik dit een slecht idee vond. Als ik een persoonlijk mail stuur naar een verzekeringsmaatschappij of een bedrijf wil ik het antwoord in mijn mailbox zien verschijnen.

Anyway allemaal schapen op mijn afdeling en ze stemmen er mee in. Elke week is er één persoon die zich moet bezighouden met de mail te sorteren.

Soms zit je daar uren aan om al die mails die elke dag binnenkomen te sorteren voor de juiste persoon. Dezelfde collega's die hebben ingestemd zijn de collega's die de mailbox niet bijhouden. Er zitten nog mails in van April die nog niet gesorteerd zijn.

Op de volgende vergadering ga ik het toch wel aangeven dat dit geen manier van werken is.
Fantastisch excuus wel als je telefonie hebt
"Sorry ik kan u niet helpen, de collega die de mails sorteert is nog niet begonnen"

Terug
Bovenaan