Een klant die ik al sinds 2022 waarschuw voor een probleem. Al minstens 4 mails teruggevonden van mij naar hem met deze waarschuwingen en wellicht evenveel telefoontjes. Maar ik moest mij geen zorgen maken want "het zou allemaal in orde komen!".
Nu, 2 maanden voor de deadline: "Godverdomme, mac-bc, kun je mij niet informeren over dat probleem?!"
Nu, 2 maanden voor de deadline: "Godverdomme, mac-bc, kun je mij niet informeren over dat probleem?!"







