Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was te veel werk om zo'n formulier op te stellenBij ons is dat mss 5 vragen ofzo. Wat verwachten wij van jou, wat verwacht jij van ons en nog een paar dingen.
@mac-bc zeg nu nog eens dat de ambtenarij niet efficiënt is.

*Die HR-trutjes moeten ook hun werk hebben he.Morgen evaluatiegesprek. *zucht*
25 pagina's invullen met van die kleutervragen: "Wat zijn jouw sterke/zwakke eigenschappen?", "Welke competenties uit ons HR-competenties-per-functie-lijst sluiten het best aan bij jouw persoonlijkheid?" "Welke wil je verder ontwikkelen?" "Waarom?" "Wanneer ga je tevreden zijn?" bla bla bla blablabla blablablabla blablablablablablabla.
Godverdomme toch, waarom voel ik mij hier veel te oud voor? Dat betuttelend gezeik. Kan ik niet gewoon in de sofa ploffen met mijn baas en daar eens een openhartig gesprek mee voeren, wég van het papier? Wég van de procedures? Wég van de administratie?
Uw bericht is niet helemaal duidelijk.
Was wat er besproken werd tijdens de meeting deontologisch niet ok? Of hoe het er aan toeging?
Over welke info gaat het? Persoonlijke info over collega's?
Ging over een bepaald dossier van een onderneming.Ik begrijp de eerste zin ook niet zo goed, de leidinggevende verlaat de meeting omdat...? Er iets deontologisch niet oke is?
Speciale situatie maar als ge officieel geen info hebt gekregen, zou ik doen alsof mijn neus bloedt.Ging over een bepaald dossier van een onderneming.
Leidinggevende verlaat de bespreking omdat ze betrokkene kent.
De reden om de ruimte te verlaten was: ik ken hen persoonlijk, ik kan het deontologisch niet maken om hierbij aanwezig te zijn of informatie te delen
Om dan erna inside info door te spelen via een ander persoon (ondergeschikte)

Waarom ga je zelf niet op zoek naar betere oorden? Als ze u niet naar waarde kunnen schatten, ga je ook geen opslag krijgen. Met wat ik hier allemaal lees van uw situatie lijkt uw huidige job gewoon een doodlopende straat.Hier al 2 keer na elkaar dat mijn Teamlead ontslag neemt een maand voor de jaarlijkse evaluaties
Dus dat gesprek is altijd heel snel gedaan aangezien die persoon mij dan van haar noch pluimen kent en zelf niks voorbereid heeft.
Deze keer is er zelfs nog geen vervanger dus ik vraag me af of er zelfs een evaluatie gaat zijn.
Ben ik volop mee bezig hoor. Morgen een gesprek bij een cloud-only bedrijf waar net een andere collega ook getekend heeft. Dus ik vermoed dat het daar wel in orde zal komen en dan kan ik binnenkort mijn ontslag geven.Waarom ga je zelf niet op zoek naar betere oorden? Als ze u niet naar waarde kunnen schatten, ga je ook geen opslag krijgen. Met wat ik hier allemaal lees van uw situatie lijkt uw huidige job gewoon een doodlopende straat.
Maar het idee dat die zever die je er zelf insteekt veel invloed heeft daarop lijkt me ook wel utopisch. In de bedrijven waar ze de corporate bullshit doen gaan ze niet luisteren naar wat random werknemer X toetert.Evaluaties zijn toch heerlijk? Lekker jezelf verkopen en tegenwoordig met die AI tools kan je pagina's vol zeveren met corporate bullshit.
En die evaluaties worden ook gebruikt om opslag en promoties te bepalen dus ik steek daar echt massa's tijd in.
Morgen evaluatiegesprek. *zucht*
25 pagina's invullen met van die kleutervragen: "Wat zijn jouw sterke/zwakke eigenschappen?", "Welke competenties uit ons HR-competenties-per-functie-lijst sluiten het best aan bij jouw persoonlijkheid?" "Welke wil je verder ontwikkelen?" "Waarom?" "Wanneer ga je tevreden zijn?" bla bla bla blablabla blablablabla blablablablablablabla.
Godverdomme toch, waarom voel ik mij hier veel te oud voor? Dat betuttelend gezeik. Kan ik niet gewoon in de sofa ploffen met mijn baas en daar eens een openhartig gesprek mee voeren, wég van het papier? Wég van de procedures? Wég van de administratie?
Euh... Sorry, mama? Ik zal het nooit meer doen?

@mac-bc probleem is dan ook vaak dat je dat waarschijnlijk niet zegt zeker?
Ik hoop dat je de uren voor dat in te vullen ergens registreert en er niet gewoon van tussen laat vallen? Mss ook eens een meeting weigeren omdat je dat soort admin moet doen en duidelijk maken dat het daarom is. Niet grof of onbeleefd ofzo, gewoon "ik moet dit tegen morgen invullen dus die meeting zal niet passen"

Ok, heb je hem dan daarnet gezegd dat hij u zelf gezegd heeft minder admin te doen?Grappig, want mijn teamlead heeft onlangs nog gezegd dat ik minder admin-uren moet boeken.![]()