GETHEZ
Well-known member
Das schijt goeiekoopBij ons was her hier en daar een doos met 6 euro sticker. Ik heb die gewoon gepakt.
Was hier 20.5 euro voor 192 pampers.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das schijt goeiekoopBij ons was her hier en daar een doos met 6 euro sticker. Ik heb die gewoon gepakt.

Das schijt goeiekoop![]()

Stevige humble-brag dadde!...Zorgt er wel voor dat ik al de hele dag zo stijf loop als iets![]()
Tijden van corona was dit goedkoper dan wc-papier !Bij ons was her hier en daar een doos met 6 euro sticker. Ik heb die gewoon gepakt.

).
Volgende keer een pijpsleutel gebruiken .Gisteren eindelijk een andere keukenkraan geïnstalleerd bij m’n ma. We hadden die al een tijd geleden gekocht maar ik vermoedde al dat het niets was om “even tussendoor te doen”. Uiteindelijk nog een pak meer op gevloekt dan ik verwacht had dus het was een goed idee van dat te doen terwijl de kinderen bij hun moeder zijn (en mijn eigen ma ook het huis uit was).
Totaal geen ruimte om de bouten los te draaien waarmee de oude kraan vastgezet was. Terwijl ik op m’n rug onder die lavabo lag met een sleutel (maat 9) waar eigenlijk geen ruimte voor was en waardoor ik die schuin op de moer moest zetten, die regelmatig losschoot van de (zacht koperen) moer en daarbij vlak in mijn gezicht viel. Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd en stramme spieren is het gelukt en de mama blij![]()

Ik heb ineens een heel ander beeld van u:Gisteren eindelijk een andere keukenkraan geïnstalleerd bij m’n ma. We hadden die al een tijd geleden gekocht maar ik vermoedde al dat het niets was om “even tussendoor te doen”. Uiteindelijk nog een pak meer op gevloekt dan ik verwacht had dus het was een goed idee van dat te doen terwijl de kinderen bij hun moeder zijn (en mijn eigen ma ook het huis uit was).
Totaal geen ruimte om de bouten los te draaien waarmee de oude kraan vastgezet was. Terwijl ik op m’n rug onder die lavabo lag met een sleutel (maat 9) waar eigenlijk geen ruimte voor was en waardoor ik die schuin op de moer moest zetten, die regelmatig losschoot van de (zacht koperen) moer en daarbij vlak in mijn gezicht viel. Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd en stramme spieren is het gelukt en de mama blij![]()
(Buissleutel is denk ik meer lokaal gebruikt .
)Die had ik dus niet in die maatVolgende keer een pijpsleutel gebruiken .
Gaat veel beter .![]()
En Engelse sleutel ging ook niet want de bout stak er veel te ver onderuit dus sleutel geraakte niet aan de moer.Was dat omdat ge ziek waart, of die sleutel 7 keer op uw façade hebt laten vallen?Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd
Awel, ge zit er eigenlijk niet ver vanafIk heb ineens een heel ander beeld van u:
![]()

Dempig zijn is een recht, geen gunst.Burger King had mijn bestelling fout.
dubbele portie frieten (geen besteld) en een chicken box ipv 4 strips. plus hetgeen dat ik wel besteld had.
on a side note: ik heb te veel gegeten.
Positieve ervaring bij de frituur ondanks vergeten sausje
• De auteur was tevreden over de service van de frituur, ondanks dat ze een sausje waren vergeten bij zijn bestelling.
• De auteur kreeg bij een volgend bezoek een gratis sausje als compensatie.
• De auteur is op zoek naar een nieuwe frituur, omdat hij nu dichter bij een andere woont.
![]()
De frituur
Hier 1,1 voor de meeste sausjes. Bestellen gaat via zo digitale kiosken, lekker persoonlijk (dit ten eerste al) wel efficient voor hun natuurlijk. Tijdens het wachten denk ik, dju toch nog zin in een potje tartaar, dus ik naar de toog en dat er bij vragen, geen probleem. Ik zat al te denken als...www.beyondgaming.be
Het zal wachten zijn op de BG moraalridders/pretbedervers die vinden dat je het moest terug geven net zoals 1 euro teveel terug krijgen aan de kassa.Burger King had mijn bestelling fout.
dubbele portie frieten (geen besteld) en een chicken box ipv 4 strips. plus hetgeen dat ik wel besteld had.
on a side note: ik heb te veel gegeten.