Je glimlach van vandaag

Burger King had mijn bestelling fout.
dubbele portie frieten (geen besteld) en een chicken box ipv 4 strips. plus hetgeen dat ik wel besteld had.

on a side note: ik heb te veel gegeten.
Het zal wachten zijn op de BG moraalridders/pretbedervers die vinden dat je het moest terug geven net zoals 1 euro teveel terug krijgen aan de kassa.
 
Nieuwe functie op men samsung smartphone, leuk wat ie er soms van "samenvat" , :ROFLMAO:

Dit moet ik eens uitproberen in sommige forumonderdelen...
Graag samenvatting van deze threads:

en



De firma dankt u.
 
Graag samenvatting van deze threads:

en



De firma dankt u.
Soms is het echt wel eenvoudig ze, maar u vraagt, wij draaien :

Voorstel voor een Slowchat-topic op BeyondGaming

• De gebruiker Carrion stelt voor om een Slowchat-topic te maken op het forum BeyondGaming, waar gebruikers over verschillende onderwerpen kunnen praten zonder de bestaande topics te vervuilen.

• Het doel van dit topic is om discussies uit andere topics voort te zetten en om gebruikers de mogelijkheid te geven om opmerkingen te maken over verschillende zaken.


&

Groot - Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

• Het topic op BeyondGaming bevat uit hun context getrokken citaten van gebruikers.

• De citaten zijn onderverdeeld in categorieën zoals "vrouwen-bash" en "mannen-bash".

• Sommige gebruikers vinden de citaten grappig, terwijl anderen ze ongepast vinden.

• De moderators van het forum verwijderen citaten die als te aanstootgevend worden beschouwd.

• Het topic is populair en heeft al meer dan 200 pagina's met reacties.


Vaak pakt hij keiveel uit de openingspost wel op dit forum

Maar hij maakt wel een onderscheid tss mannen bash en vrouwen bash

Very Woke that is, of genderneutraal

Fuck it, tegenwoordig is er nikske meer duidelijk
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Nog eens een carnavalstoet meegepikt.

Jeetje, zoveel marginaliteit dat je ziet.
En dan heb ik het over de toeschouwers.

Ik was omgeven door levercirroses en dna-beschadigingen.
Dan moet je jezelf eens in Leuven begeven wanneer het jaarmarkt is, begin september. Echt waar, Blankenberge is er niks tegen.
 
Voor wie mee wil doen met ons online bordspeltoernooi :)


Glimlach: al 16 inschrijvingen! :cheer:
 
uBlock Origin speelt de website van De Standaard een beetje parten en durft al eens wat elementen uit de pagina verschuiven.



VQO1gkX.png
 
Als er mensen sterven is dit uiteraard nooit een glimlach, maar de locatie van dit drugslabo is toch wel ironisch te noemen :unsure:

 
Terug
Bovenaan