Je glimlach van vandaag

Helaas bij ons geen leveranciersbon op de doos. Op pampers.be waren deze wel beschikbaar maar niet voor een maxi pack. Uiteindelijk zo 5 bonnen kunnen afdrukken en afgegeven en ik kwam uit op 11 cent per luier maat 4. Top!

Bij ons was her hier en daar een doos met 6 euro sticker. Ik heb die gewoon gepakt :laugh:.

Was hier 20.5 euro voor 192 pampers.
 
Na een absolute kutperiode raadde een collega me aan om terug te beginnen sporten. Dus twee weken geleden terug begonnen met joggen.

Het doet me meer deugd dan ik had gedacht, maar de combinatie van op twee weken tijd van niks naar 100km/week te fietsen en 3x te gaan joggen zorgt er wel voor dat ik al de hele dag zo stijf loop als iets :laugh:
 
Gisteren eindelijk een andere keukenkraan geïnstalleerd bij m’n ma. We hadden die al een tijd geleden gekocht maar ik vermoedde al dat het niets was om “even tussendoor te doen”. Uiteindelijk nog een pak meer op gevloekt dan ik verwacht had dus het was een goed idee van dat te doen terwijl de kinderen bij hun moeder zijn (en mijn eigen ma ook het huis uit was😅).
Totaal geen ruimte om de bouten los te draaien waarmee de oude kraan vastgezet was. Terwijl ik op m’n rug onder die lavabo lag met een sleutel (maat 9) waar eigenlijk geen ruimte voor was en waardoor ik die schuin op de moer moest zetten, die regelmatig losschoot van de (zacht koperen) moer en daarbij vlak in mijn gezicht viel. Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd en stramme spieren is het gelukt en de mama blij 😌
 
Gisteren eindelijk een andere keukenkraan geïnstalleerd bij m’n ma. We hadden die al een tijd geleden gekocht maar ik vermoedde al dat het niets was om “even tussendoor te doen”. Uiteindelijk nog een pak meer op gevloekt dan ik verwacht had dus het was een goed idee van dat te doen terwijl de kinderen bij hun moeder zijn (en mijn eigen ma ook het huis uit was😅).
Totaal geen ruimte om de bouten los te draaien waarmee de oude kraan vastgezet was. Terwijl ik op m’n rug onder die lavabo lag met een sleutel (maat 9) waar eigenlijk geen ruimte voor was en waardoor ik die schuin op de moer moest zetten, die regelmatig losschoot van de (zacht koperen) moer en daarbij vlak in mijn gezicht viel. Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd en stramme spieren is het gelukt en de mama blij 😌
Volgende keer een pijpsleutel gebruiken . ;)
Gaat veel beter . ;)
 
Gisteren eindelijk een andere keukenkraan geïnstalleerd bij m’n ma. We hadden die al een tijd geleden gekocht maar ik vermoedde al dat het niets was om “even tussendoor te doen”. Uiteindelijk nog een pak meer op gevloekt dan ik verwacht had dus het was een goed idee van dat te doen terwijl de kinderen bij hun moeder zijn (en mijn eigen ma ook het huis uit was😅).
Totaal geen ruimte om de bouten los te draaien waarmee de oude kraan vastgezet was. Terwijl ik op m’n rug onder die lavabo lag met een sleutel (maat 9) waar eigenlijk geen ruimte voor was en waardoor ik die schuin op de moer moest zetten, die regelmatig losschoot van de (zacht koperen) moer en daarbij vlak in mijn gezicht viel. Ondanks grieperig/wazig gevoel in m’n hoofd en stramme spieren is het gelukt en de mama blij 😌
Ik heb ineens een heel ander beeld van u:

images
 
Positieve ervaring bij de frituur ondanks vergeten sausje

• De auteur was tevreden over de service van de frituur, ondanks dat ze een sausje waren vergeten bij zijn bestelling.

• De auteur kreeg bij een volgend bezoek een gratis sausje als compensatie.

• De auteur is op zoek naar een nieuwe frituur, omdat hij nu dichter bij een andere woont.


Nieuwe functie op men samsung smartphone, leuk wat ie er soms van "samenvat" , :ROFLMAO:

Dit moet ik eens uitproberen in sommige forumonderdelen...
 
Terug
Bovenaan