Je glimlach van vandaag

Mag je eigenlijk inspringen? Zo van *ding dong* beste reizigers, aangezien iemand hier zijn werk niet doet, breng ik u even op de hoogte. De volgende halte is Tremelo - Luik - Tihange, op spoor 4A vertrekt de slaaptrein naar Oranienburg.
Goh dat is zo een beetje not done. Als ik aan het werken ben en het is echt gortig dan zal ik wel bij springen.
Nu was ik in mijn vrije tijd mee, zonder uniform of materiaal.
 
Mag je eigenlijk inspringen? Zo van *ding dong* beste reizigers, aangezien iemand hier zijn werk niet doet, breng ik u even op de hoogte. De volgende halte is Tremelo - Luik - Tihange, op spoor 4A vertrekt de slaaptrein naar Oranienburg.
Er is geen halte in Tremelo :unsure:.
 
blijkbaar kan je in edge geen andere pagina instellen voor wanneer je een nieuwe tab opent?
de optie is er wel, maar wordt niét opgeslagen.
 
Pampers van 30 euro per doos van 100 naar 10 euro per doos in colruyt (50% + 6 euro leverancierbon die op de doos plakte + 3% paaskorting).

Snel een voorraadje meegenomen van 200 stuks (en bovenop de voorraad van 500 of zo gesmeten :laugh:)
 
Pampers van 30 euro per doos van 100 naar 10 euro per doos in colruyt (50% + 6 euro leverancierbon die op de doos plakte + 3% paaskorting).

Snel een voorraadje meegenomen van 200 stuks (en bovenop de voorraad van 500 of zo gesmeten :laugh:)
Geldt dit voor alle maten?
 
Frans (91) loopt zijn laatste Kastelenloop in Zandhoven
Straffe kerel. Maar een wereldrecord is het niet. :D

Er zijn zelfs lopers die nog marathons lopen als 90-plusser :)
90-year-old Italian man breaks marathon age-group world record
(Dat Ernest Van Leeuwen zoals in dit artikel staat het vorige wereldrecord in handen had klopt trouwens NIET. Mike Fremont liep in 2012 officieel een marathontijd van 6:35:47 en dat was tot vorig jaar het WR)

Leuk dat mensen van die leeftijd nog actief zijn. Misschien moet ik tegen dat ik zo oud ben ook nog eens ne marathon lopen .. het geeft mij moed. (!)
 
Was bij ons alle maten. En paletten vol extra beschikbaar in de gangpaden.
Helaas bij ons geen leveranciersbon op de doos. Op pampers.be waren deze wel beschikbaar maar niet voor een maxi pack. Uiteindelijk zo 5 bonnen kunnen afdrukken en afgegeven en ik kwam uit op 11 cent per luier maat 4. Top!
 
Terug
Bovenaan