Je glimlach van vandaag

Mijn verlamd konijn toont zenuwherstel
OvvF122.gif
Eufemisme voor impotentieherstel?
 
Zopas een politieker aan de deur gehad,die hier vorige "campagne" ook heeft mogen adverteren.
Omdat ik op de hoek van een straatje woon, vallen plakkaten hier wel wat op.

"mogen wij terug zoals vorige keer een bord hangen op uw hoek"?
Ik zeg: "ben jij eigenlijk niet beschaamd? vorige keer heb je hier ene mogen hangen ja. Je zei toen nog : wil je liefst een 6pack bier of een goeie fles wijn? "
Ik zei : "tis al gelijk, wat ge wilt.". En na de verkiezingen heb je hier als een leeuw in het holst van de nacht dat bord weg genomen. Ik heb nooit je bier of wijn gezien! En toen ik je tegen kwam 4 maand later op de kermis, zag je me, en stak je u snel weg. Nee nee, nu hang je uw borden maar elders."


Tis toch waar ook. Politiekers. ze beginnen al te beloven nog voor ze verkozen zijn, en zelfs dan kunnen ze hun (kleine) beloften niet waar maken. Geen compassie mee, met zo'n gasten.
 
herinnering op fb van vandaag van 2015 over onze terugkeer van een heel relax wellnessweekend.

Was een drukke periode die tijd en we waren blij dat we es weg konden. Nooit gedacht dat we toen met 2 vertrokken zijn en met 3 naar huis gekomen. Was ook het enige weekend die periode dat we es uitgebreid hebben kunnen vogelen waar we stonden dus het is quasi zeker dat onze oudste in Frankrijk gemaakt is. :laugh:

good times :love:
 
Zo af en toe dwaal ik eens af naar de kanten van dit forum die ik nooit bezoek..

Glimlach 1, het feit dat er op een forum als dit een gigantische topic is voor een soap als Thuis.

Glimlach 2, sommige verrassende mensen die daar precies serieus in opgaan.

Ik vergeet soms dat ik ook al naar de 40 ga, maar ik associeer dat soort soaps toch altijd met gepensioneerden :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Onverwacht geslaagd in een examen :)

Ik heb niet alle vragen kunnen invullen door tijdsnood, voor iets minder dan 70% ingevuld en 61% behaald. Mét giscorrectie. Totaal niet zien aankomen dees... Volgende stap is een interview, maar zal via PC verlopen. In t echt kan je de situatie meer inschatten en daarop inspelen. Bij interview via PC zit iedereen te turen op zijn scherm met notitieboekje voor hem. Dat kan ik dus helemaal niet goed, zo mijn eigen verkopen, in die omstandigheden (online) :(
 
Zo af en toe dwaal ik eens af naar de kanten van dit forum die ik nooit bezoek..

Glimlach 1, het feit dat er op een forum als dit een gigantische topic is voor een soap als Thuis.

Glimlach 2, sommige verrassende mensen die daar precies serieus in opgaan.

Ik vergeet soms dat ik ook al naar de 40 ga, maar ik associeer dat soort soaps toch altijd met gepensioneerden :unsure:
Ik heb net ook gekeken.
De helft van de berichten staat in spoiler. Ik zou denken dat wie nog niet gekeken heeft gewoon dat topic niet opent. :unsure:
 
Onverwacht geslaagd in een examen :)

Ik heb niet alle vragen kunnen invullen door tijdsnood, voor iets minder dan 70% ingevuld en 61% behaald. Mét giscorrectie. Totaal niet zien aankomen dees... Volgende stap is een interview, maar zal via PC verlopen. In t echt kan je de situatie meer inschatten en daarop inspelen. Bij interview via PC zit iedereen te turen op zijn scherm met notitieboekje voor hem. Dat kan ik dus helemaal niet goed, zo mijn eigen verkopen, in die omstandigheden (online) :(
Proficiat. Trekt u een careaukes hemmeke aan en dat komt helemaal goed jong!
 
Ik heb net ook gekeken.
De helft van de berichten staat in spoiler. Ik zou denken dat wie nog niet gekeken heeft gewoon dat topic niet opent. :unsure:
Komt omdat de aflevering van vanavond, soort mid-season finale, sinds gisterenavond al online te bekijken is, da's meestal niet het geval.
 
Ik heb zo'n collega op werk, super aandoenlijke Portugees, niet te ontkennen charismatisch. En die heeft al even een ritueel in de gang. ik snap niet hoe die er niet word op afgerekend. Maar die vraagt dus te pas en te onpas aan onze oudere dames op de werkvloer om jeugdfoto's te laten zien, om dan de helft van de tijd in erg gebroken Nederlands doodoprecht "OW JIJ WAS VROEGER MOOI??!!" te gaan. En elke keer da'k het zie, breek ik.
 
Laatst bewerkt:
Close! Met de trein naar Leuven.
En me opgejaagd in de treinbegeleider die geen controle gedaan heeft en niets omgeroepen. 🤪
Mag je eigenlijk inspringen? Zo van *ding dong* beste reizigers, aangezien iemand hier zijn werk niet doet, breng ik u even op de hoogte. De volgende halte is Tremelo - Luik - Tihange, op spoor 4A vertrekt de slaaptrein naar Oranienburg.
 
Terug
Bovenaan