Je glimlach van vandaag

"Met steun van het ministerie van tewerkstelling en arbeid belast met het beleid van gelijke kansen voor mannen en vrouwen"
Aka 'we doen dit omdat het moet' :D
Ik ga er nu wel van uit dat die poster redelijk oud is?
 
Ik heb hier vorig jaar in het ergernissentopic mijn verschrikkelijk slechte ervaring met Plopsaqua neergepend.

Wel, gisteren met mijn zoontje naar Lago Rozebroeken geweest. Wat een verademing.

Gratis parking, itt de €12.50 (!!!) bij Plopsaqua.

€1 voor een locker die je dan nog terug krijgt ipv €3 die je gewoon kwijt bent bij Plopsaqua.

23,5€ inkom voor ons beide, itt 23,5€ (!!!) per persoon in Plopsaqua.

Het lukte niet om online te reserveren, maar zowel aan de telefoon als aan de kassa heel vriendelijke bediend geweest itt de arrogante bediening door studenten in Plopsaqua.

Qua glijbanen en zwembaden gewoon minstens even leuk, het enige wat je er niet hebt is de "Plopsasfeer". Maar daarvoor een arm en been kwijt zijn om te gaan zwemmen met je gastjes, no thanks.

Ook qua volk viel het, zelfs op een druilerige woensdag tijdens de vakantie, best mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Een ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.

Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.
Dat weegt niet op tegen een dierenleven die van de hongersnood gered wordt.
 
Een ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.

Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.
Dat weegt niet op tegen een dierenleven die van de hongersnood gered wordt.
Straks in het ergernissenforum iemand wiens ontbijt volgescheten werd door duiven nadat ze door een andere toerist "gelokt" werden :)
 
Een ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.

Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.
Dat weegt niet op tegen een dierenleven die van de hongersnood gered wordt.
Duiven redden... Toch eerder de Men in Tights versie van Robin Hood dan de Kevin Costner versie precies :p
en ja ik weet dat er in het huidig millenium ook Robin Hood films en series gemaakt zijn waar ik naar zou kunnen refereren, en ik erken dus hierbij officieel dat ik een oude zak geworden ben die vasthang in het verleden
 
Laatst bewerkt:
Een ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.

Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.
Dat weegt niet op tegen een dierenleven die van de hongersnood gered wordt.
Duiven worden niet voor niets vliegende ratten genoemd. Die dragen ziektes en jij voelt je goed door ze te lokken en dan andere mensen met de vuiligheid achter te laten? 🤨
 
Duiven worden niet voor niets vliegende ratten genoemd. Die dragen ziektes en jij voelt je goed door ze te lokken en dan andere mensen met de vuiligheid achter te laten? 🤨
Om nog maar te zwijgen dat daar echt wel een overpopulatie aan is. Door die te voederen doe je ze eigenlijk meer leed aan dan nodig gezien men die overpopulatie dan weer gaat bestrijden :wallbash:
Maar gelukkig denkt men dat men het dierenleed beperkt he :sarcastic:
 
Laatst bewerkt:
"Watch my back"
Bam bam
"Your back just got punched twice"


"Lend me your ears"
Plop plop plop
"That's dis-gus-ting"


Als ik er nu zo naar kijk, ik denk dat 50% van mijn humor uit die film komt :thinking:.
 
Terug
Bovenaan