Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Aanwervingscamapgne voor vrouwen, 1999.”Ik ga er nu wel van uit dat die poster redelijk oud is?
Straks in het ergernissenforum iemand wiens ontbijt volgescheten werd door duiven nadat ze door een andere toerist "gelokt" werdenEen ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.
Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.
Dat weegt niet op tegen een dierenleven die van de hongersnood gered wordt.

Duiven redden... Toch eerder de Men in Tights versie van Robin Hood dan de Kevin Costner versie preciesEen ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.
Dat de mede mensen dan opeens met een nest van 20 duiven zitten wanneer ik vertrek, daar veeg ik mijn botten aan.

Zalige film toch eigenlijk, Mel Brooks is nen heldDuiven redden... Toch eerder de Men in Tights versie van Robin Hood dan de Kevin Costner versie precies![]()
.Duiven worden niet voor niets vliegende ratten genoemd. Die dragen ziektes en jij voelt je goed door ze te lokken en dan andere mensen met de vuiligheid achter te laten?Een ochtendje in Zaragoza. Maar gelijk waar dan ook, ik vind het altijd leuk mijn kruimels van mn ontbijt op terras weg te gooien naar de duiven. Dan voel ik mij een Robin Hood. Die arme straatwezens die de hele dag moeten zoeken om te overleven.

Om nog maar te zwijgen dat daar echt wel een overpopulatie aan is. Door die te voederen doe je ze eigenlijk meer leed aan dan nodig gezien men die overpopulatie dan weer gaat bestrijdenDuiven worden niet voor niets vliegende ratten genoemd. Die dragen ziektes en jij voelt je goed door ze te lokken en dan andere mensen met de vuiligheid achter te laten?![]()

"Such an unusual name, Latrine. How did your family come by it?"Zalige film toch eigenlijk, Mel Brooks is nen held.

Zalige film toch eigenlijk, Mel Brooks is nen held.
Welke vuiligheid. Die eten alles netjes opDuiven worden niet voor niets vliegende ratten genoemd. Die dragen ziektes en jij voelt je goed door ze te lokken en dan andere mensen met de vuiligheid achter te laten?![]()

Ok, tijd voor de zoveelste rewatch van Men in Thights
Denk dat ik de hele film mee kan opzeggen maar nog steeds blijf ik in een deuk liggen bij zoveel scènes

Kak.Welke vuiligheid. Die eten alles netjes op
Overdrijf anders eens![]()
Schijt jij dan alles meteen uit, als ge iets op eet?

Mijn hond kan dat.Schijt jij dan alles meteen uit, als ge iets op eet?
Hewel ik denk een duif ook niet hoor.
Ik ga je terug op de ignore lijst zetten want jouw niveau is zodanig laag dat ik er mij aan stoor.Schijt jij dan alles meteen uit, als ge iets op eet?
Hewel ik denk een duif ook niet hoor.