Can't Solve Itrader meenemen van 9lives?

Donkeh

New member
Ik heb een hele tijd geen nood gehad aan het forum 9lives/beyondgaming, maar nu ik hier ook eindelijk terug ben, vroeg ik me af of er iets geregeld is om mijn itrader van 9lives te activeren op mijn nieuwe account hier…
alvast thx voor de info
 
Je had daarvoor tijd tot en met 31 januari. Sinds we daar al lang voorbij zijn, is dat niet meer mogelijk.
 
Zie ook in de FAQ. Telenet heeft alle persoonlijke data na het definitief afsluiten van het 9lives forum vernietigd, wij hebben (als zeer mooie geste) "enkel" de thread/post data meegekregen. Indien je dus van 12/2020 tem 02/2021 geen gebruik hebt gemaakt van de account bridge, is deze data dus definitief verloren gegaan.
 
Damn, ik zit in hetzelfde schuitje. Ook een tijdje geen gebruik meer gemaakt, buiten lezen..
Het heeft ook een tijd geduurt eer ik de beyondgaming wilde gebruiken. Beetje rigide zeker..
 
Damn, ik zit in hetzelfde schuitje. Ook een tijdje geen gebruik meer gemaakt, buiten lezen..
Het heeft ook een tijd geduurt eer ik de beyondgaming wilde gebruiken. Beetje rigide zeker..
Op geen enkele manier kunnen we nu nog zeker weten dat gebruiker X op BeyondGaming ook daadwerkelijk gebruiker X is van op 9lives, aangezien alle persoonsgegevens en daarmee ook alle gegevens waarmee we iemand kunnen identificeren, vernietigd zijn. Geloof me, als het zou kunnen, zouden we het doen.
 
Terug
Bovenaan