Instagram post is niet zichtbaar?

Dag allemaal,

Voorheen had ik geen problemen met het posten op instagram, maar wanneer ik nu een foto wil posten, dan lukt dat wel maar de foto is na het posten niet zichtbaar. In de plaats van een foto is er een ‘cirkelende pijltje’ met grijs achtergrond, waarop ik kan klikken om te refreshen. Als ik daarop klik gebeurt er niets, ik zie de foto nog steeds niet.

Heeft iemand dit al eens voorgehad, wat kan ik doen zodat de foto op mijn post wel zichtbaar wordt?

Ter info:
- de post wordt wel degelijk gepubliceerd, met timestamp en al. Maar de foto is niet zichtbaar. Ook na 15 minuten. Wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dus mensen zien dat ik iets heb gepost, maar niet wat.
- al mijn eerder gepubliceerde foto’s zijn wel nog zichtbaar. Het komt voor bij nieuwe foto’s.
- ik heb mijn ‘account status’ bekeken in de settings en er staan geen limitations op.
- mijn internet connectie is gecheckt en geen issues.
- ik heb de applicatie cache al gecleared
- ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- ik heb mijn gsm al afgesloten en terug gestart
- ik heb ook alle achtergrondprogramma’s die data gebruiken (waaronder instagram) al gestopt/gecleared.

Indien dit behoort in een andere sectie van het forum, geef een seintje.
Dank u alvast voor de hulp.
 
Bijkomende info:
- ik krijg in plaats van een foto, een text te zien met de vermelding “Photo by (username) on (datum). May be an image of (suggesties voor de foto)” —> dit is een ‘alt text’
- ik heb zowel wifi als 5G gebruikt om te posten.

Edit: ik heb het geprobeerd op een andere account en daar is het gelukt. Dus het is account-gerelateerd. Heel bizar. Ik weet niet wat te doen om het te verhelpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan