Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de 98 jordan ondertussenik zou wel afraden met een Pepe the Frog livery rond te rijden. sommige liveries trekken nu eenmaal wat meer aandacht
Je zou het van boven moeten zien. Er is rechts plaats zat, en hij rejoined, maar blijft die bocht goed rechts.
De volgende bocht laat hij genoeg ruimte voor 1 wagen en dat is in principe genoeg. Jij mag zeker niet naar rechts komen in dat geval, want je bent er nog niet helemaal voorbij. Maar het is echt lastig te zeggen en zou het houden op een race incident.
Dat 2de... dat kan echt echt niet. Het is zeer kleingeestig voor iets dat uiteindelijk een spel is en blijft.
Wrs voor het 2de gedeelte dan, want aant eerste is imo niets aan de hand.
de mr meeseeks helm geef ik toch niet af ze
Heb gelijk gekregen voor protest. Das 3/4
Wrs voor het 2de gedeelte dan, want aant eerste is imo niets aan de hand.
Wat ga je daarna rijden? Want je wil eigenlijk rijden met hogere ir. Als je nog steeds F4 rijdt zal dat niet veranderen.
Hij bedoel meer (denk ik) als je een hogere SR hebt, en je blijft F4 rijden. dat je tegen de zelfde clowns blijft rijden. Dat je IR omhoog moet ipv je SR.waarom zou je IR niet veranderen in F4? heeft niks te maken met uw SR he, er zijn mensen die vooral D-klasse rijden, die toch een IR van 3-4k hebben.
normaal kom je in een hogere split, waardoor je minder clowns hebt.
maar iirc zijn er nu wel verschillende F4 series, waardoor er misschien minder splits zijn?
't is misschien een idee om te zoeken naar een afgesproken timeslot voor die races, zoals ze bvb doen met de classic GP-wagens: om dat er daar niet veel mensen mee rijden, spreken die op de forums af om op een bepaald moment in de week 1 race te rijden. daarmee hebben ze wel een full grid, en meerdere splits.
Zoals @HUSKE zegt. IR zorgt voor hogere splits, niet je SR. SR is een indicatie van hoe "proper" je rijd. Dat kan een indicatie in race zijn dat je zelf weet van "oei, voor den deze moet ik mss een beetje oppassen".normaal kom je in een hogere split, waardoor je minder clowns hebt.
maar iirc zijn er nu wel verschillende F4 series, waardoor er misschien minder splits zijn?
't is misschien een idee om te zoeken naar een afgesproken timeslot voor die races, zoals ze bvb doen met de classic GP-wagens: om dat er daar niet veel mensen mee rijden, spreken die op de forums af om op een bepaald moment in de week 1 race te rijden. daarmee hebben ze wel een full grid, en meerdere splits.
imo is iracing het beste. Vooral als je van competitief houd.Moet precies toch echt eens overstappen naar iRacing als ik dat allemaal zo lees.
Momenteel wel veel fun met ACC.
Zweten jullie trouwens ook zoveel bij het rijden? Gisteren 60-min race gedaan en was toch goed plakkerig![]()
ik zeg toch nergens dat uw split met SR te maken heeft?Uw SR heeft niets met de split te maken, dat gaat op IR
Dus die wil je eerst omhoog en dan je SR als je de ‘clowns’ wil vermijden.
F4 fixed eu heeft wel wat deelnemers.
bedankt voor de les, maar ik heb mijn eerste races in iracing 10 geleden jaar al gereden. ik weet hoe het werkt.Zoals @HUSKE zegt. IR zorgt voor hogere splits, niet je SR. SR is een indicatie van hoe "proper" je rijd. Dat kan een indicatie in race zijn dat je zelf weet van "oei, voor den deze moet ik mss een beetje oppassen".
Dus je kan als een "pussy" gaan rijden tussen de "clowns" heb je niets aan. Dan ben je een "pussy" tussen de "clowns".
Race om te winnen, duik gewoon niet meteen een gat in als er 1 is. Haal in wanneer je "zeker" bent, en zo het risico beperkt.
Niet teveel bezig zijn met SR of IR. gewoon racen.
normaal kom je in een hogere split, waardoor je minder clowns hebt.
De "Discussie" ging over SR. Maar maakt verder ni uit. het was als info voor @Falc bedoeldik zeg toch nergens dat uw split met SR te maken heeft?