Mailtje gehad van Amazon dat ik mijn geld terug gestort is. Ik hoop dat het in de loop van volgende week effectief op mijn credit card staat en dan kan ik iets nieuw kopen.
Moet wel zeggen dat het heel het reparatieprocess niet zo aangenaam was. Ze zeiden eerst 5-10 dagen. Dan 7-14 dagen en uiteindelijk na 14 dagen nog niks gehoord. Dan zelf een gechat en krijg ik te horen dat ze aan begonnen waren. 2 dagen later krijg ik dan mail van het repair center dat het niet gemaakt kan worden en dat Amazon mij gaat contacteren voor een vervangend product of geld terug. Na een week niks gehoord. Gechat en er mij beloofd dat ik binnen de 48h nieuws zou hebben. Uiteraard niks ontvangen. Gisteren nog eens gechat en ging binnen de 72h nieuws hebben. Uiteindelijk gisterenavond de mail gehad dat mijn geld terug gestort wordt.
Kaart werd 1 maand geleden opgestuurd, dus tegen dat ik mijn geld effectief heb, zal die wel voorbij zijn. Nogal iets anders dan die initiële 5-10 dagen die beloofd waren. Gelukkig is het toch te warm om te gamen voor de moment.
Ja zoiets is miserie. Makkelijkst is met een lokale winkel waar je gewoon kan binnenspringen maar in deze tijden voor zo’n gear ga je dat niet gauw vinden.
Valt de markt van high end video cards nog wat mee deze dagen? toen ik mijn 3070ti kocht kwamen ze pas net weer beschikbaar nadat de miners alles hadden opgekocht.
Deze week niet echt mijn favoriete circuits. vorige week nog dikke fun gehad op watkins glen. En de komende 2 weken spa . dus met het weer erbij doen we het rustig aaan deze week sparen voor spa