ben in D class geraakt op 20 races in 6 dagen tijd. Dnno of dit snel of traag is
Heb in road 21 official races gedaan en ben C met 3,99 SR (4 races gedaan dit seizoen).
In Formula 16 races en C met 3,51 SR (nog geen races gedaan dit seizoen).
Je kan niet zeggen snel of traag. Het is vooral afhankelijk van je drivingstyle en degene rond je. Als je niet achteraan wil rondtuffen duurt dat langer. Als je achteraan start, niet vecht en alles kan ontwijken ben je uit D class op 3 races. Maar met zo een lage irating dat je naderhand moeilijkheden krijgt. Gewoon rijden en die accidenten verminderen wel. Laatste Mazda race ben ik vaak van posities gewisseld en maar 1X opgelopen omdat ik zelf een band in het zand dipte (Om beter uit de bocht te komen, maar te wijd dus).
Als je road wilt doen kan ik je de Ferrari 296 GT3 fixed series aanraden.
Gisteren redelijk wat iracing gereden, wel maar 1 official race, toch een uur of 4 achter het stuur gezeten. Mazda MX5 (official 30 minuten race), Ferrarr 296 GT3 met Morgoth en dan 's avonds nog F4 op Okayama (waar Morgoth ook bij was (en won)). Ikzelf was P3, maar P1 en P2 hebben dubbel en triple mijn irating, kan er mee leven.
Deze week zal het vooral Daytona oefenen zijn, ga meedoen aan de GT Endurance Simucube serie (180min) in de Ferrari 296 GT3. Aangezien mijn team enkel uit mezelf bestaat zal ik genoeg moeten slapen en trainen

.