Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
F4 begint te lukken, net van 11 naar 4 geraakt. Ben al qualified voor C maar moet nog 11 weken wachten tot einde van seizoen![]()
Ach, ik ben hoger en vind F4 eigenlijk leuker dan hogere klasses die ik al unlockt heb.F4 begint te lukken, net van 11 naar 4 geraakt. Ben al qualified voor C maar moet nog 11 weken wachten tot einde van seizoen![]()
soms frustrerend, net f4 op oberschleben. Zit al dagen tijdens de race op 1.24.3 ong en dan inerns 1.23.5 en geen flauw idee waar die 8 tienden vandaan komen
Dan overlay geinstalleerd en gemerkt dan ik veel te binair ben met gas/rem en ze dikwijls tegelijk indruk
Misschien draft? Of een van de factoren die Huske aangeeft.soms frustrerend, net f4 op oberschleben. Zit al dagen tijdens de race op 1.24.3 ong en dan inerns 1.23.5 en geen flauw idee waar die 8 tienden vandaan komen
Dan overlay geinstalleerd en gemerkt dan ik veel te binair ben met gas/rem en ze dikwijls tegelijk indruk
Da was close
Wel een podium![]()
.Die racelijn doet mee kwaad dan goed. Geloof mij.Mijn ADD laat dat niet meer toe om dat af te zetten
. Moet me nu in een positie houden omdat tegen te gaan wat de concentratie niet helpt (en de rug ook niet )
Dsq gaf bij mij -0.52
Vandaag toch 2 races kunnen rijden met weinig accidenten/spins, +0.17 SR en +100 IR
Was voor dinsdag te veel aan het overdriven op obershleben en daarna okayama was gvd niet makkelijk om onder de knie te krijgen, vooral s3, die bocht na de 2de hairpin veel gespind
Sterkere veer gestoken in de rem wat wel helpt met de lockups maar nu duw k mijn pedalen of bureau stoel weg. Moet me nu in een positie houden omdat tegen te gaan wat de concentratie niet helpt (en de rug ook niet )
Tijd voor een rig
Weet iemand een shop buiten alternate die trakracer op stock heeft ?
nieuwe week, nieuw circuit: Portimao: ik vind het tot nu toe een zeer onaangenaam circuit. safety rating en irating hebben weer een duik genomen
.