iRacing

F4 begint te lukken, net van 11 naar 4 geraakt. Ben al qualified voor C maar moet nog 11 weken wachten tot einde van seizoen :rolleyes:

F4 begint te lukken, net van 11 naar 4 geraakt. Ben al qualified voor C maar moet nog 11 weken wachten tot einde van seizoen :rolleyes:
Ach, ik ben hoger en vind F4 eigenlijk leuker dan hogere klasses die ik al unlockt heb.

soms frustrerend, net f4 op oberschleben. Zit al dagen tijdens de race op 1.24.3 ong en dan inerns 1.23.5 en geen flauw idee waar die 8 tienden vandaan komen

Dan overlay geinstalleerd en gemerkt dan ik veel te binair ben met gas/rem en ze dikwijls tegelijk indruk

soms frustrerend, net f4 op oberschleben. Zit al dagen tijdens de race op 1.24.3 ong en dan inerns 1.23.5 en geen flauw idee waar die 8 tienden vandaan komen

Dan overlay geinstalleerd en gemerkt dan ik veel te binair ben met gas/rem en ze dikwijls tegelijk indruk

Je kent de baan beter wss, met de F4 kan je wel wat gas geven, vaak helpt dat zelfs om hem terug grip te laten krijgen. Rem moet je wat voorzichtig zijn.
Maar een snellere tijd kan aan vanalles liggen. Ten eerste ken je de baan beter en beter, een temperatuurverschil van 5-10 graden doet ook al wat aan grip en motorvermogen etc.

Misschien draft? Of een van de factoren die Huske aangeeft.
Installeer ook eens https://garage61.net/app, dan kan je vergelijken met andere en zien wat je beter kan doen.

Laatst bewerkt:
Comtoyou Racing de 24u van Spa gewonnen in de Aston Martin met oa Nicki Thiim achter het stuur.

Ik moest terugdenken aan een sim race momentje dat ik ooit had met Nicki Thiim :rofl:

Da was close :eek:

Wel een podium :cheer:

Wat is die groene lijn? Zet dat eens af, dat helpt echt niets.
Dan duurt het veel langer voor je een track kent.

Ik rij een track tot ik die ongeveer ken en dan ga ik youtube video's kijken. En soms eens samen met Morgoth vergelijken wat ik mis doe, dan gaan de ogen pas open :).

Echt een rotweek, 500 iracing en 1.5 safety kwijt sinds zaterdag :shy: . Wordt bijna iedere race gewrecked nu

Dsq gaf bij mij -0.52

Vandaag toch 2 races kunnen rijden met weinig accidenten/spins, +0.17 SR en +100 IR

Was voor dinsdag te veel aan het overdriven op obershleben en daarna okayama was gvd niet makkelijk om onder de knie te krijgen, vooral s3, die bocht na de 2de hairpin veel gespind

Sterkere veer gestoken in de rem wat wel helpt met de lockups maar nu duw k mijn pedalen of bureau stoel weg :rolleyes: . Moet me nu in een positie houden omdat tegen te gaan wat de concentratie niet helpt (en de rug ook niet )

Tijd voor een rig :unsure:

Weet iemand een shop buiten alternate die trakracer op stock heeft ?

Laatst bewerkt:
Dsq gaf bij mij -0.52

Vandaag toch 2 races kunnen rijden met weinig accidenten/spins, +0.17 SR en +100 IR

Was voor dinsdag te veel aan het overdriven op obershleben en daarna okayama was gvd niet makkelijk om onder de knie te krijgen, vooral s3, die bocht na de 2de hairpin veel gespind

Sterkere veer gestoken in de rem wat wel helpt met de lockups maar nu duw k mijn pedalen of bureau stoel weg :rolleyes: . Moet me nu in een positie houden omdat tegen te gaan wat de concentratie niet helpt (en de rug ook niet )

Tijd voor een rig :unsure:

Weet iemand een shop buiten alternate die trakracer op stock heeft ?

Die -0,52 is omdat je een geheel getal passeert. Stel dat je 3,05 hebt en je krijgt -0,12, dan wordtdat -0,52. Omgekeerd telt dat ook, zo heb ik vandaag +0,53SR gekregen na een 15 min race.

nieuwe week, nieuw circuit: Portimao: ik vind het tot nu toe een zeer onaangenaam circuit. safety rating en irating hebben weer een duik genomen

nieuwe week, nieuw circuit: Portimao: ik vind het tot nu toe een zeer onaangenaam circuit. safety rating en irating hebben weer een duik genomen

Je oefent toch eerst offline of in een oefensessie? Die hebben geen effect op IR/SR.

Heb al een tijdje niet geraced, ben in de tuin bezig en vandaag mijn voet omgeslagen, 1 enkel is 2 keer zo dik als de andere… en ben buiten nog niet klaar :(.

Ja heb een uur of 2 op gereden dit weekend. Er zitten echte rotbochten in, vooral T1, 10 en 11 zijn ver onmogelijk voor mij. Denk niet dat ik de enige ben want aantal deelnemers is ineens met 2/3 gezakt tov gisteren.

Race seat is besteld btw, de rig ga ik prolly morgen of donderdag halen

Terug
Bovenaan