Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Ik dacht dat je iPhone dat wel zelf regelde 's nachts...

Als ik 's nachts wakker wordt en eens kijk dan zie ik daar altijd een melding op staan in de aard van "opladen onderbroeken, iphone wordt verder opgeladen tegen dat je wakker wordt"...

Dan staat dei op 80% ofzo en dan zorgt die dat die tegen 7-8u 's morgens vol is
 
En laadt hij dan ook traag of stopt ie gewoon aan 80%?
Ik zie dat significant locations moet aanstaan voor die feature en ik had af staan. Eens proberen, maar hij moet 14 dagen je gedrag “leren”
 
Ik geloof niet echt in dat "slim laden", denk dat het nog steeds niet optimaal is voor de batterij dat hij 's nachts continu insteekt.
Sinds 2j de gewoonte van een uur voor ik naar bed ga hem op te laden, tegen dat ik ga slapen is hij dan altijd 90-100% ergens en dan zet ik 'm een ganse nacht op vliegtuigmodus. Merk dat batterijconditie aanzienlijk langer op 100% blijft staan t.o.v. vroeger (uiteraard zijn de batterijen ook beter geworden natuurlijk).
 
Ik geloof niet echt in dat "slim laden", denk dat het nog steeds niet optimaal is voor de batterij dat hij 's nachts continu insteekt.
Sinds 2j de gewoonte van een uur voor ik naar bed ga hem op te laden, tegen dat ik ga slapen is hij dan altijd 90-100% ergens en dan zet ik 'm een ganse nacht op vliegtuigmodus. Merk dat batterijconditie aanzienlijk langer op 100% blijft staan t.o.v. vroeger (uiteraard zijn de batterijen ook beter geworden natuurlijk).
Tgoh, ik heb mijn iPhone 7 nu 6 jaar, en er zit nog steeds de originele batterij in. En die heeft momenteel nog 78% health, terwijl dat toestel elke nacht de hele nacht in zit. Dus dat slim laden lijkt me weldegelijk te werken.
 
Volgens mij kunnen ze ondertussen wel perfect controleren. Eens hij op 100% zit laadt hij ook niet meer verder hé.

Of hij traag laad tot die 80% dat weet ik niet. Ligt bij mij opeen draadloze lader dus gaat sowieso al trager.
 
Mijn 14 Pro laadt niemeer op op mijn belkin draadloze laders, ik heb er 2 en hij doet het op geen één.

Maar op mijn draadloze powerbank (die magnetisch is) wel...


edit: ah toch wel, maar ik moet hem anders leggen dan voordien. De camera ligt half op de pad nu ... Had nie de indruk dat ik dat vroeger moest doen.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook iets raar voor.
Ik hoop een originele Magsafe lader een maand geleden voor ik m'n iPhone 14 Pro had en test dat eens met m'n vriendin haar iPhone 12 en dat werkt perfect terwijl die Magsafe in mijn MBP zit.

Ik heb die Magsafe nu in de auto bevestigd en een 12V USB C adapter met PD gekocht. Werkt perfect met mijn iPhone 14 Pro. Maar als mijn vriendin haar iPhone 12 er op legt doet hij niks. Terwijl het wel werkte met haar iPhone toen de Magsafe aan m'n MBP hing.

Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen? Kheb ondertussen die kabels zoveel mogelijk onder panelen gestoken, dus er ff snel uithalen zit er niet in.
 
Hier ook iets raar voor.
Ik hoop een originele Magsafe lader een maand geleden voor ik m'n iPhone 14 Pro had en test dat eens met m'n vriendin haar iPhone 12 en dat werkt perfect terwijl die Magsafe in mijn MBP zit.

Ik heb die Magsafe nu in de auto bevestigd en een 12V USB C adapter met PD gekocht. Werkt perfect met mijn iPhone 14 Pro. Maar als mijn vriendin haar iPhone 12 er op legt doet hij niks. Terwijl het wel werkte met haar iPhone toen de Magsafe aan m'n MBP hing.

Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen? Kheb ondertussen die kabels zoveel mogelijk onder panelen gestoken, dus er ff snel uithalen zit er niet in.
Werkt het magsafe-laden als je die lader op bvb je MBP-lader prikt (dus niet in de mbp zelf)?
Die autolader, welk vermogen heeft die? Van welk merk en model is deze?
 
Ik vind dat ik mijn iPhone 14 nogal heel precies op mijn draadloze lader moet leggen voor die begint te laden zeg. Voelt alsof daar maar een paar mm speling op zit.

Of zou dat aan de lader kunnen liggen? Is zo'n schijf van belkin
 
Dat kan aan de lader liggen, maar die van Belkin met MFI-label horen normaal fatsoenlijk te werken. Heb je 'n case op de iPhone?
 
Hier ook iets raar voor.
Ik hoop een originele Magsafe lader een maand geleden voor ik m'n iPhone 14 Pro had en test dat eens met m'n vriendin haar iPhone 12 en dat werkt perfect terwijl die Magsafe in mijn MBP zit.

Ik heb die Magsafe nu in de auto bevestigd en een 12V USB C adapter met PD gekocht. Werkt perfect met mijn iPhone 14 Pro. Maar als mijn vriendin haar iPhone 12 er op legt doet hij niks. Terwijl het wel werkte met haar iPhone toen de Magsafe aan m'n MBP hing.

Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen? Kheb ondertussen die kabels zoveel mogelijk onder panelen gestoken, dus er ff snel uithalen zit er niet in.
Probleem heeft zichzelf opgelost. Nu werkt het. Wellicht door de iPhone in tussentijd een te herstarten.
 
Net nieuw hoesje gekocht want die van apple slijten toch heel snel aan de hoeken vind ik. Ga die niet meer kopen
 
Heeft iemand de gewone iPhone 14, zo ja hoe is de batterij?
Ben gisteren overgeschakeld van een XS (met 85% batterij health), naar een iPhone 14 en ben wat geschrokken van de batterijduur in de negatieve zin. 1 dom spelletje (Words) en mijn battery gaat per minuut echt 2% naar beneden of zo.
Vannacht heeft hij ook 6% batterij verloren, en zou niet weten waarom. Enigste dat ik kan bedenken is dat hij soms met een verkeerd Wifi netwerk wil verbinden (2 verschillende in huis).

Ik heb een migrate gedaan dus mijn instellingen zouden normaal hetzelfde moeten zijn als mijn oude telefoon. Heb nu wat zitten spelen met instellingen die ervoor zorgen dat de batterij langer moet meegaan, maar vraag mij af of ik nu een "dud" heb of indien de batterijduur gewoon niet zo goed is voor de gewone 14..
 
Ik moet die van mij meestal om de 2 dagen opladen. Ik speel er geen spelletjes op maar ben er wel vaak mee bezig, voornamelijk browsen, instagram, fb, reddit.
 
Ik moet die van mij meestal om de 2 dagen opladen. Ik speel er geen spelletjes op maar ben er wel vaak mee bezig, voornamelijk browsen, instagram, fb, reddit.
Wauw, denk als ik intensief met de telefoon bezig ben ik zeker elke dag zal moeten opladen. Ben nu wat aan het testen hoe lang ik ermee kan zonder op te laden (laatste keer vrijdag om 1u tot 100%) en zit nu op 50%, maar heb er echt bijna niks mee gedaan. 1u schermtijd en vooral Instagram en Spotify. En af en toe eens dat spelletje 🙈
 
Net nieuw hoesje gekocht want die van apple slijten toch heel snel aan de hoeken vind ik. Ga die niet meer kopen
Ik heb op mijn 13 zo'n apple leather case en die bewust laten slijten xD met fijne korrel schuurpapier wat opgeschuurd en dan met kokosolie ingesmeerd. Heeft een zalige patina look.

Ik ging de 14 Pro Max overslaan dit jaar, maar heb nu via het werk de kans om hardware aan te kopen via ons bonussysteem. Als ik dat laat uitbetalen hou ik amper 525 euro over, dus kan beter een 14 Pro max kopen dan :p

Aant twijfelen voorlopig tussen paars of zwart. Sinds de 11 koop ik eigenlijk altijd wel de speciallekes.. Dus denk dak het deze keer ook gewoon zal doen en voor paarsen gaan.
Heb nu ook voor de eerste keer een case van PhoneRebel besteld. die "Frosted" series zijn echt zo zalig... Hoop dat het hier vlot geraakt.

Twijfelde klein beetje tussen PhoneRebel of Mous omdat dat (imo) toch de 2 betere cases zijn voor een iPhone.
 
Ik ging de 14 Pro Max overslaan dit jaar, maar heb nu via het werk de kans om hardware aan te kopen via ons bonussysteem. Als ik dat laat uitbetalen hou ik amper 525 euro over, dus kan beter een 14 Pro max kopen dan :p
koop anders ne 14 pro voor mij en ik geef er u mooie prijs voor? 😁
 
Terug
Bovenaan