Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

JohnnyricoMC

Active member
Crowdfunder FE
BPFbwmZ.jpg



2umRGqU.png


 
Laatst bewerkt:
De lederen hoesjes van Apple, hoe zijn die?

Ben Spigen en co wat beu eigenlijk 😅
 
De lederen hoesjes van Apple, hoe zijn die?
Heb er eentje gehad voor mijn 2 laatste telefoons en heel content van. Veroudert mooi zoals je dat van leer verwacht.

Bij de laatste vond ik wel dat die de eerste dagen redelijk glad in de hand aanvoelde, beetje glibberig zelfs. Nu perfecte grip.
 
Heb nu zo 3 weken een zwart lederen hoesje en begint al langs alle kanten af te pellen en te slijten. Toch teleurstellend voor die prijs vind ik
Vreemd, huidige heb ik ongeveer 1 jaar. Vorige heeft 4 jaar rond mijn iPhone 8 gezeten. Nooit dit soort toestanden voorgehad. Zeker dat je een originele van Apple hebt?
 
Heb er eentje gehad voor mijn 2 laatste telefoons en heel content van. Veroudert mooi zoals je dat van leer verwacht.

Bij de laatste vond ik wel dat die de eerste dagen redelijk glad in de hand aanvoelde, beetje glibberig zelfs. Nu perfecte grip.
Had ik ook precies dat ze van mindere kwaliteit waren maar na even was het hetzelfde zeer goede kwaliteit.
Ik neem persoonlijk nooit een andere hoes dan de apple lederen zijn echt wel van een zeer goede kwaliteit. :thumb:
 
Vreemd, huidige heb ik ongeveer 1 jaar. Vorige heeft 4 jaar rond mijn iPhone 8 gezeten. Nooit dit soort toestanden voorgehad. Zeker dat je een originele van Apple hebt?
Ja.
Heb ooit rond mijn iPhone 7 denk ik zo'n rode gehad en daar was na een paar maand langs elke rand de kleur weg.
Zie dat op het werk ook vaak want daar geven we die ook aan iedereen.
 
Ja.
Heb ooit rond mijn iPhone 7 denk ik zo'n rode gehad en daar was na een paar maand langs elke rand de kleur weg.
Zie dat op het werk ook vaak want daar geven we die ook aan iedereen.
Ik heb ook voor men Xs een rood lederen hoesje gekocht, na een tijd is het inderdaad meer bordeaux dan rood geworden.
 
de officiele silicone hoesjes van Apple slijten ook af + pakt snel pluisjes/stof op. Dus daarom mss eens een lederen hoesje kiezen

@Buon onze expert, wat denk je? :p
 
aja batterij specs vergelijken (macrumors)

Battery capacities for the iPhone 13 lineup:
  • iPhone 13 mini: 2,406 mAh
  • iPhone 13: 3,227 mAh
  • iPhone 13 Pro: 3,095 mAh
  • iPhone 13 Pro Max: 4,352 mAh
Battery capacities for the iPhone 14 lineup:
  • iPhone 14: 3,279 mAh
  • iPhone 14 Plus: 4,325 mAh
  • iPhone 14 Pro: 3,200 mAh
  • iPhone 14 Pro Max: 4,323 mAh
 
de officiele silicone hoesjes van Apple slijten ook af + pakt snel pluisjes/stof op. Dus daarom mss eens een lederen hoesje kiezen

@Buon onze expert, wat denk je? :p
Ik denk dat mijn mening irrelevant is. Mijn beste case is een van aliexpress en ik heb weer dezelfde besteld. Maar mensen schrijven aliexpress af als rommel dusja :unsure:
Mss nog een UAG bijkopen later.
 
Ietwat off topic, maar verwachten we binnenkort nog een daling van de iphone 13 prijzen? Van plan om een 13 mini te kopen
De 13 128GB Midnight staat nu 859 ipv 909 in de Mediamarkt. Ik twijfel toch zeer hard om deze te gaan halen. Mijn 7 begint toch echt op zijn eind te lopen, en ik vermoed dat een 15 volgend jaar niet goedkoper gaat worden. Al vind ik het toch ook een beetje zonde om een model dat al 1 jaar oud is te kopen.
 
Heb nu zo 3 weken een zwart lederen hoesje en begint al langs alle kanten af te pellen en te slijten. Toch teleurstellend voor die prijs vind ik
Heel vreemd. Ik heb zo een "originele" via Aliexpress gekocht en na één jaar heeft die nog geen schade noch kleurafwijkingen. Die kostte wel 22€ (25USD) wat veel is voor Aliexpress. Dus ik denk wel dat ik een echte heb.... Ofwel gewoon erg goeie namaak.
 
Terug
Bovenaan