Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Gisteren ook maar nen iPhone 14 Pro gehaald.
Na ne 13mini en effe iPhone 7 is het wel aangenaam om eens groter scherm te hebben enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag mijne pro max ontvangen :D

iets minder hype dan anders maar uiteraard is er amper verschil tussen ne 13 of ne 14... Infeite zelfs tussen ne 12 en ne 14 xD
enkel dat dynamic island vind ik echt wel nice! hoe notifications daaruit poppen.

eerste dat ik wel gedaan heb is always on ------ always OFF gezet xD echt irritant hoe ze dat geïmplementeerd hebben

Verder toch niet 100% tevreden van die phonerebel case, maarja, had daar echt extreem hoge verwachtingen van, misschien daarmee.

Op zich goeie case, maar de speciale deep purple knoppen die ik bijbesteld had hebben een productie fout, de powerknop past niet.
Ook is dat frosted echt wel iets te donker naar m'n zin.... Ik zie amper het paars erdoor komen, op foto's zie je dat veel meer erdoor komen, in realiteit toch niet echt.

Voor de rest tja, de bijgeleverde screenprotector is echt toppie. De case zit ook enorm strak, echt weinig speling in te krijgen wat je bij veel cases wel hebt.
 
Zouden de 13 en 14 een price drop hebben in september als de 15 uitkomt?

Hoeveel is dat meestal? Zal niet zoveel zijn zeker aangezien ik de 12 toch ook nog wel vrij duur vind.
 
Zouden de 13 en 14 een price drop hebben in september als de 15 uitkomt?

Hoeveel is dat meestal? Zal niet zoveel zijn zeker aangezien ik de 12 toch ook nog wel vrij duur vind.
Een klein beetje misschien. Bijvoorbeeld op Tweakers kan je de prijsevolutie een beetje zien hier van de 13 met 128 GB.

Mijn 13 Mini met 128 GB heb ik in augustus 2022 gekocht bij Alternate voor 759 en die staat nu volgens Tweakers nog altijd aan minimum 719.
 
Zouden de 13 en 14 een price drop hebben in september als de 15 uitkomt?

Hoeveel is dat meestal? Zal niet zoveel zijn zeker aangezien ik de 12 toch ook nog wel vrij duur vind.
Als we rekening houden met de voorgaande jaren gaat de 13 uit het gamma (bij Apple) en de 14 krijgt een prijsverlaging van 100 euro.
 
Als de prijs belangrijk is, best op zoek gaan naar goede tweedehands of reburbished
2dehands ben ik bang voor de batterij...

Refurbished hoor ik ook wel niet altijd positieve verhalen over, maar dat overweeg ik idd ook nog
 
Bij Refurbished heb je altijd keuze tussen 1-2-3 sterren, neem eentje van 3 sterren en je hebt een perfect toestel

ps: mijn gsm was gestolen op reis, alles mooi aangegeven aan de politie daar, telefoon geblokkeerd, etc...

verzekering LAB9 betaalt niets terug
de reden is dat het diefstal moet zijn met geweld

onmiddellijk de verzekering stopgezet uiteraard, jaren betaald voor niets
 
Laatst bewerkt:
Bij Refurbished heb je altijd keuze tussen 1-2-3 sterren, neem eentje van 3 sterren en je hebt een perfect toestel

ps: mijn gsm was gestolen op reis, alles mooi aangegeven aan de politie daar, telefoon geblokkeerd, etc...

verzekering LAB9 betaalt niets terug
de reden is dat het diefstal moet zijn met geweld

onmiddellijk de verzekering stopgezet uiteraard, jaren betaalt voor niets

Is bij een brandverzekering net hetzelfe trouwens, enkel diefstal met geweld of bedreiging.
 
Hou de discussie aub respectvoller dan het gebruik van labels als "onnozelaar", ongeacht wie nu eerst over de schreef ging.
Onnozelaar, ik heb al duizenden euro’s teruggetrokken van mijn brandverzekering van zaken zonder geweld. Waar haal je het eigenlijk?

Of krijg jij bv van jouw autoverzekering ook enkel geld terug als je in het ziekenhuis ligt?
 
2dehands ben ik bang voor de batterij...

Refurbished hoor ik ook wel niet altijd positieve verhalen over, maar dat overweeg ik idd ook nog
Valt goed mee hoor.
Je mag mijne 14pro kopen dan in absolute Nieuwstaat. Batterij is momenteel nog 95% 😁
 
Als we rekening houden met de voorgaande jaren gaat de 13 uit het gamma (bij Apple) en de 14 krijgt een prijsverlaging van 100 euro.
De 12 is nog steeds in het gamma van Apple en de 13 is 100 euro duurder geworden ipv dat de 12 100 euro goedkoper werd.
Voorgaande jaren zijn geen graadmeter voor de toekomst.
 
Prijzen zijn echt raar. Vorige week stond de 14 op bol.com in het blauw goedkoper dan de 13.
 
Hou de discussie aub respectvoller dan het gebruik van labels als "onnozelaar", ongeacht wie nu eerst over de schreef ging.
Onnozelaar, ik heb al duizenden euro’s teruggetrokken van mijn brandverzekering van zaken zonder geweld. Waar haal je het eigenlijk?

Of krijg jij bv van jouw autoverzekering ook enkel geld terug als je in het ziekenhuis ligt?

Kalm jongen, ik bedoelde als ge bijvoorbeeld op reis zijt en ge legt uwe gsm naast u en ze pikken die dan zijt ge alleen verzekerd als ze geweld of bedreiging hebben gebruikt. Als ge niet oplet en ze nemen die mee zonder dat ge het ziet niet gedekt.

Als ze inbreken in uw woning uiteraard niet, dan zijn braaksporen/of aanwezig zijn thuis voldoende.

Dit geldt natuurlijk mss niet voor alle maatschappijen zo maar voor het merendeel wel.

Mvg,

Onnozelaar
 
Nogal een geluk dat vele smartphones gestolen worden met gebruik van geweld. Een gewone duw is dus ook niet voldoende want dat kan je niet bewijzen. Je moet minstens enkele blauwe plekken hebben, en dan nog… misschien is dat ook niet voldoende. Bijna geen enkele dief gebruikt nog geweld.

Lab9 verzekering: ver van weg blijven
Dat is gewoon geld in de vuilbak.

Ik ken geen enkele verzekering waarbij geweld een voorwaarde is tot uitbetaling. Auto, brand, familiale, BA, fiets, reis, tanden, …

Ah jawel, ik ken er nu toch 1
 
Laatst bewerkt:
In mijn verzekeringspolis voor mijn BA uitbating garage staat ook dat het niet te gemakkelijk mag zijn.
Dus als ik hier eens vergeet mijn poort toe te doen en er staat hier ene auto waarvan de sleutel er bij ligt, dan mogen ze die gewoon stelen blijkbaar.

lol.
 
Toen ik een reisverzekering afsloot om op reis te gaan, zei de verzekeringsagent ons ook wel dat het enkel om diefstal met geweld ging. Een duw krijgen was voldoende. Gewoon zien dat dat vermeld staat in uw aangifte bij de politie.
 
Terug
Bovenaan