Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Coolblue heeft inderdaad voorraad precies.
Ik weet niet waarom ik dan "hou mij op de hoogte" heb aangevinkt :p

Had liever bij coolblue besteld dan bij Krefel eigenlijk.

edit: toch eens polsen bij Telenet asl ze daar ook voorraad binnenkrijgen want het is daar natuurlijk iets goedkoper.
 
Laatst bewerkt:
Coolblue heeft inderdaad voorraad precies.
Ik weet niet waarom ik dan "hou mij op de hoogte" heb aangevinkt :p

Had liever bij coolblue besteld dan bij Krefel eigenlijk.

edit: toch eens polsen bij Telenet asl ze daar ook voorraad binnenkrijgen want het is daar natuurlijk iets goedkoper.
19 september een zwarte 14 Pro 256GB besteld en wacht nog steeds... Dus ik vrees er voor bij Telenet.
 
19 september een zwarte 14 Pro 256GB besteld en wacht nog steeds... Dus ik vrees er voor bij Telenet.

Ik ga mijn telenet order annuleren.
Mijn 14 Pro komt vnadaag binnen bij krefel.

Jammer van de 130 euro korting die ik mis, maar mijn iphone heeft enkele spots in het touch die niet meer werken, kan zo nie blijven sukkelen.
 
Onnozelaars bij Krefel zeg...

Woensdagochtend besteld onder "bestel nu, morgen afhalen"
En hij is er nu nogsteeds niet. Nice scam.

Had beter geannuleerd en op coolblue besteld zeg.
 
Ik ga mijn telenet order annuleren.
Mijn 14 Pro komt vnadaag binnen bij krefel.

Jammer van de 130 euro korting die ik mis, maar mijn iphone heeft enkele spots in het touch die niet meer werken, kan zo nie blijven sukkelen.
Deze middag mail gehad dat het nog 2-4 weken kan duren. Ze hebben diezelfde mail 4 weken geleden ook al gestuurd. Schiet niet echt op…
 
14 Pro 128GB besteld nu via bol.com, stond op voorraad maandag in huis.

Heb echt 1 nodig aangezien de mijne kapot is zeg. Dit is nu de 3e die ik bestel en betaal :rofl:



edit:
Trouwens ik wou die bij Telenet annuleren. Zeggen ze ja, dat gaat niet. Je moet hem weigeren bij levering.

Maar ik vind dat maar een beetje gevaarlijk hoor... Als die leverman dan zegt dat het geleverd werd toch of bij de buren dan is dat een heel gedoe hé.

Best aanvaarden en in gesloten verpakking terugbrengen naar een Telenet shop zeker? Je hebt toch sowieso 14d retour recht hé.
 
Laatst bewerkt:
14 Pro 128GB besteld nu via bol.com, stond op voorraad maandag in huis.

Heb echt 1 nodig aangezien de mijne kapot is zeg. Dit is nu de 3e die ik bestel en betaal :rofl:



edit:
Trouwens ik wou die bij Telenet annuleren. Zeggen ze ja, dat gaat niet. Je moet hem weigeren bij levering.

Maar ik vind dat maar een beetje gevaarlijk hoor... Als die leverman dan zegt dat het geleverd werd toch of bij de buren dan is dat een heel gedoe hé.

Best aanvaarden en in gesloten verpakking terugbrengen naar een Telenet shop zeker? Je hebt toch sowieso 14d retour recht hé.
Zeiden ze dat aan de telefoon. Das wel jammer hè.
Was ook aant kijken om m’n 14 Pro te annuleren om de Pro Max te bestellen in de plaats. Maar op de site stond dat je niet kon annuleren en je enkel maar kan terug sturen.
Van een Telenet shop heb ik niks gelezen, maar hoop dat je daar kan retourneren. Want volgens mij is het anders op eigen risico retour sturen en das wel een risico voor zo’n duur toestel vind ik.

Langs de andere kant ben ik toch wel benieuwd hoe het zou zijn terug van mijn XS Max over te stappen naar het kleiner formaat. Dat is toch net iets handiger voor in de broekzak.
 
Zeiden ze dat aan de telefoon. Das wel jammer hè.
Was ook aant kijken om m’n 14 Pro te annuleren om de Pro Max te bestellen in de plaats. Maar op de site stond dat je niet kon annuleren en je enkel maar kan terug sturen.
Van een Telenet shop heb ik niks gelezen, maar hoop dat je daar kan retourneren. Want volgens mij is het anders op eigen risico retour sturen en das wel een risico voor zo’n duur toestel vind ik.

Langs de andere kant ben ik toch wel benieuwd hoe het zou zijn terug van mijn XS Max over te stappen naar het kleiner formaat. Dat is toch net iets handiger voor in de broekzak.

Ik heb zeer lang getwijfeld ook om een Max te kopen.

Maar ik herinner mij nog toen ik een X max had en de 11 pro kwam uit, die was toen wat groter dan de kleinere X modellen.
Ik weet nog dat ik toen echt tevreden was met het nieuwe formaat van de 11. De MAX is net te groot vind ik om deftig te bedienen, je hebt voor alles 2 handen nodig.

Ook al had ik heel graag een max gehad vanwege het scherm, maar gebruiksgemak telt toch ook wat mee.



On a side note:
Mail van bol.com "je bestelling is meegegeven met de vervoerder en wordt maandag geleverd"


Dan kan ik bij Krefel annuleren en bij Telenet nog 2 a 4 weken wachten zeker voor ik daar mijn geld kan terug krijgen lols.
 
Ik heb zeer lang getwijfeld ook om een Max te kopen.

Maar ik herinner mij nog toen ik een X max had en de 11 pro kwam uit, die was toen wat groter dan de kleinere X modellen.
Ik weet nog dat ik toen echt tevreden was met het nieuwe formaat van de 11. De MAX is net te groot vind ik om deftig te bedienen, je hebt voor alles 2 handen nodig.

Ook al had ik heel graag een max gehad vanwege het scherm, maar gebruiksgemak telt toch ook wat mee.



On a side note:
Mail van bol.com "je bestelling is meegegeven met de vervoerder en wordt maandag geleverd"


Dan kan ik bij Krefel annuleren en bij Telenet nog 2 a 4 weken wachten zeker voor ik daar mijn geld kan terug krijgen lols.
Ik heb nu al 4 jaar een XS Max en ben daar zeer tevreden over. Wel 2 handen nodig idd en in sommige past hij echt maar net en krijg ik snel een afdruk van m’n gsm door de stof.

De 11 was inderdaad een tussen formaat die tussen de gewone 14 pro en 14 pro Max past. Ideaal formaat imo.

Ja Telenet is echt bullshit dat je niet kan annuleren. Wat je evt. nog zou kunnen doen is doorverkopen op 2ehands. Weet niet als het over een maand nog zo zal zijn, maar nu kan je makkelijk aan de officiële prijs doorverkopen.
 
Ik heb nu al 4 jaar een XS Max en ben daar zeer tevreden over. Wel 2 handen nodig idd en in sommige past hij echt maar net en krijg ik snel een afdruk van m’n gsm door de stof.

De 11 was inderdaad een tussen formaat die tussen de gewone 14 pro en 14 pro Max past. Ideaal formaat imo.

Ja Telenet is echt bullshit dat je niet kan annuleren. Wat je evt. nog zou kunnen doen is doorverkopen op 2ehands. Weet niet als het over een maand nog zo zal zijn, maar nu kan je makkelijk aan de officiële prijs doorverkopen.

Ik ga die van telenet in ontvangst nemen en te koop zetten aan de officiele prijs idd of 50€ goedkoper. En anders terug doen bij Telenet.

Het is enkel wat lastig omdat ze zakelijk gekocht zijn.
 
yesss de mijne is ook bijnnen iphone 14 pro

En al direct 35 euro in de vuilbak.
Invisishield screen protector gekocht omdat ik die handig vind met de uitleinigstool.

Maar die heeft uitsnedes voor de dynamic island en dat ligt niet 100% correct en ik word daar zot van.

Heb nu een panzerglass besteld zonder zo'n uitsnedes.
 
Ik zweer bij Spigen EZ Fit Glas.tR.
Amper 15 euro voor twee en makkelijker om aan te brengen kan niet.
 
yesss de mijne is ook bijnnen iphone 14 pro

En al direct 35 euro in de vuilbak.
Invisishield screen protector gekocht omdat ik die handig vind met de uitleinigstool.

Maar die heeft uitsnedes voor de dynamic island en dat ligt niet 100% correct en ik word daar zot van.

Heb nu een panzerglass besteld zonder zo'n uitsnedes.

Hier ook sinds het begin een panzerglass op mijn 14 pro max en super tevreden. Zit ook zo een handige tool bij.
 
Vrijdagmiddag mail gehad van Telenet dat m'n order nog eens 2-4 weken langer zou duren (19/09 besteld) en 's avonds laat kreeg ik een track and trace nummer.
Ondertussen zie ik dat hij sinds deze nacht in handen van PostNL is en vandaag zou moeten aankomen. +- 5 weken levertijd dus via Telenet (14 Pro Black 256GB)
 
Het wachten viel wel mee eigenlijk. Ik heb tegenwoordig meer geduld als vroeger. Alleen is het wel fijn om een accurate richtdatum te krijgen i.p.v. elke 2 weken een mail te krijgen dat er terug 2-4 vertraging op zit.
Vroeger zou ik gepreordered hebben op de Apple website om hem als eerste te hebben, maar tegenwoordig denk ik meer met m'n portemonnee :unsure:

Aan mijn opa had ik mijn XS Max beloofd en die is ongeduldiger als mij. Die gaat op z'n 88 jaar nog eens upgraden van telefoon.
 
Jammer dat nergens fast charging kan afzetten… Al mijn laders zijn hier 2 a 2.5A omdat ik ze ook voor de iPad gebruik en mijn 14 Pro is eigenlijk altijd aan het snelladen. ‘s nachts zou ik liever traag opladen omdat dit beter voor de batterij is. Zou ideaal zijn moest je dat zelf kunnen kiezen.
 
Terug
Bovenaan