Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Hallo F.....

Je bestelling is verwerkt! De transporteur van je pakket zal contact met je opnemen als dat nog niet gebeurd is.
EINDELIJK!
 
Ik ga mijn 13 Pro verkopen van zodra de 14 Pro geleverd wordt.
Is in perfecte staat, nergens krassen (altijd screenprotector + cover op).
Batterijconditie 93%
256 GB, kleur Graphite


EDIT: Levering is voorlopig nog steeds tussen 11 en 18 oktober voorzien. Blijft op status 'wordt verwerkt' (besteld op 12/09). Is dat nog normaal? :unsure:
Ja, geduld hebben. :p
 
Hallo F.....

Je bestelling is verwerkt! De transporteur van je pakket zal contact met je opnemen als dat nog niet gebeurd is.
EINDELIJK!
Nice! Ik heb op 19 september besteld. Vrijdag een mailtje gehad dat het nog 2-4 weken kan duren. Ben benieuwd.
 
Hoelang moet je ongeveer tellen wanneer je nieuwe iphone qua batterij up to date is. Na 1 laadbeurt vind ik mijn pro max niet schitterend van batterij
 
Ik heb nu 2 hoesjes voor mijn 14 Pro, en moet zeggen dat ik die Nomad eigenlijk veel leuker vind. De lederen van Apple had ik meer van verwacht precies 😅

 
Ik heb nu 2 hoesjes voor mijn 14 Pro, en moet zeggen dat ik die Nomad eigenlijk veel leuker vind. De lederen van Apple had ik meer van verwacht precies 😅

Hoe verloopt de verzending? Moet je invoer rechten betalen? Zou het hoesje wel willen voor de AirPods pro 2
 
Mmm mijn iphone 11 begint te haperen. Touch onderaan het scherm hapert soms.

Was aan het kijke op telenet vanwege de 120€ korting. Maar ze hebben van de 14 pro enkel de goude op voorraad :(
 
Damn mijn iphone is het echt aan het begeven, typen is lastig en heb ene groen streep in het scherm.

Weet iemand waar ze nog voorraad hebbe 14 pro?

Had graag bij telenet gekocht voor de korting, maar ga geen weken meer wachten...
 
Damn mijn iphone is het echt aan het begeven, typen is lastig en heb ene groen streep in het scherm.

Weet iemand waar ze nog voorraad hebbe 14 pro?

Had graag bij telenet gekocht voor de korting, maar ga geen weken meer wachten...
Als je nog een goede gsm hebt zou ik niet weten waarom je niet zou wachten? 130€ verschil is toch de moeite?
 
Als je nog een goede gsm hebt zou ik niet weten waarom je niet zou wachten? 130€ verschil is toch de moeite?

Omdat ik in de post letterlijk zeg ik moeilijk kan typen en er een streep in mijn scherm zit :p

130 euro verschil is idd de moeite daarom wel de twijfel.
't is dak een factuur nodig heb of ik zocht ergens ene via via

Op apple zelf geven ze ook maar november als levertijd :(
 
Ik heb niet graag hoesjes met een gesloten onderkant moet ik zeggen.
Ik vind dat minder aangenaam bij het swipen vanonder naar boven om te unlocken, dan voel je de rand van je hoes ipv de mooie gladde rand van je glas.

Al is dat mss bij de nieuwe minder omdat die hoekigere randen hebben?


btw, niemand een gouden tip voor een iphone 14pro op voorraad? :p Mijne heeft het echt begeven, reageert amper nog op touch. Ben alles aan het overzetten op een iphone 10 die ik nog liggen had voorlopig...
 
Pfff, die 1-3 weken op de website van Vanden Borre net voor release is ondertussen al bijna een maand, en ze hebben geen enkel idee wanneer er een iPhone 14 Pro Max zal binnen komen. Jammer dat mijn werkgever samenwerkt met VDB en dan het dus nergens anders aangekocht kan worden.
 
Pfff, die 1-3 weken op de website van Vanden Borre net voor release is ondertussen al bijna een maand, en ze hebben geen enkel idee wanneer er een iPhone 14 Pro Max zal binnen komen. Jammer dat mijn werkgever samenwerkt met VDB en dan het dus nergens anders aangekocht kan worden.
Vorig jaar mogen wachten tot januari op mijn Pro Max via VDB hun werkplatform. Stond toen ook 3 weken
 
Iemand die bij Telenet besteld heeft? Ik heb de 19e een zwarte 14 Pro 256GB besteld, maar tot op heden nog niks van verzendbevestiging gekregen. Levertijd stond op 2-4 weken en die is ondertussen voorbij.
 
Op de site van Proximus staat bij de iPhone 14 Pro 128GB "op voorraad".
Maar enkel aan 479€ met abonnement... 1329€ zonder abonnement kan ik niet selecteren...

De 256GB is dan wel weer beschikbaar zonder abonnement.

Zouden ze dat echt enkel met abonnementen verkopen? Mag dat wel? ...
 
Op de site van Proximus staat bij de iPhone 14 Pro 128GB "op voorraad".
Maar enkel aan 479€ met abonnement... 1329€ zonder abonnement kan ik niet selecteren...

De 256GB is dan wel weer beschikbaar zonder abonnement.

Zouden ze dat echt enkel met abonnementen verkopen? Mag dat wel? ...
Misschien is het abonnement direct leverbaar en komt de iPhone dan achter?
 
Ik heb net een iPhone 14 PRO kunnen bestellen via Krefel via Click & go. Vandaag bestellen, morgen afhalen in de winkel.
 
Hier een zwarte 256Gb Pro Max kunnen bestellen via Coolblue, hopelijk morgen levering :)

Zal een aangename upgrade zijn van mijn 11 Pro Max.
 
Terug
Bovenaan