Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Vind precies mijn goesting niet meer in de covers these days.

Zou hem graag eens zonder cover gebruiken maar da's zelfmoord natuurlijk :headshake:
Om die reden heeft een collega van mij die altijd bij in een zakje. Dan legt hij die bovenop het zakje op zijn bureau als hij werkt.

Het zakje doet mij wat denken aan een fancy kous :unsure:
 
Vind precies mijn goesting niet meer in de covers these days.

Zou hem graag eens zonder cover gebruiken maar da's zelfmoord natuurlijk :headshake:
Same, zou 'm ook liever gewoon zo gebruiken, maar dan is die binnen de 2 dagen kapot.
Zelfde voor de watch, geen hoesje daar en er staat een dikke kras op.
 
Vind precies mijn goesting niet meer in de covers these days.

Zou hem graag eens zonder cover gebruiken maar da's zelfmoord natuurlijk :headshake:
Ik heb voor mijn 13 Pro uiteindelijk een 'bumper' genomen, van Rhinoshield wel dus zeer robuust.
Geeft nog de mogelijkheid om de iPhone in al zijn glorie te kunnen bewonderen, maar het was wel even wennen zo'n bumper.
 
Vind precies mijn goesting niet meer in de covers these days.

Zou hem graag eens zonder cover gebruiken maar da's zelfmoord natuurlijk :headshake:
Ik doe het al 5j zonder hoesje. Qua krassen valt dat heel goed mee. Vergeet niet dat de beschermingsglaasjes véél sneller krassen dan het echte glas van de iPhone.
En mijn watch is met safierglas, daar zit er na 3tal jaar nog totaal geen kras in.
 
Ik gebruik mijn iphone met hoesje en zonder glasje en het glas is niet meer om aan te zien. Maar moet wel zeggen dat die bijna elke dag valt en ook wel eens over beton schuuurt haha.

Dus bij de 14 zal ik maar gaan voor hoesje en glaasje terug jammergenoeg...


Ik kan echt nie kiezen pro of pro max pfff...
Stiekem wil ik een max, maar ik weet dat ik het te groot ga vinden.
 
Ik doe het al 5j zonder hoesje. Qua krassen valt dat heel goed mee. Vergeet niet dat de beschermingsglaasjes véél sneller krassen dan het echte glas van de iPhone.
En mijn watch is met safierglas, daar zit er na 3tal jaar nog totaal geen kras in.
Heb eerder schrik van hem eens te laten vallen.

Mijn Watch 3 ziet er wel niet slecht uit na al die jaren. Wel veel krassen, verf af langs de zijkant.
Paar keer gebotst tegen een deurstijl en van die toestanden.
 
Heb eerder schrik van hem eens te laten vallen.
That's a risk I'm willing to take.
De mijne is al een paar keer gevallen en er zitten zeer lichte krassen in. Ik heb de indruk dat de bouwkwaliteit wel serieus verbeterd is.
Want mijn 3GS en 4S had ik ook altijd zonder hoesje en bij die 2 was het toch altijd direct prijs als die vielen.
 
That's a risk I'm willing to take.
De mijne is al een paar keer gevallen en er zitten zeer lichte krassen in. Ik heb de indruk dat de bouwkwaliteit wel serieus verbeterd is.
Want mijn 3GS en 4S had ik ook altijd zonder hoesje en bij die 2 was het toch altijd direct prijs als die vielen.
Vind dat die 13 Pro Max echt giga expensive en broos aanvoelt.
Moest ik die laten vallen is dat 1250 euro de vuilbak in.
 
Applecare+ is ook gewoon als je hem laat vallen, dan repareren ze die zomaar?

Dat kan toch ook zwaar misbruikt worden, als de nieuwe uit komt en de jouwe heeft wa krassen, schermke barsten en nieuw scherm laten steken.

Niet in belgie dus?
 
Applecare+ is ook gewoon als je hem laat vallen, dan repareren ze die zomaar?

Dat kan toch ook zwaar misbruikt worden, als de nieuwe uit komt en de jouwe heeft wa krassen, schermke barsten en nieuw scherm laten steken.

Niet in belgie dus?
Met AppleCare+ wordt het toestel gerepareerd voor een goedkopere prijs: € 29 bij schade aan het display of het glas aan de achterkant en € 99 bij overige schade. Zonder AppleCare repareren ze die ook, maar betaal je gewoon de volle pot: €339 tot €405 voor iPhone 14 (Pro)-modellen.
Dat wordt inderdaad redelijk hard misbruikt.
In België is AppleCare+ om de één of andere vage reden bij wet verboden, maar in principe kan je met wat "gefoefel" AppleCare+ afsluiten in NL of FR als je een account hebt van dat land. AppleCare+ omvat wereldwijde dekking, dus is niet gelinkt aan een bepaald land en kan je perfect in Brussel mee terecht.
 
mmm Dan moet je dus een nieuwe apple account aanmaken zogezegd?
Gaan ze dan wel die garantie geven op de bestaande apple account?

nu ik moet zeggen voor de 100'en keren dat mijn iphone 11 pro al gevallen is en hard ook is het waanzin dat er nog niets kapot is haha
 
Met AppleCare+ wordt het toestel gerepareerd voor een goedkopere prijs: € 29 bij schade aan het display of het glas aan de achterkant en € 99 bij overige schade. Zonder AppleCare repareren ze die ook, maar betaal je gewoon de volle pot: €339 tot €405 voor iPhone 14 (Pro)-modellen.
Dat wordt inderdaad redelijk hard misbruikt.
In België is AppleCare+ om de één of andere vage reden bij wet verboden, maar in principe kan je met wat "gefoefel" AppleCare+ afsluiten in NL of FR als je een account hebt van dat land. AppleCare+ omvat wereldwijde dekking, dus is niet gelinkt aan een bepaald land en kan je perfect in Brussel mee terecht.
Waarom moet je een account hebben van dat land? Mijn AW komt uit Frankrijk en is daar gewoon met applecare+ aangeschaft.
Terwijl ik een Belgisch account heb.
 
Waarom moet je een account hebben van dat land? Mijn AW komt uit Frankrijk en is daar gewoon met applecare+ aangeschaft.
Terwijl ik een Belgisch account heb.
Vroeger was dat zo alleszins. :thinking:
Heb ff gecheckt en nu kan je blijkbaar via de Apple Store-app de regio aanpassen zodat je op hetzelfde account blijft. Dan kan je idd wel met een Belgische account AppleCare+ aanschaffen. Dat maakt het wel wat eenvoudiger. ;)
 
Ik kan echt nie kiezen pro of pro max pfff...
Stiekem wil ik een max, maar ik weet dat ik het te groot ga vinden.
Actually, the Max is so big it’s almost not useable without a case to add some grip to the situation.

Uit de review van The Verge
 
Ikzelf zou persoonlijk terug de max nemen “ deze komt dan hopelijk ook morgen netjes binnen “. Zou echt niet meer terug willen naar een klein model.
 
allright boiizz ! Vandaag is het zover ! Nu alleen maar hopen dat ik hem vandaag binnen krijg met postnl. Op telenet besteld. 🫣🫣🫣
 
Terug
Bovenaan