Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Aan iedereen die vandaag nieuw speelgoed ontvangt: Geniet ervan!

ik ga proberen nog een jaartje vol te houden met mijn 13mini 🤓😇.
 
Apple pff weet het niet meer,zeker geen zin om nu al een nieuwe te kopen
Iphone 5 super content van ,jaren mee gedaan
Huidig model iphone 11pro 256gb 2,5 jaar oud ,gisteren afspraak gemaakt voor nieuwe batterij te steken.
Niet zot mee gedaan alle overbodigge altijd uitgestaan-locatie-bluetooth enz
Gast keek raar
Batterijconditie staat al op 54%
 
Apple pff weet het niet meer,zeker geen zin om nu al een nieuwe te kopen
Iphone 5 super content van ,jaren mee gedaan
Huidig model iphone 11pro 256gb 2,5 jaar oud ,gisteren afspraak gemaakt voor nieuwe batterij te steken.
Niet zot mee gedaan alle overbodigge altijd uitgestaan-locatie-bluetooth enz
Gast keek raar
Batterijconditie staat al op 54%
Je moet er ook wel altijd een beetje geluk mee hebben. Al is 50% verlies op 2,5 jaar wel enorm veel.

Mijn iPhone 7 staat momenteel op 78%.
 
Mijn iphone xs die de vrouw na 1 jaar overgenomen heeft toen haar samsung kapot was zit nog maar aan 84%.
Die is ook al 1 jaar ouder.
Hoop dat de nieuwe batterij het wat langer gaat doen
 
Apple pff weet het niet meer,zeker geen zin om nu al een nieuwe te kopen
Iphone 5 super content van ,jaren mee gedaan
Huidig model iphone 11pro 256gb 2,5 jaar oud ,gisteren afspraak gemaakt voor nieuwe batterij te steken.
Niet zot mee gedaan alle overbodigge altijd uitgestaan-locatie-bluetooth enz
Gast keek raar
Batterijconditie staat al op 54%
Ik heb begin van dit jaar men Xs binnen gedaan voor een nieuwe batterij, daarna gemerkt dat het % vrij snel achteruit ging, momenteel 91%, dus 9% op 7 maanden ofzo.
Kwam erachter dat ik nog steeds een lader gebruikte van een hele oude iPad, die stak gewoon achter men bed in, zonder bij na te denken.
Bleek dat die lader een piepende toon aan het geven was, met andere woorden, de lader was kaput, en heeft voor batterij degradatie gezorgd.
Na het vervangen van de lader, is men % nog altijd hetzelfde als 2 maanden terug.

Kijk zeker eens na welke lader(s) je gebruikt, en of deze wel OK zijn om te gebruiken met je iPhone.
 
allright boiizz ! Vandaag is het zover ! Nu alleen maar hopen dat ik hem vandaag binnen krijg met postnl. Op telenet besteld. 🫣🫣🫣
Heb je een verzend bevestiging gehad?
Ik nog niet maar vorig jaar stonden ze ook ineens voor de deur zonder dat ik iets van tracking had.
 
Heb je een verzend bevestiging gehad?
Ik nog niet maar vorig jaar stonden ze ook ineens voor de deur zonder dat ik iets van tracking had.
Nee nog niks ! Man man man. Ik moet wel werken tot deze avond. Maar het vrouwtje is thuis. Dus laten we afwachten. :)
 
Iphone 12 Pro Max, bijna 2j oud en batterij is nog steeds 95%. Heb via het werk een Iphone 14 Pro Max besteld, maar geen idee wanneer die geleverd gaat worden. Is in samenwerking met Van Den Borre, en op de site staat 1-3 weken, dus ik wacht rustig af.
 
Ondertussen ook binnen. Toestel ziet er echt fantastisch uit. Space Black :love:
Ook best onder de indruk van het Dynamic Island; stoor me er absoluut niet aan maar dat deed ik bij de notch ook niet.
Het AOD is wel wennen; heb steeds het gevoel dat het scherm nog niet gelockt is.
 
Hier aan het typen vanaf mijn nieuwe 14 pro max. Besteld bij Lab9 om 14:00u op launch day. Gisterenavond verzendbevestiging van Bpost en deze ochtend gaan ophalen.

Komende van een XS ben ik blij met het grotere scherm. Voelt heel snel aan in alles wat ik doe, animaties zijn beter met de hogere refreshrate. Dynamic island is heel mooi geïntegreerd!
 
Ondertussen ook binnen. Toestel ziet er echt fantastisch uit. Space Black :love:
Ook best onder de indruk van het Dynamic Island; stoor me er absoluut niet aan maar dat deed ik bij de notch ook niet.
Het AOD is wel wennen; heb steeds het gevoel dat het scherm nog niet gelockt is.
Amai moet toch snel gegaan zijn, want besteld om 14u12 en eind sept maar
 
Happy. Always on is verrassend tof ^^

tLzK4oF.jpg
 
Hier geleverd met UPS vandaag. Stond op tussen 11u45-15u45 en uiteindelijk stond hij hier om 11u30 al :p
 
Hier ook een bestelling staan voor een paarse pro max. Staat hier nog steeds in behandeling.
Bij de helpdesk konden ze mij niet helpen met een leverdatum.
 
Gisteren afgehaald bij coolblue.
Mooi toestel en ik had nog nooit een 120hz scherm gehad, maar dan kon ik evengoed de 13 Pro kopen :)
Geen idee of ik hem zal houden of dat ik hem na 3 weken terugstuur. De camera zal mij over de streep trekken (of niet).
 
Hier ook een bestelling staan voor een paarse pro max. Staat hier nog steeds in behandeling.
Bij de helpdesk konden ze mij niet helpen met een leverdatum.
Je kan het meestal zien aan uw kredietkaart reservering, hier nog niks. Eenmaal die getriggerd wordt is het op komst

26 sept - 3 okt staat ernog altijd hier
 
Terug
Bovenaan