Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Best enkel uw eigen plaat anoniemiseren.Moet je hier eigenlijk nr-platen anoniem maken? Stel nu ik wil eentje posten met een persoplaat
Had gisteren nog zo een gedrocht langs me staan aan de lichten.. ding was zo verbreed precies aan de wielkasten en dan zo van die margi banden erop, fel blauwe lak en dan uiteraard de slogan 'one life, live it' erop.Rare pickupdag vandaag:
]
ranger raptor en f150 vlak bij elkaar
ja zo een pick ups zijn verschrikkelijk. Altijd grappig als er zoiets gepost word op facebook hln daarover en mensen geven dan commentaar en de pickup owners; "jullie zijn jaloers dat je er geen kan betalen"
Zeker dat je geen VW Pick-Up! wilt?99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
Een Amarok klasseer ik dan nog onder de bruikbare werkpaarden zoals de Hilux. Al die andere crap... No thx.Zeker dat je geen VW Pick-Up! wilt?
#flauwe_moppen!
Ik vind pick-ups zelf ongelofelijk lelijke wagens, maar er zomaar vooroordelen over gaan rondstrooien vind ik nu ook weer niet netjes.99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
Als 99% het de taksen echt niet zou kunnen betalen, hadden ze heel waarschijnlijk ook geen 5.7l gekocht maar eerder een bescheiden Toyota pick-up ofzo.Ik hen het vooral op de dodges met een 5.7 v8 ofzo. Het komt roch regelmatig ter sprake; het lichte vracht verhaal als je spreekt met een zelfstandige in de bouw met zoiets. Zelfde verhaal met de fiscaliteit vd bedrijfswagens en de vaa.
Zelf ook geen c63 gekocht wegens fiscale pk 20 (=2500€) taks / jaar.
En een asociaal lawaai dat ze maken.. net zoals van die tuningbakskesZo'n Amerikaanse pick-up heeft gewoon een volwaardige cabine en dat met een super grote laadruimte, ik kan dus wel begrijpen dat men zo'n lichte vracht verkiest. Maar 't is wel een feit dat deze wagens eigenlijk niet geschikt zijn voor onze wegeninfrastructuur, te groot en te breed en ze kunnen meestal niet in 1 enkele parkeerplaats staan.
En dan moet ge weten dat een F150 eigenlijk een kleine pickup is he...Zo'n Amerikaanse pick-up heeft gewoon een volwaardige cabine en dat met een super grote laadruimte, ik kan dus wel begrijpen dat men zo'n lichte vracht verkiest. Maar 't is wel een feit dat deze wagens eigenlijk niet geschikt zijn voor onze wegeninfrastructuur, te groot en te breed en ze kunnen meestal niet in 1 enkele parkeerplaats staan.
Ahja, hoedat?Best enkel uw eigen plaat anoniemiseren.
Anders kan uw identiteit heel snel achterhaald worden.
Eerlijk gezegd zou ik een gewone pickup (a la Isuzu D-max) nog durven kopen. Dat is maar een 1.9, dus taksen vallen mee (LV voor pickups is verleden tijd he). Vooral de ruimte (zou ze kopen met zo'n bak op), 4x4 en aanhangergewicht geeft voor mij de doorslag. Zo een Vito-achtige bestelwagen met 5 zitplaatsen zou dan weer interessanter zijn qua ruimte, maar die kosten om te beginnen vaak meer en hebben dus geen 4x4 en te laag sleepgewicht.99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.