Je wilt niet weten wat voor een speurneus ik benAhja, hoedat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je wilt niet weten wat voor een speurneus ik benAhja, hoedat?
Ik vind dat luie V8 geluid van die Amerikaanse pickups eigenlijk maar niks. Zet daar het V8 geluid van pakweg een Aston Martin Vantage tegenover en het verschil is enorm.Ne Dodge Ram Hemi. Wat een hemels geluid is dat toch als die start. Hoe die dingen zo afgekraakt worden op een autoforim snap ik niet. Het geluid van zo’n Amerikaanse V8 is toch gewoon zalig? Niet eens overdreven luid, al zullen er altijd tussen zitten die de knalpot er nagenoeg volledig tussenuit halen.
Ik zou het zelf niet moeten hebben, maar dikwijls zet ik mijn raampje open als ik ene tegenkom. Ik heb daar nu geen enkel probleem mee dat iemand dat koopt. Dat die dingen veel te groot zijn voor hier hebben ze toch vooral zelf last van.
JawelFoto's aan de golf in Aalst zeker, die ferrari denk ik vrijdag of zaterdag ook zien rijden.
Volgens mij kan je een Vito en een D-max / Ford Ranger / Navara, etc... allemaal in 3.5 ton sleepgewicht krijgen. De Vito kan je ook LV kopen als je die met verlengde wielbasis koopt.Eerlijk gezegd zou ik een gewone pickup (a la Isuzu D-max) nog durven kopen. Dat is maar een 1.9, dus taksen vallen mee (LV voor pickups is verleden tijd he). Vooral de ruimte (zou ze kopen met zo'n bak op), 4x4 en aanhangergewicht geeft voor mij de doorslag. Zo een Vito-achtige bestelwagen met 5 zitplaatsen zou dan weer interessanter zijn qua ruimte, maar die kosten om te beginnen vaak meer en hebben dus geen 4x4 en te laag sleepgewicht.
Nu, dat is natuurlijk iets compleet anders dan die Amerikanen. Ik zou niet zeggen dat dat enkel gekocht wordt om te compenseren, er zullen er ook wel zijn die liefhebber zijn, maar dat het hier in Europa niet echt past is duidelijk.
Ik vermoed wel, nu je op een pick-up taksen betaalt zoals op een gewone auto, dat die Amerikaanse bakken hier gaan uitsterven.
Maximaal gewicht van 3.5 ton, geen sleepgewicht van 3.5 ton. Ik dacht dat Iveko Daily eigenlijk de enige was die je met 3.5 ton sleepgewicht kon krijgen (als camionette).Volgens mij kan je een Vito en een D-max / Ford Ranger / Navara, etc... allemaal in 3.5 ton sleepgewicht krijgen. De Vito kan je ook LV kopen als je die met verlengde wielbasis koopt.
he clearly didn't?De nummerplaat JUST-HODL op een Audi RS6
winnaar
Op een bepaald moment moet je wel eens incashen ehhe clearly didn't?
Die plaat is toch te lang? Of was het zonder streepje?De nummerplaat JUST-HODL op een Audi RS6
winnaar
Over 2 vakken parkeren is toegestaan met zo een wagen....
F8 tributo was een mooie verschijning
Vooraan of achteraan? Want ik heb wel al gemerkt dat sommige mensen wat foefelen met die tekens op de voorste nummerplaat.In mijn herinnering was het met een koppelteken, maar kan mis zijn.
Razendsnel en superluid hangt nu wel samen met een R1 en een firebladeEen groepje debiele motards met echt razendsnelle en superluide machines. Zag daar zo een fireblade Repsol, een Yamaha R1, etc...
Bij het oprijden van de autostraden (na achter mij intimiderend te zigzaggen gelijk een bende idioten) trokken ze het kot vol open. Wat mij naast het onderdovende lawaai opviel: die hun nummerplaten draaiden allemaal automatisch om naar een andere (valse wss) nummerplaat, debielen.