"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Rare pickupdag vandaag:
PXL_20210807_160403123.jpg

PXL_20210807_155542985.jpg
]

ranger raptor en f150 vlak bij elkaar
 
Rare pickupdag vandaag:
PXL_20210807_160403123.jpg

PXL_20210807_155542985.jpg
]

ranger raptor en f150 vlak bij elkaar
Had gisteren nog zo een gedrocht langs me staan aan de lichten.. ding was zo verbreed precies aan de wielkasten en dan zo van die margi banden erop, fel blauwe lak en dan uiteraard de slogan 'one life, live it' erop.

Wou precies zelfs sprinten aan de lichten maar dat vond ik te marginaal. Dat ding was ook retetraag in verhouding met het lawaai dat dat maakte. :)
 
ja zo een pick ups zijn verschrikkelijk. Altijd grappig als er zoiets gepost word op facebook hln daarover en mensen geven dan commentaar en de pickup owners; "jullie zijn jaloers dat je er geen kan betalen" :D
 
ja zo een pick ups zijn verschrikkelijk. Altijd grappig als er zoiets gepost word op facebook hln daarover en mensen geven dan commentaar en de pickup owners; "jullie zijn jaloers dat je er geen kan betalen" :D

Je bent gewoon jaloers omdat je er geen kan betalen.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
 
99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
Zeker dat je geen VW Pick-Up! wilt?
#flauwe_moppen!
 
99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
Ik vind pick-ups zelf ongelofelijk lelijke wagens, maar er zomaar vooroordelen over gaan rondstrooien vind ik nu ook weer niet netjes.
Of konden degenen die met een C43 rondrijdt geen C63 betalen?

En hoe lelijk ik een pick-up vind, ik zou daar 100x liever in rondrijden dan een vw up denk ik :p
 
Ik hen het vooral op de dodges met een 5.7 v8 ofzo. Het komt roch regelmatig ter sprake; het lichte vracht verhaal als je spreekt met een zelfstandige in de bouw met zoiets. Zelfde verhaal met de fiscaliteit vd bedrijfswagens en de vaa.
Zelf ook geen c63 gekocht wegens fiscale pk 20 (=2500€) taks / jaar.
 
Ik hen het vooral op de dodges met een 5.7 v8 ofzo. Het komt roch regelmatig ter sprake; het lichte vracht verhaal als je spreekt met een zelfstandige in de bouw met zoiets. Zelfde verhaal met de fiscaliteit vd bedrijfswagens en de vaa.
Zelf ook geen c63 gekocht wegens fiscale pk 20 (=2500€) taks / jaar.
Als 99% het de taksen echt niet zou kunnen betalen, hadden ze heel waarschijnlijk ook geen 5.7l gekocht maar eerder een bescheiden Toyota pick-up ofzo.
Er is een groot verschil tussen kunnen betalen en willen betalen. En volgens mij zitten de meesten in het 'niet willen' betalen groepje.
 
Zo'n Amerikaanse pick-up heeft gewoon een volwaardige cabine en dat met een super grote laadruimte, ik kan dus wel begrijpen dat men zo'n lichte vracht verkiest. Maar 't is wel een feit dat deze wagens eigenlijk niet geschikt zijn voor onze wegeninfrastructuur, te groot en te breed en ze kunnen meestal niet in 1 enkele parkeerplaats staan.
 
Zo'n Amerikaanse pick-up heeft gewoon een volwaardige cabine en dat met een super grote laadruimte, ik kan dus wel begrijpen dat men zo'n lichte vracht verkiest. Maar 't is wel een feit dat deze wagens eigenlijk niet geschikt zijn voor onze wegeninfrastructuur, te groot en te breed en ze kunnen meestal niet in 1 enkele parkeerplaats staan.
En een asociaal lawaai dat ze maken.. net zoals van die tuningbakskes
 
Zo'n Amerikaanse pick-up heeft gewoon een volwaardige cabine en dat met een super grote laadruimte, ik kan dus wel begrijpen dat men zo'n lichte vracht verkiest. Maar 't is wel een feit dat deze wagens eigenlijk niet geschikt zijn voor onze wegeninfrastructuur, te groot en te breed en ze kunnen meestal niet in 1 enkele parkeerplaats staan.
En dan moet ge weten dat een F150 eigenlijk een kleine pickup is he...
 
99% vd pickuppers koopt omdat hij als lv kan ingeschreven worden daar ze anders de taksen niet kunnen betalen. Voor mij nog liever een vw up dan in zo een stuk verdriet te moeten rondrijden.
Eerlijk gezegd zou ik een gewone pickup (a la Isuzu D-max) nog durven kopen. Dat is maar een 1.9, dus taksen vallen mee (LV voor pickups is verleden tijd he). Vooral de ruimte (zou ze kopen met zo'n bak op), 4x4 en aanhangergewicht geeft voor mij de doorslag. Zo een Vito-achtige bestelwagen met 5 zitplaatsen zou dan weer interessanter zijn qua ruimte, maar die kosten om te beginnen vaak meer en hebben dus geen 4x4 en te laag sleepgewicht.
Nu, dat is natuurlijk iets compleet anders dan die Amerikanen. Ik zou niet zeggen dat dat enkel gekocht wordt om te compenseren, er zullen er ook wel zijn die liefhebber zijn, maar dat het hier in Europa niet echt past is duidelijk.
Ik vermoed wel, nu je op een pick-up taksen betaalt zoals op een gewone auto, dat die Amerikaanse bakken hier gaan uitsterven.
 
Lv voor pickups is voorlopig toch nog altijd van toepassing. Als je ziet dat biv kan uitsparen van 11k€ en taksen van 4k€/jaar niet moet betalen (inplaats maar 147€/j) voor zo nen dodge bloed mijn hart als sportwagen liefhebber. Kilometervergoeding is mss nog de eerlijkste taks. Maar in feite met onze accijnzen zijn we al in dit systeem.
 
Terug
Bovenaan